خريد بک لينک
گيفت کارت
بازي هاي دخترانه
دانلود اهنگ
رزرو آنلاين هتل خارجي
دانلود رمان جديد
رزرو آنلاين هتل خارجي
باسکول پند
دانلود فيلم با لينک مستقيم
کانکس
ثبت شرکت در عمان
خريد سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
دانلود آرشیو پایان نامه در ایران
پایان نامه بررسی و برآورد چالشهای آتی در بخش باری حمل و نقل ریلی با توجه به میزان و تابع تقاضا

پایان نامه بررسی و برآورد چالشهای آتی در بخش باری حمل و نقل ریلی با توجه به میزان و تابع تقاضا

دانلود پایان نامه بررسی و برآورد چالشهای آتی در بخش باری حمل و نقل ریلی با توجه به میزان و تابع تقاضا

پایان نامه بررسی و برآورد چالشهای آتی در بخش باری حمل و نقل ریلی با توجه به میزان و تابع تقاضا
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کار در منزل
دانلود
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 1414 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 87

پایان نامه بررسی و برآورد چالشهای آتی در بخش باری حمل و نقل ریلی با توجه به میزان و تابع تقاضا

گزیده فهرست مطالب

عنوان: بررسی و برآورد چالشهای آتی در بخش باری حمل و نقل ریلی با توجه به میزان و تابع تقاضا

کلیات

مروری بر ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق

ادبیات تقاضا از دیدگاه نظری

برآورد مدل تقاضای حمل بار

جهت مشاهده ی جزئیات بیشتر بر روی عنوان پروژه کلیک نمائید.

 

فهرست مطالب

 

چکیده

کلید واژه : تابع تقاضا ، حمل و نقل ، راه آهن ، بار

 

فصل اول

کلیات

مقدمه

بیان مساله پژوهش

اهمیت تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات تحقیق

فرضیه های تحقیق 

روشهای اجرایی 

ابعاد مساله 

 

فصل دوم

مروری بر ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق

2-1- مقدمه 

2-2- تعریف حمل و نقل

2-3- ویژگی های بخش حمل و نقل 

2-4- اهمیت سرمایه گذاری در حمل و نقل 

2-5- اقتصاد حمل و نقل

2-6- جایگاه بخش حمل و نقل در اقتصاد كشور  

2-7- تاریخچه راه آهن ایران و جهان 

2-8- خطوط اصلی احداث شده قبل از انقلاب ‌

2-9- خطوط احداث شده بعد از پیروزی انقلاب

2-9- خطوط احداث شده بعد از پیروزی انقلاب

2-10- توانایی های راه آهن

1-مزیت راه آهن در حمل انبوه بار و مسافر

2- اشغال زمین

3- ایمنی در حمل و نقل با راه آهن

4- صرفه جوئی در انرژی

5- حفظ محیط زیست

6- سرعت جابجائی

7- صرفه جوئی در سرمایه ملی 

8- قابلیت انعطاف

9- اثر راه آهن بر شکوفائی اقتصادی

10- راه آهن و اشتغال

2-12- صنعت راه آهن در برنامه اول تا چهارم توسعه

2-12-1- صنعت راه آهن در برنامه توسعه اول : ( 1373- 1368)

2-12-2- صنعت راه آهن در برنامه توسعه دوم : ( 1378-1373)

2-12-3- صنعت راه آهن در برنامه توسعه سوم : ( 1383- 1378)

2-12-4- صنعت راه آهن در برنامه توسعه چهارم

2-13- بررسی عملكرد زیربخشهای مختلف حمل و نقل طی ده سال گذشته

2-14- عملكرد بخش حمل و نقل ریلی در ایران 

2-15- اهمیت روزافزون حمل و نقل جاده‌ای در جهان

2-16- آثار اقتصادی برخی از طرح‌های حمل و نقل زمینی اجرا شده در جهان

2-17- مقایسه بهره‌وری راه آهن ایران با راه آهن 10 كشور عضو  UIC

2-17-1- شاخص بهره‌وری خط

2-17-2- توزیع خطوط ریلی در كشور

2-17-3- بهره وری واگنهای باری

2-17-4- بهره وری واگنهای مسافری

2-17-5- واحد حمل به تعداد لکوموتیو

2-17-6- بهره وری نفركیلومترمسافرحمل شده به طول خطوط ریلی

2-17-7- توزیع لكوموتیو در طول خطوط ریلی

2-17-8- توزیع بار به طول خطوط

2-17-9- توزیع واگنهای مسافری به طول خطوط ریلی

2-17-10- توزیع واگنهای باری به كل خطوط ریلی

2-18- شاخص های بهره وری راه آهن ایران و اعضای اکو   

2-19- عملکرد کشورهای اکو در زمینه حمل و نقل ریلی

جدول شماره 1

2-20- شاخص های بهره وری 

2-20-1 شاخص بهره وری لکوموتیو

جدول شماره 2 

2-20-2- شاخص بهره وری خط 

جدول شماره3 

2-20-3- شاخص بهره وری واگن باری 

جدول شماره4

2-20- 4- شاخص بهره وری توزیع لکو موتیو در طول کل خطوط 

2-20-5- شاخص بهره وری توزیع واگن باری به طول کل خطوط

جدول شماره6

2-21- بررسی ادبیات و مطالعه انجام شده در خصوص حمل و نقل ریلی بار

2-21-1- رامهان و این سری رامهان (1985)

2-21-3- مهندسین مشاور "پیرو"(1365)

2-21-4- گروه مهندسین مشاور نظم آوران(1369)

برآورد مدل 

2-21-5- عیدانی ، مصطفی  (1371)

2-21-6- دامیار ، هوشنگ(1377)

2-21-7- گسکری ، ریحانه(1383)

2-21-8- عزتی ، مرتضی (84)

2-22- بررسی مطالعات پیشین

 

فصل سوم

ادبیات تقاضا از دیدگاه نظری

3-1- مقدمه 

3-2- تابع و منحنی تقاضا 

3-3-  تعریف تقاضا 

3-4- معادلات تقاضا 

3-5- پنج اصل مسلم تئوری تقاضا

3-6- ادبیات تقاضای حمل و نقل

3-7- رویکردهای تحلیل تقاضای حمل کالا

3-7-1- تجزیه و تحلیل حمل و نقل کالا از دیدگاه اقتصاد خرد

3-7-2- مدل تعاملی فضایی حمل و نقل کالا:

