خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه سوکر استار ارزان
دانلود زیرنویس فارسی
رزرو آنلاين هتل خارجي
بسکتبال
فلنج
دانلود آرشیو پایان نامه در ایران
<-BloTitle->
<-BloText->

عضویت در سایت
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
ادرس سایت یا وبلاگ : http://
سال تولد:
جنسیت :
وضعیت تاهل :
کشور : (کشور محل سکونت)
شهر :
آیدی یاهو :
کد امنیتی : *

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-TalarTitle-> <-TalarSub-> <-TalarHit-> <-Talarwriter->

تاريخ : 10 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
7 مقاله مهندسی عمران 2,

تاريخ : 10 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
7 مقاله مهندسی عمران 1

دانلود 7 مقاله مهندسی عمران 1

دانلود 7 مقاله مهندسی عمران 1

7 مقاله مهندسی عمران 1
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دسته بندی عمران
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2567 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 60
دانلود 7 مقاله مهندسی عمران 1
 
طرح اختلاط بهینه سازی 10 صفحه
 
سازه فضا کار چسیت 8 صفحه
 
استفاده از شمعهای بتنی 12 صفحه
 
اثرات پی دلتا 12 صفحه
 
برج تهران 6 صفحه
 
خوردگی بتن در آب دریا 6  صفحه
 
سازه فضا کار 6  صفحه

دانلود 7 مقاله مهندسی عمران 1






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
7 مقاله مهندسی عمران 1,

تاريخ : 10 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
تکنولوژی تله مدیسین و دستگاه های مرتبط با آن

دانلود پروژه کارشناسی تکنولوژی تله مدیسین و دستگاه های مرتبط با آن

دانلود تکنولوژی تله مدیسین و دستگاه های مرتبط با آن

دانلود پروژه کارشناسی تکنولوژی تله مدیسین و دستگاه های مرتبط با آن
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دسته بندی علوم پزشکی
فرمت فایل doc
حجم فایل 878 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 69

چکیده ب‌

 

       فصل اول: تکنولوژی تله مدیسین.. 1

1- مقدمه. 2

1-1- تکنولوژی تله مدیسین.. 2

1-2- تاریخچه پزشکی از راه دور 3

1-3- اولین بیمارستان مجازی در جهان.. 7

1-3-1- اهداف اساسی بیمارستان های مجازی.. 8

1-4- تعریف انجمن تله مدیسین بریتانیا برای واژه تله مدیسین.. 8

1-5- کشورهای استفاده کننده از تکنولوژی تله مدیسین.. 9

         فصل دوم: تله مدیسین، کاربردها و تکنیکها 10

2-1- مقدمهای بر فرایند تله مدیسین.. 11

2-2- تحقق و کاربردی شدن تله مدیسین در سطح گسترده 11

2-3- مزایای تله مدیسین.. 12

2-4- مهمترین موانع موجود بر سر کاربردی شده تله مدیسین.. 13

2-5- کاربرد تله مدیسن در ایران.. 14

2-6- راهکارها یی جهت استفاده پزشکی از راه دور در ایران.. 15

2-7- کاربردهای اصلی پزشکی از راه دور 15

2-8- انواع پزشکی از راه دور 16

2-8-1- مشاوره از راه دور 17

2-8-2- آموزش از راه دور 17

2-8-3- تصویربرداری از راه دور 17

2-8-4- آسیب شناسی ازراه دور 18

2-8-5- پاتولوژی از راه دور 18

2-8-6- درمان امراض پوستی.. 19

2-8-7- مراقبت

های خانگی از راه دور 19

 

2-8-8- جراحی از راه دور 20

2-9- اولین جراحی از راه دورفرااقیانوسی در جهان.. 21

2-9-1- روشRobotic

. 22

2-9-1-1- مزایای روش  Robotic. 22

2-9-1-2- معایب روش  Robotic. 23

 

