خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه سوکر استار ارزان
بسکتبال
زیرمانیتوری مدیریتی
رزرو آنلاين هتل خارجي
فلنج
مقاله ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و م
<-BloTitle->
<-BloText->

عضویت در سایت
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
ادرس سایت یا وبلاگ : http://
سال تولد:
جنسیت :
وضعیت تاهل :
کشور : (کشور محل سکونت)
شهر :
آیدی یاهو :
کد امنیتی : *

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-TalarTitle-> <-TalarSub-> <-TalarHit-> <-Talarwriter->

مقاله ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو

مقاله ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو

دانلود مقاله ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو

مقاله ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 2509 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 125

 مقاله ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                          صفحه

فصل اول: كلیات پژوهش

1-1 مقدمه 3

1-2 بیان مسئله پژوهشی 4

1-3 اهمیت موضوع پژوهش 45

1-4 اهداف پژوهش 6 

1-5 سوالات پژوهش 6 

1-6 روش پژوهش 7 

1-7 اصطلاحات و تعاریف 7

1-7-1 ارزیابی عملکرد 8 

1-7-2  کارت امتیازی متوازن 8 

1-7-3  تکنیک اسوات 8 

1-7-4 سامانه اتوبوسرانی تندرو 8 

1-7-5 مدل کانو 9 

1-8 خلاصه فصل 9 

 

فصل دوم:

2-1 مقدمه 10 

2-2 پیشینه پژوهش 9

2-3 ارزیابی عملکرد 14 

2-3-1  تاریخچه اندازه گیری عملکرد 14 

2-3-2 تعاریف ارزیابی و ارزیابی عملکرد 20 

2-3-3 عوامل موثر در ارزیابی عملکرد 22 

2-3-4 مزایای نظام ارزیابی عملکرد 22 

2-3-4-1- برای سازمان 23 

2-3-4-2- برای ارزیابی کننده 23 

2-3-4-3- برای ارزیابی شونده 23 

2-3-5 اثرات نهایی ارزیابی عملکرد 24 

2-3-6- چالش های ارزیابی عملکرد 25 

2-3-7- مدیریت عملکرد 25 

2-3-8- برخی از مفاهیم الزامی در مسیر ارزیابی عملکرد 25 

2-3-8-1- معیار های ارزیابی (شاخص ها) 25 

2-3-8-2- موجود بودن داده‌های لازم 26 

2-3-9  معیار های ارزیابی عملکرد سازمان 26

2-3-10 مدل‌های ارزیابی عملکرد 26

2-4 تشریح مدل کارت امتیازی متوازن به عنوان مدل محوری 27

2-4-1- کارت امتیازی متوازن و تاریخچۀ مختصر آن 27

2-4-2- انواع کارت امتیازی متوازن 28

2-4-2-1-کارت امتیازی متوازن نسل اول 28

2-4-2-2  کارت امتیازی متوازن نسل دوم 29

2-4-2-3-کارت امتیازی متوازن نسل سوم 29

2-4-3  چشم انداز BSC برای ارزیابی و تحول سازمانی 31

2-4-3-1 چشم انداز مشتری 31

2-4-3-1-1 مزیت عملیاتی (operational excellenc): 32

2-4-3-1-2 رهبری محصول Product leadership: 32

2-4-3-1-3 رابطه صمیمی با مشتری (Costumer Intimacy): 32

2-4-3-2 چشم انداز فرآیند داخلی (Internal Process Perspective): 32

2-4-3-3  چشم انداز رشد و یادگیری 33

2-4-3-4 چشم انداز مالی 33

2-4-3-5 چشم انداز محیط زیست 34

2-4-3-6 چشم انداز ایمنی و امنیت 34

2-4-4  ضرورت های اندازه گیری عملکرد و نیاز به BSC 34

2-6 دیدگاه کانو در مورد کیفیت 36

2-6-1 کیفیت اساسی 37

2-6-2 کیفیت عملکرد 37

2-6-3 کیفیت انگیزشی 38


ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و م,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *


<-BloTitle->
<-BloText->