3-7-3- مدل های حمل ونقل کالا از دید اقتصاد کلان

3-8- کشش تقاضای حمل و نقل 

3-9- عوامل تعیین کننده تقاضای حمل و نقل کالا 

3-9-1- تقاضای حمل مسافر 

3-9-2- تقاضای حمل بار

3-10-  بررسی بارهای راه آهن 

 

فصل چهارم

برآورد مدل تقاضای حمل بار

4-1- مقدمه 

4-2- برآورد تجربی مدل

4-3- ساختار مدل تقاضای حمل بار

4-4- معرفی متغیرهای مدل 

4-5- آزمون ایستایی مدل 

جدول آزمون ایستایی مدل

4-6- برآورد مدل تقاضای حمل بار

نتایج برآورد معادله حجم کالای حمل شده 

نتیجه برآورد 

 

فصل پنجم

نتیجه گیری و پیشنهادات

منابع و مآخذ

دانلود پایان نامه بررسی و برآورد چالشهای آتی در بخش باری حمل و نقل ریلی با توجه به میزان و تابع تقاضا






ادامه ي مطلب

امتیاز : 2


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی و برآورد چالشهای آتی در بخش باری حمل و نقل ریلی با توجه به میزان و تابع تقاضا,

پایان نامه بررسی رابطه بین کیفیت و بسته بندی، با عدم مقبولیت چای داخلی و خارجی

پایان نامه بررسی رابطه بین کیفیت و بسته بندی، با عدم مقبولیت چای داخلی و خارجی پرسشنامه

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین کیفیت و بسته بندی، با عدم مقبولیت چای داخلی و خارجی

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین کیفیت و بسته بندی، با عدم مقبولیت چای داخلی و خارجی
بررسی رابطه بین کیفیت و بسته بندی چای
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 105 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 114

پایان نامه بررسی رابطه بین کیفیت و بسته بندی، با عدم مقبولیت چای داخلی و خارجی  پرسشنامه

فهرست مطالب

چکیده تحقیق
مسئله تحقیق
بیان مسئله
اهداف تحقیق
اهداف علمی
فرضیه های تحقیق
فرضیه های اصلی تحقیق
فرضیه های فرعی تحقیق
سئوالات تحقیق
سئوالات اصلی تحقیق
سئوالات فرعی تحقیق
متغیرهای تحقیق
متغیرهای مستقل
متغیروابسته
مدل تحلیلی تحقیق
تعریف عملیاتی واژه ها
کیفیت
عطر
طعم
رنگ
بسته بندی
قلمروهای تحقیق
قلمرو مکانی
قلمرو زمانی
بنامه اجرایی تحقیق
برنامه زمانی
برنامه بودجه ای
محدودیت های تحقیق
ادبیات تحقیق

 

بخش اول
تاریخچه صنعت چای در جهان
استفاده داروئی و تخدیری
تحول در مصرف و کشت چای
ورود چای به بازاریابی جهانی
توسعه و کشت و صنعتی شدن چای
مناطق کشت چای در جهان
مناطقه اصلی کشت چای در جهان
تاریخچه صنعت چای در ایران
مناطق اصلی کشت چای در ایران
اهمیت اقتصادی چای
قسمت های تشکیل دهنده برگ سبز چای
تانین
کافئین
آلبومین
روغنهای اتری
پکتین
مراحل تولید چای
آزمایش چای
انواع چای
کیفیت چای
مطلوبیت رنگ
مطلوبیت طعم
مطلوبیت عطر
بسته بندی

بخش دوم
تعریف بازاریابی
مفاهیم بازاریابی
نیاز
خواسته
تقاضا
کالا
مبادله
معامله
مدیریت بازاریابی
آمیخته بازاریابی
محصول
قیمت
تبلیغات
توزیع
تحقیقات بازاریابی
اهمیت رضایتمند مشتری
کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتری
اهمیت کیفیت محصول
ایجاد موانع رقابتی
وفاداری مشتری
محصولات متمایز
کاهش هزینه های بازاریابی
قیمتهای بالاتر
نقش بخش بازاریابی در کیفیت محصول
درک نیازهای مشتریان
ایجاد استانداردهای کیفیت
برقراری ارتباطات موثر و مفید بازاریابی
مشارکت در بهبود کیفیت

سوابق تحقیق
بخش اول
موضوع تحقیق
سئوال تحقیق
بیان مسئله
اهداف تحقیق
فرضیه تحقیق
 روش تحقیق
محدودیت های تحقیق
متدلوژی تحقیق
تحلیل حساسیت
مزیت نسبی تولید برگ سبز و چای خشک
نتیجه گیری
نقد ساختاری
نقد محتوایی تحقیق

بخش دوم
موضوع تحقیق
بیان مسئله
فرضیه اهم
فرضیات اخص تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری
روش گردآوری اطلاعات
ابزار گردآوری اطلاعات
منابع و اطلاعات اولیه
منابع و اطلاعات ثانویه
روش تحلیل داده ها
نتایج حاصل از اعتبار سنجی
تجزیه و تحلیل
نتیجه گیری
نقد ساختاری تحقیق
نقد محتوایی تحقیق