2-9-2- جراحی کنترل شونده از طریق صدا 23

2-9-3- جراحی رباتیک مغز. 24

2-9-4- کمک های کامپیوتر ها در جراحی.. 24

2-9-5- نیازهای ضروری برای جراحی از راه دور 26

2-10- حوزههای تقسیم بندی تله مدیسین.. 26

2-11- اطلاعاتی كه سامانه تله مدیسین منتقل می‌کند. 27

2-12- جنبههای حقوقی، اخلاقی و قانونی ارئه خدمات پزشکی از راه دور 27

فصل سوم: تجهیزات تله مدیسین.. 32

3-1- مسائل تكنولوژیك پزشكی از راه دور 33

3-2- انتخاب بستر ارتباطی راه دور 33

3-3- تکنولوژی صدا و تصویر. 33

3-4- شبکه. 33

3-5- ارتباطات در سیستم پزشكی از راه دور 34

3-6- سیستم ‌های عملیات راه‌ دور در پزشکی از راه دور 36

3-6-1- فاكتورهای مكانیكی.. 38

3-6-1-1- فضای قابل دسترسی توسط سیستم فرمانبر. 38

3-6-1-2- بار مؤثر و نیروی قابل دسترس.... 38

3-6-1-3- نیروی گرفتن.. 39

3-6-1-4-  نسبت بارمؤثر به جرم بازو( نسبت جرم) 39

3-6-1-5- تعداد درجات آزادی.. 39

3-6-1-6- كوپل بین مفاصل.. 39

3-6-1-7- فشردگی.. 39

3-6-1-8- گشتاور روی بازو 40

3-6-1-9- اینرسی.. 40

3-6-1-10- واكنش.... 40

3-6-1-11- اصطكاك... 40

3-6-1-12- قابلیت انعطاف... 41

3-6-1-13- تقابل بین حركات ممكن و حركات لازم برای انجام كار 41

3-6-2- فاكتورهای كنترلی.. 41

3-6-2-1- معیار پایداری.. 41

3-6-2-2- معیار ردیابی.. 42

3-6-2-3-معیار پایبندی.. 42

3-6-2-4- معیار كارایی.. 42

3-6-2-5- سرعت و شتاب... 42

3-6-2-6- دقت مكانی.. 43

3-6-2-7- رزولوشن مكانی.. 43

3-6-2-8- انحراف... 44

3-6-3-فاكتورهای انسانی.. 44

3-6-3-1- حساسیت... 44

3-6-3-2- كیفیت فیدبك سیگنال‌های كنترل به اپراتور 45

3-6-3-3- طراحی ایستگاه كنترل.. 45

3-6-3-4- عملكردهای كامپیوتر. 45

3-6-3-5-ملزومات اپراتور 45

3-6-4- فاكتورهای امنیتی.. 46

3-6-4-1- مقاومت... 46

3-6-4-2- مقاومت در برابر فاكتورهای محیطی.. 46

3-6-4-3-  اعتبار 46

3-6-4-4-  قابلیت نگهداری یا قابلیت تعمیرپذیری.. 46

3-6-4-5- قابلیت خودتعمیری.. 46

3-6-4-6- قابلیت حفظ ایمنی.. 47

3-6-4-7-قابلیت محافظت از خود. 47

3-6-4-8- دسترسی‌پذیری.. 47

3-6-5- فاكتورهای دیگر. 47

3-6-5-1- هزینه. 48

3-6-5-2- توان مجتمع و كارایی انرژی.. 48

3-6-5-3- زیبایی.. 48

3-7- سیستم های تله رادیولوژی (Tele Radiology

Systems) 48

3-8- سیستم های ویدئو کنفرانس ( Video Conferencing Systems) 50

3-9- تصویرگیری التراسوند از راه دور(Tele-ultrasound) 51

3-10- دستگاههای مانیتور ضربان قلب جنین از راه دور 52

3-11- سیستم تله مدیسین آمبولانس.... 53

3-12- سیستمهای تله پاتولوژی.. 53

3-12-1- پاتولوژی از راه دور ایستا 54

3-12-2- پاتولوژی از راه دور پویا 54

3-12-3- مشکلات پاتولوژی از راه دور 55

3-13- کاردیولوژی از راه دور 55

3-14- نتیجه گیری  56

دانلود تکنولوژی تله مدیسین و دستگاه های مرتبط با آن






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تکنولوژی تله مدیسین و دستگاه های مرتبط با آن,

تاريخ : 10 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
سیستم های پایگاه داده های امن

دانلود پاورپوینت سیستم های پایگاه داده های امن

دانلود سیستم های پایگاه داده های امن

دانلود پاورپوینت سیستم های پایگاه داده های امن
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل ppt
حجم فایل 875 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

دانلود پاورپوینت سیستم های پایگاه داده های امن

درس پایگاه داده های پیشرفته

در طی سه دهة اخیر تعداد پایگاه داده‌های كامپیوتری افزایش بسیاری داشته است.

حضور اینترنت به همراه توانائیهای شبكه، دسترسی به داده و اطلاعات را آسانتر كرده است.

به عنوان مثال، كاربران امروزه می‌توانند به حجم بالایی از اطلاعات در فاصلة زمانی

بسیار كوتاهی دسترسی پیدا كنند. به همین نسبتی كه ابزارها و تكنولوژی دسترسی و

استفاده از اطلاعات توسعه می‌یابند، نیاز به حفاظت اطلاعات هم بوجود می‌آید.