بخش سوم
موضوع تحقیق
بیان مسئله
اهداف تحقیق
سئوال اصلی تحقیق
نمودار مدل تحلیلی تحقیق
فرضیه های تحقیق
فرضیه اهم (مهمه )
فرضیه های فرعی 
محدودیت های تحقیق
روش تحقیق
روش گردآوری داده ها
جامعه و نمونه آماری
روش تحلیلی داده ها
تجزیه و تحلیل داده ها
آزمون فرضیه اول
آزمون فرضیه دوم
آزمون فرضیه سوم
آزمون فرضیه اهم ( مهم )
نتیجه گیری
نتیجه آزمون فرضیه اول
نتیجه آزمون فرضیه دوم
نتیجه آزمون فرضیه سوم
نتیجه آزمون فرضیه اهم ( مهم )
نقد ساختاری تحقیق
نقد محتوایی تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه و روش نمونه گیری
ابزار گردآوری اطلاعات
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
الف) فرضیه ها
ب) آماره آزمون
ج) مقادیر بحرانی
د) تصمیم گیری
بخش اول
توصیف داده ها
سئوال اول پرسشنامه
جدول ترتیب اولویت ها پاسخگویان برای سئوال اول پرسشنامه
جدول رتبه بندی کلی عدم مقبولیت چای داخلی نسبت به چای خارجی
سوال فرعی شماره یک تحقیق
جدول ترتیب اولویت های پاسخگویان برای سئوال فرعی شماره یک تحقیق
جدول رتبه بندی کلی سوال فرعی شماره یک تحقیق
سوال فرعی شماره دو تحقیق
جدول ترتیب اولویتهای پاسخگویان برای سئوال فرعی شماره دو تحقیق
جدول رتبه بندی کلی سوال فرعی شماره دوم تحقیق
سوال فرعی شماره سه تحقیق
جدول ترتیب اولویتهای پاسخگویان برای سوال فرعی شماره سه تحقیق
جدول رتبه بندی کلی سوال فرعی شماره چهار تحقیق
سوال فرعی شماره چهار تحقیق
جول ترتیب اولویتهای پاسخگویان برای سوال فرعی شماره چهار تحقیق
جدول رتبه بندی یکی سوال فرعی شماره چهار تحقیق
سوال فرعی شماره پنج تحقیق
جدول ترتیب اولویتهای پاسخگویان برای سوال فرعی شماره پنج تحقیق
جدول رتبه بندی کلی سوال فرعی شماره پنج تحقیق
سوال اصلی شماره یک تحقیق
جدول ترتیب اولویتهای پاسخگویان برای سوال اصلی شماره یک تحقیق
جدول رتبه بندی کلی سوال اصلی شماره یک تحقیق
سوال اصلی شماره دو تحقیق
جدول ترتیب اولویت های پاسخگویان برای سوال اصلی شماره دو تحقیق
جدول رتبه بندی کلی سوال اصلی شماره دو تحقیق

بخش دوم
تحلیل داده ها
تحلیل فرضیه فرعی شماره یک تحقیق
الف) فرضیه
ب) آمار آزمون
ج) مقادیر بحرانی
د) تصمیم گیری
تحلیل فرضیه فرعی شماره دو تحقیق
الف) فرضیه 
ب) آماره آزمون
ج) مقادیر بحرانی
د) تصمیم گیری
تحلیل فرضیه شماره سه تحقیق
الف) فرضیه
ب) آماره آزمون
ج) مقادیر بحرانی
د) تصمیم گیری
تحلیل فرضیه فرعی شماره چهار تحقیق
الف) فرضیه
ب) جدول آماره آزمون
ج) مقادیر بحرانی
د) تصمیم گیری
تحلیل فرضیه فرعی شماره پنج تحقیق
الف) فرضیه
ب) جدول آماره آزمون
ج) مقادیر بحرانی
د) تصمیم گیری
تحلیل فرضیه اصلی شماره یک تحقیق
الف) فرضیه
ب) آماره آزمون
ج) مقادیر بحرانی
د) تصمیم گیری
تحلیل فرضیه اصلی شماره دو تحقیق
الف) فرضیه
ب) جدول آماره آزمون
ج) مقادیر بحرانی
د) تصمیم گیری
نتیجه گیری
نتیجه آزمون فرضیه فرعی شماره یک تحقیق
نتیجه آزمون فرضیه فرعی شماره دو تحقیق
نتیجه آزمون فرضیه فرعی شماره سه تحقیق
نتیجه آزمون فرضیه فرعی شماره چهار تحقیق
نتیجه آزمون فرضیه فرعی شماره پنج تحقیق
نتیجه آزمون فرضیه اصلی شماره یک تحقیق
نتیجه آزمون فرضیه فرعی شماره دو تحقیق
پیشنهادات
پیشنهادات به تولید کنندگان و صاحبان شرکتها
منابع
پیوست 1
پرسشنامه
پیوست 2
ویژگیهای جمعیت شناختی نمونه مورد بررسی
الف) جنسیت
جدول توزیع جنیست نموونه مورد بررسی
ب) سن
جدول توزیعی نمونه مورد بررسی
تحصیلات 
جدول توزیع تحصیلات نمونه مورد بررسی

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین کیفیت و بسته بندی، با عدم مقبولیت چای داخلی و خارجی






ادامه ي مطلب

امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی رابطه بین کیفیت و بسته بندی، با عدم مقبولیت چای داخلی و خارجی,

پایان نامه برآورد تاثیر مرگ ومیر های ناشی از سوانح و تصادفات رانندگی روی امید به زندگی در بدو تولد وبار اقتصادی ناشی از آن

پایان نامه برآورد تاثیر مرگ ومیر های ناشی از سوانح و تصادفات رانندگی روی امید به زندگی در بدو تولد وبار اقتصادی ناشی از آن

دانلود پایان نامه برآورد تاثیر مرگ ومیر های ناشی از سوانح و تصادفات رانندگی روی امید به زندگی در بدو تولد وبار اقتصادی ناشی از آن

دانلود پایان نامه برآورد تاثیر مرگ ومیر های ناشی از سوانح و تصادفات رانندگی روی امید به زندگی در بدو تولد وبار اقتصادی ناشی از آن
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح ت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 592 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

 پایان نامه برآورد تاثیر مرگ ومیر های ناشی از سوانح و تصادفات رانندگی روی امید به زندگی در بدو تولد وبار اقتصادی ناشی از آن

فهرست مطالب

 

مقدمه

اهمیت پژوهش

اهداف پژوهش

ادبیات موضوع

چارچوب نظری

تئوری انتقال جمعیتی

تئوری انتقال اپیدمیولوژیکی

روش تحقیق

نتایج تحقیق

جدول عمر مردان ایران 

جدول عمر زنان ایران 

جدول عمرمردان کشور بدون مرگ ومیر ناشی از سوانح وتصادفات رانندگی

جدول عمرزنان کشور بدون مرگ ومیر ناشی از سوانح وتصادفات رانندگی 

تعداد سالهای عمر از دست رفته ناشی از سوانح وتصادفات رانندگی 

جدول  تعدادسالهای عمر از دست رفته ناشی از سوانح وتصادفات رانندگی به تفکیک گروههای سنی وجنس

بار اقتصادی مرگ ومیرهای  ناشی از سوانح وتصادفات رانندگی 

جدول  بار اقتصادی مرگ ومیرهای  ناشی از سوانح وتصادفات رانندگی به تفکیک گروههای سنی وجنس ( هزارریال )

خلاصه ونتیجه گیری

 

فهرست منابع

منابع فارسی

منابع لاتین

دانلود پایان نامه برآورد تاثیر مرگ ومیر های ناشی از سوانح و تصادفات رانندگی روی امید به زندگی در بدو تولد وبار اقتصادی ناشی از آن






ادامه ي مطلب

امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
پایان نامه برآورد تاثیر مرگ ومیر های ناشی از سوانح و تصادفات رانندگی روی امید به زندگی در بدو تولد و,

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر کاهش میزان رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات ایران

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر کاهش میزان رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات ایران پرسشنامه

دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر بر کاهش میزان رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات ایران

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر کاهش میزان رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات ایران
پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر کاهش میزان رضایت شغلی کارکنان
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 142 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 97

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر کاهش میزان رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات ایران  پرسشنامه

فهرست مطالب

 

فصل اول 

كلیات تحقیق 

شامل 

مقدمه 

كلید واژه 

قلمرو زمانی و مكانی

روشها و ابزار گردآوری اطلاعات 

روش نمونه گیری 

 

فصل دوم 

مرور ادبیات و پیشینه تحقیق 

مرور و ارائه چكیده 3 تحقیق مرتبط با موضوع 

اصل تحقیق 

 

فصل سوم 

روش اجرای تحقیق 

 

منابع 

پرسشنامه

دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر بر کاهش میزان رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات ایران






ادامه ي مطلب

امتیاز : 2


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر کاهش میزان رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات ایران,

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه همراه با پرسشنامه

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه همراه با پرسشنامه

دانلود پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه  همراه با پرسشنامه

دانلود پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه
ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کا
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 134 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 97

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه  همراه با پرسشنامه

 

فهرست مطالب

 

 

فصل اول - بیان مسئله

 

1-1- مقدمه

 

2-1- بیان مسأله

 

3-1- هدف

 

1-3-1- الف – هدف اصلی

 

1-3-1- ب – اهداف فرعی

 

1-3-1- پ – هدف كاربردی

 

4-1- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

 

5-1- سؤالات تحقیق

 

2-5-1- سوالات فرعی تحقیق

 

7-1- متغیرهای تحقیق

 

8-1- واژگان تخصصی

 

 

9-1- محدودیتهای تحقیق

 

 

فصل دوم - پیشینه تحقیق

 

1-2- پیشینه

 

1-1-2- واژة بیمه

 

2-1-2- تاریخچة بیمه در جهان

 

1-3-1-2- پیدایش بیمه دریایی

 

2-2-1-2- پیدایش بیمه آتش سوزی

 

3-1-2- تاریخچه بیمه در ایران

 

4-1-2- شركت های بیمه خارجی كه در ایران فعالیت داشته اند

 

5-1-2- سازمان بیمه در ایران

 

1-5-1-2- تصویب قانون بیمه

 

2-5-1-2- نظارت بر صلاحیت فنی شركتهای بیمه

 

3-5-1-2- نظارت بر شركتهای بیمه

 

6-1-2- تاریخچة تأسیس شركت سهامی بیمه ایران

 

1-6-1-2- كلیات:

 

2-6-1-2- مجوز قانونی تأسیس شركت سهامی بیمه ایران

 

3-6-1-2- صاحبان سهام و مؤسسان شركت

 

4-6-1-2- میزان سرمایة اولیة و چگونگی تأمین آن

 

5-6-1-2- شركت نامه و اولین اساسنامه شركت سهامی بیمه ایران

 

6-6-1-2- اولین اساسنامه

 

7-6-1-2- شروع رسمی فعالیت بیمه گری و اولین بیمه نامه صادره توسط شركت

 

8-6-1-2- اولین كارمندان شركت

 

6-6-1-2- هزینه تأسیس

 

7-1-2- شركت سهامی بیمه ایران

 

1-7-1-2- مرام نامه خانواده بزرگ بیمه ایران

 

2-7-1-2- امتیازات و ویژی های بیمه ایران

 

3-7-1-2- مكانیزاسیون

 

1- گروه شبكه

 

3- گروه امنیت و مانیتورینگ

 

4- گروه مسرورها

 

4-7-1-2- آموزش

 

5-7-1-2- سرمایة بیمه ایران

 

6-7-1-2- سرمایه گذاریها

 

7-7-1-2- شبكه فروش

 

8-7-1-2- نیروی انسانی

 

جدول شماره (1-2) تركیب نیروی انسانی به تفكیك میزان تحصیلات

 

جدول (2-2): توزیع كاركنان از لحاظ سابقه خدمت

 

9-7-1-2- چشم انداز برنامه های بیمه ایران

 

11-7-1-2- هدف بیمه ایران

 

ساختار سازمانی بیمه ایران (نمودار (1-2))

 

12-7-1-2- انواع پوششهای بیمه ای

 

2-2- مبانی نظری

 

1-2-2- روش شناسی حل مشكل وبهبود كیفیت

 

نمودار 2-2 چرخه دمینگ

 

2-1-2-2- چرخة PDSA دمینگ

 

3-1-2-2- مدل سه بعدی جودان

 

4-1-2-2- فرآیند كرازبی:

 

2-2-2- مدل های ارزیابی كیفیت خدمات

 

1-2-2-2- مدل كیفیت خدمات SERQUAL

 

2-2-2-2- مدل CAF

 

نمودار (3-2) چهارچوب عملی CAF : (الوانی، 1382، ص 81)

 

توانمند سازها (اقدامات)

 

3-2-2- سنجش كیفیت خدمات در بخش عمومی مدل تعالی سازمانی EFQM

 