بسیاری دولتها و سازمانها صنعتی داده‌های مهم و طبقه بندی شده‌ای دارند كه باید حفاظت شوند.

در دهة 70، همزمان با شروع تحقیقات روی پایگاه داده‌های رابطه‌ای،

توجه مستقیماً به مسئله كنترل دسترسی بود و بیشتر از همه، كار روی مدلهای كنترل دسترس

ی احتیاطی شروع شد. در حالی كه، در سالهای پایانی دهة 70، كار بروی امنیت الزامی

ولی در واقع تا مطالعات نیروی هوایی در 1982، كه تلاش وسیعی

برای DBMSهای امن چند سطحی بود، كار مهمی انجام نشد.

دانلود سیستم های پایگاه داده های امن






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
سیستم های پایگاه داده های امن,

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانشجویان رشته های علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانشجویان رشته های علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانشجویان رشته های علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانشجویان رشته های علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 124 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 158

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانشجویان رشته های علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر 

مقدمه :

مطالعات نشان داده است که بشر اصولاً بکارگیری روشهای خلاق را در یادگیری ترجیح می دد و روشهایی نظیر کاوش ، لمس کردن و پرسش و آزمایش و دنبال مجهول رفتن و نظریه دادن ، معلمین برخلاف متعلمین اغلب طرفدار دیکته کردن دانش و اطلاعات هستند ، تحقیقات نشان داده است که بسیاری از مطالب درسی ، اگر نگوییم همه ی آنها با روشهای خلاق بسیار با صرفه تر و موث تر است روشهای دیکته کردن آموخته می شوند علاوه بر آن بسیاری از افراد واکنشی بسیار قوی نسبت به یادگیری خلاق از خود نشان می دهیم ، آنها روشهایی که این امکان و اجازه را می دهد و از آنها می خواهد که خود دنبال مجهول و کشف پاسخ بروند ، میزان یادگیری بسیار بالا و در روشهایی که اطلاعات به آنها دیکته می شود ، سرعت و میزان یادگیری بسیار پایینی داشته اند. یادگیری از طریق بکارگیری استعدادهای خلاق ، عموماً به شکل های درک مسأله ، یا نواقص ، حدس زدن و ساختن فرضیه درباره راه حل آن، آزمایش کردن این حدسیات ، تجدید نظر و اصلاح حدسیات و استخراج نتایج آزمایش بروز می کند . در این فرایند یکی از غرایض قوی بشری نقش مهمی بر عهده می گیرد و آن تنشی است که بشر در مقابل یک مجهول یا غیر حقیقت احساس می کند . او سعی دارد به صورتی خود را از این تنش آزاد سازد و این انگیزه او را وادار به پرسیدن و حدس زدن و پی گیری مطلب می نماید حتی پس از حدس زدن ، تردید درباره صحت حدس هنوز باعث نارضایتی است . در دنیای پیچیده کنونی که شاهد رقابت های بسیار فشرده جوامع گوناگون برای دستیابی به جدیدترین فناوری و منابع قدرت هستیم افراد تیزهوش و دارای هوش هیجانی که خلاق هستند و صاحبان اندیشه نو و تفکر واگرا به مثابه گرانبهاترین سرمایه ها از جایگاه بسیار والا و ارزشمندی برخوردار است و در چنین عصری باید برای اداره سازمان های گوناگون اجتماعی – فرهنگی و اقتصادی و آموزش و به نوآوری و نوجویی و نظرخواهی و بهره گیری از دستاوردهای اخلاقی ، علمی و فنی بشر همت گذاشت . امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر به افراد هوشمند و خلاق نیاز دارد ، هر قدر جهانی که در آن زندگی می کنیم پیچیده تر می شود نیاز به شناسایی و پرورش ذهن های خلاق و آفریننده نیز بیشتر و شدیدتر می گردد به همین دلیل در شرایط کنونی ، مسأله خلاقیت از مهمترین مسائل در قلمرو روانشناسی آموزشگاهی است  و همین طور رابطه نزدیکی با هوش به خصوص هوش هیجانی دارد . با توجه به این امر باید مدیرانی مبتکر و خلاق را برای رده های متفاوت مدیریت برگزید ، مدیران توانمندی که قادر باشند با اتخاذ تدابیر و شیوه های بایسته به ویژه در دستگاه آوزش و پرورش و مراکز دانشگاهی زمینه را برای تجلی بروز استعدادها و خلاقیت دانشجویان فراهم آورد . اگر با استناد به نظر ژان کیا ژه هدف اصلی آموزش در مراکز دانشگاهی و آموزش و پرورش را آفرینش و به ویژه آفرینش انسان های توانا به انجام دادن کارهای نو و انسان های خلاق و نوآفرین و کاشف بدانیم . 