بخش های عمومی و اختیاری

 

 

3-2-2- مدل تحقیق

 

 

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

 

1-3-روش تحقیق

 

1-1-3- مقدمه

 

2-1-3- جامعه آماری

 

 

3-1-3- روش نمونه گیری

 

 

4-1-3- حجم نمونه

 

5-1-3- ابزار سنجش و طراحی پرسشنامه

 

جدول 1-3: ساختار پرسشنامه

 

1-5-1-3- پایایی (اعتماد)

 

2-5-1-3- روایی (اعتبار)

 

6-1-3- روشهای تجزیه و تحلیل داده ها

 

جدول 2-3 – جدول توافقی

 

2-3- منابع گردآوری اطلاعات

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

 

1-4- آمار توصیفی

 

1-1-4- جنسیت

 

نمودار (1-4) : توزیع جنسیت پاسخ دهندگان

 

2-1-4- میزان تحصیلات

 

جدول 2-4: توزیع میزان تحصیلات پاسخ دهندگان

 

نمودار 2-4: میزان تحصیلات پاسخ دهندگان

 

3-1-4- نوع بیمه

 

جدول 3-4: نوع بیمه خریداری شده پاسخ دهندگان

 

نموار 3-4: نوع بیمه خریداری شده پاسخ دهندگان

 

4-1-4- مدت استفاده از خدمات بیمه ایران

 

جدول (4-4) توزیع مدت استفاده از خدمات بیمه ایران

 

5-1-4- سن

 

جدول (5-4) : توزیع سن پاسخ دهندگان

 

2-4- آزمون فرض

 

فرضیه اول

 

الف) تعریف فرضیه های آماری

 

ب) در سطح اطمینان 95%  

 

فصل پنجم - نتیجه گیری

 

1-5- نتیجه گیری

 

1-1-5- نتیجه گیری از فرضیه اول

 

2-1-5- نتیجه گیری از فرضیه دوم

 

3-1-5- نتیجه گیری از فرضیه سوم

 

4-1-5: نتیجه گیری از فرضیه چهارم

 

5-1-5: نتیجه گیری از فرضیه پنجم

 

 

2-5- پیشنهادها

 

1-2-5- پیشنهاد برای فرضیه I

 

2-2-5- پیشنهاد برای فرضیه II

 

3-2-5- پیشنهاد برای نتیجه گیری III

 

4-2-5- پیشنهاد برای نتیجه گیری IV

 

5-1-5- پیشنهاد برای نتیجه گیری (IV)

 

ضمائم – نمونه پرسشنامه

منابع

دانلود پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه  همراه با پرسشنامه






ادامه ي مطلب

امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه همراه با پرسشنامه,

تاريخ : 7 مرداد 1395 | 13:28 | نویسنده : مهدی | بازدید : 45
شباهت ها و تفاوت های آثار معماری ایرانی قبل و بعد از اسلام

شباهت ها و تفاوت های معماری ایران در قبل و بعد از اسلام

دانلود شباهت ها و تفاوت های آثار معماری ایرانی قبل و بعد از اسلام

شباهت ها و تفاوت های آثار معماری ایرانی قبل و بعد از اسلام
معماری قبل و بعد از اسلام
شباهت ها و تفاوت معماری اسلامی
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کار د
دسته بندی معماری
فرمت فایل docx
حجم فایل 110 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5

شباهت ها و تفاوت های معماری ایران در قبل و بعد از اسلام

شباهت ها و تفاوت های آثار معماری ایرانی قبل و بعد از اسلام

تفاوت در ساختمانها و بناهای قبل از اسلام با ساختمانها و بناهای

بعد از اسلام نه در ساختمان و نه در شکل آنها و نه حتی در طرح

نقشه آنهاست، بلکه در منظر و لباسی است که اسلام بر اندام ساختمانهای

دوره ساسانیان پوشانده و خواسته است مفهومی به آنها بدهد که معماری ایرانی

با معماری مردمی که تحت رژیم و سبک اسلامی زندگی می کنند، به وضوح متمایز باشند.

اصول معماری ایرانی

    به طور كلی اصول معماری ایرانی عبارتند از :

 1ـ      مردم واری : یعنی داشتن مقیاس انسانی كه آن را می توان در

عناصر مختلف معماری ایران مشاهده كرد . به طور مثال اگر سه دری

( اتاق خواب ) را در نظر بگیریم، اندازه ی ان بر حسب نیازهای مختلف

یك زن، مرد، بچه یا بچه های آنها، لوازم مورد نیاز و … در نظر گرفته شده

است یا برای جلوگیری از گزند گرمای زیاد ایران، دیوار را دو پوسته می ساختند و یا نور را از سقف می گرفتند.

 2ـ      پرهیز از بیهودگی : در معماری ایران بر این اصل تاكید فروان شده است،

به عنوان مثال نصب مجسمه ها كه در اغلب بناهای

سرزمین های دیگر معمول است در معماری ایرانی وجود ندارد.

 3ـ      نیارش :  اصطلاحی است در معماری و به كلیه كارهایی اطلاق می شود

كه برای ایستایی و پایداری بنا انجام  می گیرد. به عبارت دیگر، نیارش

مجموعه ای است از امور محاسباتی و استاتیكی به انضمام مصالح شناسی

و انتخاب و استفاده از مناسب ترین و كمترین مصالح. به عنوان مثال در

گذشته بیشتر تكیه ی معماران بر اصول مهندسی بوده است و

به نظر آنان هنگامی بنا زیبا بوده كه از لحاظ ایستایی نیز نمایان گر ایستا بودن خود باشد.

4ـ       خود بسندگی :  به عبارتی، خود كفایی است و به مفهوم استفاده

از حداكثر امكانات موجود و در دسترس و  مصالح بوم آورد است.

به این تریتب كار با سرعت بیش تر انجام شده و مصالح با طبیعت

 5ـ      اطراف خود هماهنگی بیش تری داشته است.