شرایط خلاقیت

منشأ تولید خلاقیت چیست ؟ آیا می توان خلاقیت را به توانایی ویژه ای از صفات شخصیتی نسبت داد ؟ یا اجزای دیگری هستند که در این فرایند نقش بازی می کنند ؟ تحقیقات نشان داده است که عوامل اجتماعی و محیطی نقش های عمده ای در عملکرد خلاقاه ایفا می کنند . ارتباط قوی و مثبتی بین حالت انگیزشی شخص – جهت گیری انگیزشی – و خلاقیت وجود دارد . تا حد زیادی این محیط اجتماعی است یا لااقل برخی از جنبه های محیط است که این جهت گیری را تعیین می کند در همین ارتباط ما از اصل انگیزش درونی خلاقیت سخن خواهیم گفت . مطابق با این اصل مردم زمانی خلاق می شوند که از طریق علاقه ، لذت ، رضایت و چالش در انجام کار احساس برانگیختگی کنند نه به وسیله فشارهای و اجبارهای بیرونی .

انگیزش درونی چیست ؟

درانگیزش درونی تعاریف زیادی عنوان شده است . اخیراً برخی از روان شناسان اجتماعی ( لپر گرین ، نیس بت 1973 ) انگیزش درونی را از جنبه شناختی تعریف کرده اند آنها عقیده دارند : اگر افراد درک کنند که به واسطه علاقه خود در فعالیتهایشان مشغول هستند . بطور بیرونی انگیخته می شوند . مطابق با این نظریه کروگلانسکی ( 1975 ) آن را به دو طبقه درونزاد و برونزاد تقسیم کرد . وقتی صحبت از درونزاد می شود منظور این است که هدف از انجام کاری را در درون آن قرار دارد و در نوع برونزاد فعالیت به عنوان ابزاری در نظر گرفته می شود که منتهی به هدفی به هدف بیرونی می شود .

تأثیرات اجتماعی و محیطی

مطالعاتی در مورد تأثیر محدودیت یا انگیزش اجتماعی _ محیطی انجام گرفته است . در این مطالعات از گروههای آزمایشی و کنترل استفاده شده است . گروههای آزمایشی در شرایطی با پاداش ، پسخوراند یا محدودیت کار می کردند . اما گروههای کنترل هیچ کدام از این شرایط را نداشتند . هیچ کدام از گروهها از آزمایش با خبر نبودند . محققان بدین طریق تأثیر انواع محدودیت ها را نشان داده اند. در آزمایش به عمل آمده ، جایزه نقدی سبب بیشترین توجه شد ( تجربه انجام یک کار برای دریافت پول ، انگیزش درونی آزمودنی را بطور معنی داری کاهش می دهد ) ، مع هذا پرداخت پول نقد تنها پاداشی نیست که چنین اثر کاهشی دارد . علاوه بر پرداخت جایزه نقدی ، محدودیت بیرونی نیز کاهش انگیزه درونی دارند . لپر و گرین تأثیر نظارت و مراقبت را بر علاقه درونی کودکان مورد بررسی قرار دادند . نتیجه به دست آمده حاکی از تأثیرات کاهنده نظارت برانگیزش درونی آنها در حین انجام تکالیف بود . با توجه به این مسأله سئوالی که مطرح می شود این است که آیا چنین عواملی می تواند خلاقیت آزمودنیها را نیز تحت تأثیر قرار دهند ؟

تأثیر محدودیتها بر جنبه های مرتبط با خلاقیت در عملکرد

در تحقیقی که به وسیله لپرو دیگران برای بررسی تأثیر جایزه بر خلاقیت کودکان انجام گرفت معلوم شد که کودکانی که در ابتدا از روی علاقه و انگیزش درونی کار خود را بخوبی انجام می دادند بعد از این که یاد گرفتند کار خود را به ازای دریافت پاداش انجام دهند ، از میزان انگیزش آنها کاسته شد . این کودکان وقت کمتری برای کار اختصاص می دادند و علاقه آنها همچنان کاهش می یافت ، بعلاوه کیفیت کارایی افراد نیز در مقایسه با آنهایی که منتظر دریافت پاداش نبودند ، پایین تر بود .

فهرست

مطالب                                                                                                              صفحه

فصل اول : كلیات                                                                          1

مقدمه                                                                                        2

بیان مساله                                                                                4

سوال مسئله                                                                              5

اهمیت و ضرورت تحقیق                                                             6

زمینه تحقیق                                                                              7

فصل دوم : پیشینه و ادبیات تحقیق                                               9

مرور سوابق نظری و پیشینه مورد مطالعه                                    10

ادبیات و پیشینه تحقیق                                                                12

اجزاء خلاقیت                                                                             20

هوش و خلاقیت                                                                         21

خلاقیت و پیشرفت تحصیلی                                                         23

خلاقیت و جنسیت                                                                       28

رشد خلاقیت                                                                              30

نقش معلم در پرورش خلاقیت                                                      31

خلاقیت چیست                                                                           34

شرایط خلاقیت                                                                           37

انگیزش درونی چیست                                                                39

تاثیرات اجتماعی و محیطی                                                          40

تاثیر محدودیتها بر جنبه های مرتبط با خلاقیت در عملكرد              41

ده گام به سوی تقویت خلاقیت                                                     42

روش آموزش خلاقیت                                                                45

طبقه بندی مسائل                                                                       46

آموزش مهارتهای حل مساله                                                       47

فهرست

مطالب                                                                                      صفحه

اهمیت دادن به دستاوردهای خلاقانه طلادگیرنده                            48

بگذارید كودكان تجربه كنند                                                         49

كشف استعدادهای ویژه هر دانش آموز                                        50

جو كلاسی و خلاقیت                                                                  52

روش های آموزش خلاقیت به دانش آموزان                                 54

اسباب بازیهای مناسب برای كودكان                                            59

استفاده از مواد رنگی                                                                  60

توصیف عوامل مانع خلاقیت                                                        61

كمرویی مانع ایده هاست                                                             62

ضرورت توجه به خلاقیت دركودكان و نوجوانان                           63

ویژگی های افراد خلاق                                                               64

رشد خلاقیت در بچه ها                                                               65

عوامل سركوب خلاقیت                                                               67

ما و خلاقیت                                                                              68

نقش معلم                                                                                  70

وظیفه ی اولیا                                                                            73

امكانات ما برای ایجاد خلاقیت                                                      76

نتیجه گیری                                                                               81

پشنهادها                                                                                   82

بها دادن به هنر های كودكان جهت پرورش خلاقیت                       97

هوش هیجانی را بشناسیم                                                           98

چگونه می توان در هوش هیجانی پیشرفت كرد                              102

مولفه های هوش هیجانی                                                             105

سنجشی برای هوش هیجانی                                                       108

فهرست

مطالب                                                                                      صفحه

هوش هیجانی EI                                                                       109

هوش هیجانی خود را بیازمایید                                                    111

اهمیت اندازه گیری هوش هیجانی                                                 113

تعریف و پیشینه هوش هیجانی                                                    114

پیشینه مطالعه هوش غیر شناختی                                                116

فصل سوم :  روش تحقیق                                                           124

جامعه مورد مطالعه                                                                    125

ابزار اندازه گیری تحقیق                                                              126

معرفی آزمون خلاقیت تورستون (CREE)                                   129

اعتبار آزمون                                                                             131

روش آماری مربوط به فرضیه ها                                                   132

روش تحقیق                                                                               133

فصل چهارم : یافته ها و تجزیه و تحلیل داده ها                                  134

مقدمه                                                                                        135

جدول 1-4 نمرات خام آزمودنی ها از آزمون خلاقیت                         136

جدول 2-4 نتایج بدست آمده فرضیه اول                                          138

جدول 3-4 نمرات خام پسران و دختران                                           139

جدول 4-4 نتایج بدست آمده فرضیه دوم                                         141

جدول 5-4 نتایج بدست آمده فرضیه سوم                                        142

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری                                                     143

بحث و نتیجه گیری                                                                      144

پیشنهادات                                                                                  147

محدودیت ها                                                                               148

منابع و ماخذ                                                                               149

ضمائم                                                                                       150 

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانشجویان رشته های علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانشجویان رشته های علوم انسانی دانشگاه آزاد اس,

تاريخ : 10 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 828 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 200

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه

فهرست مطالب                                                             صفحه

چکیده

مقدمه

فصل اول : کلیات پژوهش

بیان مسئله .................................... 2

اهمیت وضرورت موضوع پژوهش ...................... 3

اهداف پژوهش ................................... 6

فرضیه های تحقیق ............................... 7

متغیرها........................................ 8

تعاریف نظری وعملیاتی متغیرها .................. 9

الف ) تعاریف نظری ............................. 9

ب) تعاریف عملیاتی ............................. 11

 