دانلود شباهت ها و تفاوت های آثار معماری ایرانی قبل و بعد از اسلام






ادامه ي مطلب

امتیاز : 2


طبقه بندی: ،
شباهت ها و تفاوت های آثار معماری ایرانی قبل و بعد از اسلام,

تحلیل رابطه عوامل شغلی با تعهد سازمانی بر اساس مدل ویژگی های شغلی

تحلیل رابطه عوامل شغلی باتعهد سازمانی بر اساس مدل ویژگی های شغلی

دانلود تحلیل رابطه عوامل شغلی با تعهد سازمانی بر اساس مدل ویژگی های شغلی

دانلود  تحلیل رابطة عوامل شغلی باتعهد سازمانی بر اساس مدل ویژگی های شغلی
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کار در منزل
دانلود
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 967 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 198

تحلیل رابطه عوامل شغلی باتعهد سازمانی بر اساس مدل ویژگی های شغلی

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                         صفحه

 

فصل اول : کلیات تحقیق

 

مقدمه.....................................................................................................................................................................................  1

بیان موضوع..........................................................................................................................................................................  2

اهمیت و ضرورت تحقیق......................................................................................................................................................7

فرضیه ها یا سوالهای تحقیق...............................................................................................................................................8

هدف اصلی تحقیق..............................................................................................................................................................10

روش تحقیق.........................................................................................................................................................................10

جامعه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه............................................................................................................11

قلمرو موضوعی، مکانی و زمانی تحقیق..........................................................................................................................11

منابع گرد آوری اطلاعات...................................................................................................................................................12

سوابق مربوط........................................................................................................................................................................12

روش تجزیه و تحلیل داده ها............................................................................................................................................13

مشکلات و تنگناهای احتمالی تحقیق............................................................................................................................14

تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی طرح........................................................................................................................14

منابع تحقیق.........................................................................................................................................................................16

 

فصل دوم: ادبیات موضوع

 

مقدمه..................................................................................................................................................................................  18

تعهد سازمانی:

ابعاد و تعاریف تعهد سازمانی........................................................................................................................................... 19

     تعهد عاطفی...............................................................................................................................................................  19                                            

     تعهد مستمر.............................................................................................................................................................   21

     تعهد هنجاری.............................................................................................................................................................. 22

عوامل موثر بر تعهد سازمانی........................................................................................................................................... 25

     عوامل موثر بر تعهد عاطفی...................................................................................................................................... 26

     عوامل موثر بر تعهد مستمر...................................................................................................................................... 29 

     عوامل موثر بر تعهد هنجاری..................................................................................................................................  33

انواع تعهد............................................................................................................................................................................ 35

دیدگاه های نوین درباره تعهد سازمانی........................................................................................................................ 38

     دیدگاههایی در مورد کانون های تعهد سازمانی.................................................................................................. 39

     تعهد سازمانی مفهوم یک بعدی یا چند بعدی..................................................................................................... 40

     الگوهای چند بعدی.................................................................................................................................................... 41

     سایر دیدگاهها درباره تعهد سازمانی...................................................................................................................... 41

راه کارهایی برای افزایش تعهد سازمانی....................................................................................................................... 46

رابطه میان تعهد حرفه ای و سازمانی........................................................................................................................... 47

     مفهوم تعهد حرفه ای................................................................................................................................................ 49

     دیدگاههای ناظر بر تعارض تعهد حرفه ای و سازمانی....................................................................................... 49

     دیدگاهای ناظر بر سازگاری تعهد حرفه ای و سازمانی ......................................................................................51

فرایند ایجاد تعهد سازمانی.............................................................................................................................................. 52

نتایج مطلوب سطوح مختلف تعهد سازمانی................................................................................................................ 53

     تعهد سازمانی و عملکرد شغلی................................................................................................................................ 56

     تعهد سازمانی و رفتارهای مبتنی بر تابعیت سازمانی......................................................................................... 57   

     تعهد سازمانی و ماهیت شغل.................................................................................................................................. 58

     تعهد سازمانی و تاخیر کارکنان............................................................................................................................... 58

     تعهد سازمانی و غیبت کارکنان............................................................................................................................... 60

     تعهد سازمانی و ترک خدمت................................................................................................................................... 60

نتایج نا مطلوب سطوح مختلف تعهد سازمانی............................................................................................................. 63

ارائه مفهومی جدید در تعهد سازمانی........................................................................................................................... 66

تعهد به عنوان یک مفهوم دوبعدی: زمان و طبیعت................................................................................................... 68

     زمان و تعهد: تعهد قبل از ورود در مقابل تعهد بعد از ورود به سازمان.......................................................... 68

     طبیعت تعهد: تعهد ابزاری در مقابل تعهد عاطفی.............................................................................................. 69

شکلهای تعهد.......................................................................................................................................................................70

     تمایل به تعهد: تمایلات ابزاری و هنجاری............................................................................................................ 70

     تعهد عاطفی و ابزاری................................................................................................................................................ 72

مدل مطرح شده از توسعه تعهد سازمانی..................................................................................................................... 73

فرایند قبل از ورود (به سازمان) تعهد.............................................................................................................................73

توسعه تعهد سازمانی منتج شده..................................................................................................................................... 75

دلایل نظری وعملی مدل................................................................................................................................................. 78

استنتاج عملی..................................................................................................................................................................... 78

ویژگی های شغلی:

نظریه های مرتبط با ویژگی های شغلی....................................................................................................................... 80

     مدل خصوصیات ویژه شغل...................................................................................................................................... 80

     تئوری ویژگی های شغل........................................................................................................................................... 81

     نظریه ویژگی های ضروری شغل............................................................................................................................ 82

     الگوی ویژگی های شغلی.......................................................................................................................................... 83

طراحی مجدد مشخصه های شغل................................................................................................................................. 84

ایجاد شرایط لازم جهت انگیزش درونی....................................................................................................................... 85

مشخصه ها یا ابعاد مختلف شغلی.................................................................................................................................. 85

     با معنی تلقی نمودن کار........................................................................................................................................... 86

      احساس مسئولیت..................................................................................................................................................... 89

     آگاهی از نتایج انجام کار........................................................................................................................................... 89

توان انگیزشی شغل یا  MPS .......................................................................................................................................90

عوامل و عناصر تعدیل کننده............................................................................................................................................91

     دانش و مهارت............................................................................................................................................................ 92

     شدت نیاز به رشد....................................................................................................................................................... 93