فصل دوم :پیشینه تحقیق

پیشینه موضوع پژوهش درایران  ................... 13

پیشینه موضوع پژوهش در جهان .................... 14

مبانی نظری تحقیق............................... 17

تعریف هیجان ................................ 17

تعریف هوش .................................. 19

ریشه های تاریخی هوش هیجانی ................. 19

هوش هیجانی وبهره هوشی ...................... 23

آموزش هوش هیجانی ........................... 26

آیامی توان هوش هیجانی را آموخت وآموزش داد .. 27

برنامه های آموزشی که مستقیماً درمورد هوش هیجانی می باشند   28

رشد تنظیم هیجانی ........................... 30

عوامل موثر در قابلیت هیجانی ................ 31

نقش خود..................................... 31

مهارت های قابلیت هیجانی .................... 32

هوش هیجانی در محیط کار ..................... 34

هوش هیجانی وتفکر انتقادی ................... 39

تمایز بین احساسات سازنده ومخری ............. 42

استفاده از عواطف برای تعیین اهداف .......... 44

طبقه بندی هیجانی ........................... 45

انگیزش وهیجان .............................. 46

ترس هیجان .................................. 46

دلیل اهمیت عواطف چیست ...................... 47

چگونگی شکل گیری هوش هیجانی ................. 48

انواع هوش .................................. 51

مدل های هوش هیجانی ......................... 54

ویژگیهای آزمون هوش هیجانی .................. 55

آزمونی Eqi ................................. 57

زمینه های تاریخی هوش هیجانی ................ 61

نظریه سالوی ................................ 67

هوش هیجانی وهوشبهر بالا...................... 69

خلاقیت چیست ................................. 71

تعریف خلاقیت ................................ 72

مراحل خلاقیت ................................ 75

نظریه های خلاقیت ............................ 77

رویکردتداعی گری و رفتار گرایی .............. 78

رویکرد شناختی .............................. 79

رویکرد روان کاوی ........................... 80

رویکرد انسان گرایی ......................... 81

رویکرد روان سنجی ........................... 83

ویژگیهای افراد خلاق ......................... 84

موانع خلاقیت ................................ 86

موانع خلاقیت در مدرسه ....................... 86

محیط کلاسی مناسب برای پرورش خلاقیت ........... 88

نقش معلم درپرورش خلاقیت دانش آموزان ......... 90

 

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

مقدمه ......................................... 93

روش تحقیق ..................................... 93

جامعه آماری ................................... 93

نمونه  وروش نمونه گیری ........................ 93

ابزار جمع آوری اطلاعات ......................... 94

الف: آزمون هوش هیجانی بار-آن (Bar-on).................... 94

ب: ـآزمون خلاقیت عابدی ...................... 95

روش آزمون خلاقیت عابدی ......................... 95

چگونگی اجرای تحقیق ............................ 96

شیوه نمره گذاری ابزار اندازه گیری خلاقیت ....... 97

روش آماری ..................................... 97

روش تجزیه وتحلیل داده ها ...................... 97

 

فصل چهارم : تحلیل یافته های پژوهش

مقدمه :........................................ 99

شاخص های آماری مربوط به کل آزمودنی ها.......... 100

نمودار هوش هیجانی ............................. 101

نمودار خلاقیت .................................. 102

آزمون فرضیه اصلی .............................. 104

نمایش گرافیکی همبستگی هوش هیجانی با خلاقیت ..... 105

نتایج آزمون همبستگی ........................... 106

آزمون فرضیه های فرعی .......................... 107

یافته های مربوط به مقایسه میانگین نمرات هوش هیجانی دختران وپسران ............................................... 108

یافته های مربوط به مقایسه میانگین نمرات هوش هیجانی رشته های علوم انسانی با ریاضی وتجربی ........................ 109

یافته های مربوط به مقایسه میانگین نمرات خلاقیت  رشته های علوم انسانی با ریاضی وتجربی............................. 110

یافته های مربوط به میانگین هوش هیجانی دانش آموزان پایه اول با دوم وسوم ...................................... 111

یافته های مربوط به میانگین خلاقیت  دانش آموزان پایه اول با دوم وسوم........................................... 112

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دختران( جدول 4-4)     113

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی پسران ( جدول 5-4) 113

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دانش آموزان پایه اول دبیرستان (جدول  6-4) ................................... 114

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دانش آموزان پایه دوم وسوم ( جدول 7-4) .......................................... 115

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دانش آموزان گروه تجربی وریاضی ( جدول 8-4) ..................................... 115

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دانش آموزان گروه علوم انسانی ( جدول 9-4) ..................................... 116

 

فصل پنجم : نتیجه گیری

مقدمه ......................................... 118

پیشنهادات

الف : پیشنهادات مبتی بر فرضیه های بررسی شده 121

ب: پیشنهادات برای تحقیقات بعدی ............. 122

ج: پیشنهادات جانبی ......................... 122

محدودیتها ..................................... 122

منابع فارسی ................................... 124

منابع انگلیسی ................................. 129

پیوست ......................................... 130

پرسشنامه هوش هیجانی بار –آن ................... 131

پرسشنامه خلاقیت عابدی .......................... 134

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه ,

تاريخ : 10 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد درباره عملکرد حرکتی

مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد درباره عملکرد حرکتی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد درباره عملکرد حرکتی

مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد درباره عملکرد حرکتی
مبانی نظری پژوهش
پیشینه پژوهش
فصل دوم پایان نامه
دسته بندی مبانی و پیشینه نظری
فرمت فایل doc
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد درباره عملکرد حرکتی

در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

چارچوب نظری پایان نامه روانشناسی با موضوع عملکرد حرکتی

 

2-1. عملکرد حرکتی

حـرکت از نیازهای ضروری انسان است و توجه به‌ این نیاز در دوره‌های گوناگون زندگی،سلامت انسان را تضمین می‌کند (درشگی، 1386). یکی از مهمترین مهارت های انسان مهارت حرکتی است. این مهارت یکی از اشکار حرکت در انسان است که با توجه به الگوی رشدی و بنیادی بصورت سازمان یافته در جهت سازگاری آدمی مطرح است (شجاعی، 1388). هلر و همکاران (1963، 1965) اسمیت و اسمیت (1966) ریزن و آرونز (1959) بر اهمیت حرکت در رشد و پالایش توانائی های ادراکی و سازگاری آنها با ماهیچه ها و همچنین دستگاه عصبی کودک تاکید نمودند. کودک زمانی می تواند صحبت کند که بتواند بایستد یعنی توانایی حرکتی او رشد یافته و سپس زبان و ارتباط کلامی او ظاهر شود. بچه ی 5 ساله زمانی می تواند یک گره پروانه ای بزند که مهارت های حرکتی ظریف او رشد یافته باشد و همچنین میزان رشد شناختی او این مهارت را تکمیل کند (به نقل از رحیمی، 1389).

سنین پیـش‌دبستانی و دبستانی‌ از دوره‌های مهم رشد‌ است‌ که به توجه ویژه‌ای در آموزش مهارت‌های حرکتی نـیاز دارد.در این دوره،معلمین ورزش باید بـیشتر روی رشـد مهارت‌های حرکتی بنیادی تأکید کنند و در سال‌های بعد به فعالیت‌های مربوط به آمادگی‌ جسمانی بپردازند. عدم موفقیت در رشد مهارت‌های حرکتی بنیادی در خلال سال‌های حساس کودکی،ممکن است توانایی یـادگیری مهارت‌های حرکتی پیشرفته‌تر در سال‌های بعد را محدود کند (درشگی، 1386).

به طور کلی در طبقه بندی مهارت های حرکتی انسان از لحاظ گروههای عضلانی درگیر، مهارت های حرکتی در دو دسته مهارت های درشت و ظریف طبقه بندی می شوند که رشد مهارت های حرکتی درشت برای بهبود عزت نفس و مهارت های حرکتی ظریف برای بسیاری از کارهای روزمره مثل لباس پوشیدن، شانه کردن و و نوشتن مهم باشند. در دوران کودکی این مهارت ها فرصتی مناسب برای برقراری ارتباط با دیگران و همکاری با آنان فراهم می کنند و نیز ثابت شده است که بین مقبولیت اجتماعی مثبت و توانمندی های حرکتی، بخصوص در پسران ارتباط مستقیمی وجود دارد. کودکان و نوجوانان دارای مشکلات حرکتی، در اجرای مهارت های حرکتی درشت با مشکل مواجه اند که به عدم شرکت آنها در ورزش، از دست دادن آمادگی جسمانی و کناره گیری از اجتماع و کاهش عزت نفس منتج می گردد(سپهری بناب، فرخی، ابراهیمی ثانی،1387).

2-3-1.      مهارت های حرکتی درشت

اکثر مهارت‌های حرکتی بنیادی و ورزشی،در زمره‌ی مهارت‌های حرکتی درشت قرار دارند. مهارت‌های درشت،حرکاتی هستند که در آن‌ها از عضلات بزرگ بدن اسـتفاده مـی‌شود و شامل‌ مهارت‌هایی هستند که برای حرکت بدن در فضا (حرکات جابه‌جایی)،حفظ تعادل در مقابل نیروی جاذبه زمین(حرکات پایداری)و دادن نیرو به اشیا و گرفتن نیروی از آن‌ها(حرکات دستکاری) مورد استفاده‌ قرار‌ می‌گیرند.