     رضایت ناشی از عوامل مربوط به زمینه شغل........................................................................................................95

نتایج وپیامدهای طراحی مجدد شغل........................................................................................................................... 98

     اثر بخشی کار........................................................................................................................................................... 100

     کاهش نسبت غیبت و ترک خدمت.................................................................................................................... 100

اقدامات موثر جهت ارتقا ابعاد پنج گانه شغلی......................................................................................................... 101  ترکیب وظایف...................................................................................................................................................................102

     تشکیل واحد های طبیعی کار...............................................................................................................................102

     برقراری ارتباط با ارباب رجوع یا مشتری.............................................................................................................103

     گسترش عمودی مشاغل.........................................................................................................................................103

     باز نمودن کانالهای بازخورد....................................................................................................................................104

منابع تحقیق......................................................................................................................................................................107

 

 

 فصل سوم : روش تحقیق

 

مقدمه.................................................................................................................................................................................109

معرفی سازمان................................................................................................................................................................. 109

روش تحقیق.................................................................................................................................................................... 110

جامعه آماری تحقیق...................................................................................................................................................... 110

اندازه نمونه و روش نمونه گیری.................................................................................................................................. 111

روش نمونه گیری........................................................................................................................................................... 112

روش جمع آوری اطلاعات............................................................................................................................................ 113

ابزار اندازه گیری تحقیق................................................................................................................................................ 115

روایی و پایایی.................................................................................................................................................................. 115

آزمون پایایی تحقیق...................................................................................................................................................... 117 منابع تحقیق......................................................................................................................................................................121

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

 

مقدمه................................................................................................................................................................................ 122

بررسی توصیفی اطلاعات.............................................................................................................................................. 123

بررسی استنباطی اطلاعات ...........................................................................................................................................125

   فرضیه اصلی: بین ویژگی های شغلی و تعهد سازمانی فرد رابطه معنی دار وجود دارد............................. 125

   فرضیه فرعی 1: بین ویژگی های شغلی و تعهد عاطفی فرد رابطه معنی دار وجود دارد........................... 125

       بین هویت وظیفه و تعهد عاطفی فرد رابطه معنی دار وجود دارد............................................................. 126

       بین اهمیت وظیفه و تعهد عاطفی فرد رابطه معنی دار وجود دارد............................................................126

       بین تنوع وظیفه و تعهد عاطفی فرد رابطه معنی دار وجود دارد................................................................127

       بین استقلال و تعهد عاطفی فرد رابطه معنی دار وجود دارد..................................................................... 127

       بین دریافت بازخورد و تعهد عاطفی فرد رابطه معنی دار وجود دارد....................................................... 128

   فرضیه فرعی 2: بین ویژگی های شغلی و تعهد مستمر فرد رابطه معنی دار وجود دارد........................... 128

       بین هویت وظیفه و تعهد مستمر فرد رابطه معنی دار وجود دارد............................................................. 129

       بین اهمیت وظیفه و تعهد مستمر فرد رابطه معنی دار وجود دارد............................................................129

       بین تنوع وظیفه و تعهد مستمر فرد رابطه معنی دار وجود دارد............................................................... 130

       بین استقلال و تعهد مستمر فرد رابطه معنی دار وجود دارد..................................................................... 130

       بین دریافت بازخورد و تعهد مستمر فرد رابطه معنی دار وجود دارد....................................................... 131

   فرضیه فرعی 3: بین ویژگی های شغلی و تعهد هنجاری فرد رابطه معنی دار وجود دارد........................ 131

       بین هویت وظیفه و تعهد هنجاری فرد رابطه معنی دار وجود دارد.......................................................... 132

       بین اهمیت وظیفه و تعهد هنجاری فرد رابطه معنی دار وجود دارد..........................................................132

       بین تنوع وظیفه و تعهد هنجاری فرد رابطه معنی دار وجود دارد..............................................................133

       بین استقلال و تعهد هنجاری فرد رابطه معنی دار وجود دارد................................................................... 133

       بین دریافت بازخورد و تعهد هنجاری فرد رابطه معنی دار وجود دارد..................................................... 134

بررسی تاثیر جنسیت به عنوان متغییر مداخله گر بر تعهد سازمانی................................................................... 136

بررسی تاثیر تحصیلات به عنوان متغیر مداخله گر بر تعهد سازمانی.................................................................. 138

رگرسیون و مدل سازی خطی...................................................................................................................................... 140

تعین مدل رگرسیونی ویژگی های شغلی و تعهد سازمانی کارکنان.................................................................... 141

بررسی صحت معادله رگرسیون....................................................................................................................................143

 

فصل پنجم: نتیجه گیری وپیشنهادات

 

مقدمه................................................................................................................................................................................ 147

 

نتیجه گیری :

نتیجه گیری میدانی از بررسی رابطه ویژگی های شغلی و تعهد سازمانی......................................................... 148

پیشنهادات:

 پیشنهاداتی به مدیران سازمان.....................................................................................................................................152

پیشنهاداتی به سایر پژوهشگران...................................................................................................................................155

 

پیوستها:

پرسشنامه تحقیق

تجزیه و تحلیل کامپیوتری یافته ها

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                                                         صفحه

فصل دوم: ادبیات موضوع

جدول 2-1: چهار دیدگاه مختلف تعهد....................................................................................................................... 40

جدول 2-2: نتایج مثبت تعهد سازمانی.........................................................................................................................56

جدول 2-3: نتایج منفی تعهد سازمانی.........................................................................................................................65

جدول 2-4: مدل چهار بخشی تعهد..............................................................................................................................66

 

فصل سوم: روش تحقیق

جدول 3-1: توزیع فراوانی سوالات پرسشنامه تحقیق حاضر.................................................................................114

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

جدول 4-1: توزیع فراوانی کارکنان بر حسب جنس...............................................................................................123

جدول 4-2: توزیع فراوانی کارکنان بر حسب تحصیلات........................................................................................124

جدول 4-3: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد و ویژگی های شغلی......................................125

جدول 4-4: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد عاطفی و ویژگی های شغلی........................125

جدول 4-5: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد عاطفی و هویت وظیفه.................................126

جدول 4-6: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد عاطفی و اهمیت شغلی................................126

جدول 4-7: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد عاطفی و تنوع مهارت...................................127

جدول 4-8: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد عاطفی و استقلال شغلی..............................127

جدول 4-9: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد عاطفی و دریافت بازخورد............................128

جدول 4-10: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد مستمر و ویژگی های شغلی.....................128

جدول 4-11: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد مستمر و هویت وظیفه..............................129

جدول 4-12: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد مستمر و اهمیت شغلی.............................129

جدول 4-13: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد مستمر و تنوع مهارت................................130

جدول 4-14: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد مستمر و استقلال شغلی...........................130

جدول 4-15: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد مستمر و دریافت بازخورد.........................131

جدول 4-16: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و ویژگی های شغلی..................131

جدول 4-17: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و هویت وظیفه............................132

جدول 4-18: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و اهمیت شغلی...........................132

جدول 4-19: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و تنوع مهارت..............................133

جدول 4-20: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و استقلال شغلی.........................133

جدول 4-21: نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و دریافت بازخورد.......................134

جدول 4-22: خلاصه نتایج آزمون همبستگی پیرسون..........................................................................................135

جدول 4-23: جدول توافقی بین جنس و ویژگی های شغلی...............................................................................136

جدول4-24: نتایج آنالیز واریانس................................................................................................................................136

جدول 4-25: جدول توافقی بین تحصیلات و ویژگی های شغلی........................................................................138

جدول4-26: نتایج آنالیز واریانس................................................................................................................................138

جدول 4-27: نتایج متغییرهای ورودی وخروجی در  مدل رگرسیون چندگانه................................................141

جدول 4-28: نتایج ضرایب همبستگی چندگانه در مدل رگرسیونی..................................................................142

جدول 4-29: نتایج آنالیز واریانس...............................................................................................................................142

جدول 4-30: نتایج ضرایب مدل رگرسیونی.............................................................................................................143

جدول 4-31: نتایج خروج قدم به قدم متغییرهای مستقل تحقیق از مدل رگرسیونی...................................143

جدول 4-32: نتایج آزمون K-S  جهت بررسی نرمال بودن توزیع باقیمانده های مدل................................144

جدول 4-33: نتایج آزمون استقلال جهت بررسی مستقل بودن توزیع باقیمانده های مدل..........................

 

فهرست نمودار ها

عنوان                                                                                                                         صفحه

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها

نمودار 4-1: میانگین پاسخ ویژگی های شغلی و تعهد سازمانی با متغییر مداخله گر جنس.........................137

نمودار 4-2: میانگین پاسخ ویژگی های شغلی و تعهد سازمانی با متغییر مداخله گرتحصیلات....................139

نمودار4-3: نمودار احتمال نرمال.................................................................................................................................144

نمودار 4-4: نمودار پراکنش مانده ها در برابر زمان.................................................................................................145

نمودار 4-5: نمودار پراکنس مانده ها در برابر yi ها................................................................................................146

 

فهرست اشکال

فصل دوم: ادبیات موضوع

شکل 2-1: مدل سه بخشی تعهد سازمانی ..................................................................................................................34

شکل 2-2: هرم سطوح تعهد در سازمان ها..................................................................................................................53

شکل 2-3: مدل مشخصه های شغلی هاکمن و الدهام..............................................................................................59

شکل 2-4: مدل پیشنهادی توسعه تعهد.......................................................................................................................75

شکل 2-5: نتایج توان انگیزشی شغل بعنوان تابعی از مهارت و دانش کارکنان...................................................92

شکل 2-6: اثر تعدیل کنندگی شدت نیاز به رشد......................................................................................................94

شکل 2-7: روابط موجود بین رضایت ناشی از عوامل زمینه ای شغل و شدت نیاز به رشد...............................97

شکل 2-8: مدل مشخصه های شغلی هاکمن و الدهام..............................................................................................99

شکل 2-9: مدل کامل مشخصه های شغلی..............................................................................................................105

شکل 2-10: مدل مفهومی تعهد سازمانی و ویژگی های شغلی...........................................................................106

 

دانلود تحلیل رابطه عوامل شغلی با تعهد سازمانی بر اساس مدل ویژگی های شغلی






ادامه ي مطلب

امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
تحلیل رابطه عوامل شغلی با تعهد سازمانی بر اساس مدل ویژگی های شغلی,

تاريخ : 7 مرداد 1395 | 13:28 | نویسنده : مهدی | بازدید : 34
کارت ویزیت قسمت 6

دانلود فایل باز کارت ویزیت با پسوند cdr

دانلود کارت ویزیت قسمت 6

دانلود فایل باز کارت ویزیت با پسوند cdr
فایل دانلودی شامل پشت و روی یک کارت ویزیت می باشد 
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کار در منزل
دانلود
دسته بندی فایل های لایه باز
فرمت فایل rar
حجم فایل 1398 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

دانلود کارت ویزیت قسمت 6






ادامه ي مطلب

امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
کارت ویزیت قسمت 6,

تاريخ : 7 مرداد 1395 | 13:27 | نویسنده : مهدی | بازدید : 23
کارت ویزیت قسمت 5

دانلود فایل باز کارت ویزیت با پسوند cdr

دانلود کارت ویزیت قسمت 5

دانلود فایل باز کارت ویزیت با پسوند cdr
دانلود فایل کارل کارت ویزیت
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کار در منزل
دانلود
دسته بندی فایل های لایه باز
فرمت فایل zip
حجم فایل 1379 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

دانلود کارت ویزیت قسمت 5






ادامه ي مطلب

امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
کارت ویزیت قسمت 5,

تاريخ : 7 مرداد 1395 | 13:27 | نویسنده : مهدی | بازدید : 33
کارت ویزیت قسمت 4

دانلود فایل باز کارت ویزیت با پسوند cdr

دانلود کارت ویزیت قسمت 4

دانلود فایل باز کارت ویزیت با پسوند cdr
دانلود فایل کارل کارت ویزیت
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کار در منزل
دانلود
دسته بندی فایل های لایه باز
فرمت فایل rar
حجم فایل 1402 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

دانلود کارت ویزیت قسمت 4






ادامه ي مطلب

امتیاز : 2


طبقه بندی: ،
کارت ویزیت قسمت4,