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد درباره عملکرد حرکتی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد درباره عملکرد حرکتی,

تاريخ : 10 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد درباره تمرین و فعالیت بدنی

مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد درباره تمرین و فعالیت بدنی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد درباره تمرین و فعالیت بدنی

مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد درباره تمرین و فعالیت بدنی
مبانی نظری پژوهش
پیشینه پژوهش
فصل دوم پایان نامه
دسته بندی مبانی و پیشینه نظری
فرمت فایل doc
حجم فایل 29 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26

مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد درباره تمرین و فعالیت بدنی

در 26  صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

چارچوب نظری پایان نامه روانشناسی با موضوع تمرین و فعالیت بدنی

 

2-1.                تمرین و فعالیت بدنی

2-4-1.      مفهوم تمرین و فعالیت بدنی

تمرین بدنی یا نرمش هر نوع فعالیت بدنی است که آمادگی جسمانی، تندرستی و سلامت کلی را افزایش داده یا حفظ می کند. به هرگونه فعالیت یا حركت بدن كه در اثر انقباض و انبساط عضلات اسكلتیایجاد شده،  نیازمند صرف انرژی است، فعالیت بدنی گفته می شود . گروه بندی انواع  فعالیت بدنی با توجه به تعریف آن بر اساس میزان زمان اختصاص یافته در طول روز را به انواع  فعالیت بدنی حین انجام کار، فعالیت بدنی حین نقل و انتقال و یا فعالیت بدنی بعنوان تفریح و استراحت گروه بندی می کنند. تعریفی دیگر از انواع فعالیت بدنی بر اساس احساس شدت وارد شده بر شخص و میزان تلاش وی درحین فعالیت می باشد، که به سه گروه فعالیتهای بدنی  سبک ، متوسط و شدید، براساسمیزانانرژی و اکسیژن مصرفشدهگروه بندی می شود(گرلید[1] و همکاران، 1996).

تمرین بدنی به دلایل مختلف از جمله تقویت عضلات و سیستم قلبی عروقی، کسب مهارت های تمرین بدنی، حفظ یا کاهش وزنو همچنین با هدف تفریح انجام می شود. تمرین بدنی منظم سیستم ایمنی بدنرا تقویت میکند و به جلوگیری از بیماری های فراوانیمانند بیماری های قلبی و عروقی، دیابت نوع ۲ و چاقی مفرطکمک می کند. تمرین بدنی همچنین سلامت روانیرا بهبود می بخشد، به جلوگیری از افسردگی کمک می کند و باعث حفظ و بهبود اعتماد به نفسمثبت میشود. تمرین بدنی حتی باعث خوش اندامی و افزایش جاذبه جنسی فرد میشود که خود در بهبودِ بیشتر اعتماد به نفس موثر است. چاقی در کودکی، یک نگرانی در حال رشد جهانی است حال آن که تمرین بدنی به کاهش برخی از اثرات چاقی دوران کودکیو بزرگسالای مرتبط است(گرلید و همکاران، 1996).

2-4-2.      فعالیت قدرتی

تمرین قدرتی[2]،شیوه‌ی تمرینی خاصی است کـه در آن،مقاومت خارجی برای گسترش توانایی‌های عملکردی عضله،افزایش و کاهش داده می‌شود. به عبارت دیگر، تمرینات قدرتینوعی فعالیت بی هوازی است که طی آن از انقباض عضلانی برای افزایش قدرت و حجم ماهیچه‌ها استفاده می‌شودبرنامه‌های تمرین‌های قدرتی،شبیه هم نیستند و هدف‌های مشترکی نیز ندارند،چون هدف‌های تمرین،با نیازمندی‌های فردی ارتباط دارند.طرح برنامه‌ای مناسب همراه با نظارت هوشمندانه، تمرین مقاومتی را ایـمن،جالب توجه و مفرح می‌کند که برای کودکان لذت بخش خواهد بود.چنانچه تمرینات قدرتی به درستی به کار بروند، فواید زیادی در سلامتی کلی بدن همچون افزایش قدرت و سفتی استخوان‌ها، ماهیچه‌ها، تاندون‌ها و رباط‌ها، بهبود عملکرد مفاصل، افزایش متابولیسم بدن، بهبود عملکرد قلب و تنظیم کلسترول بدن دارند(عیوضی، 1384).در ادامه به طور خلاصه انواع تمرین های قدرتی آورده شده است:

تمرین مقاومتی. اطلاق عنوان تمرین مقاومتی[3]تقریبا به همه‌ی انواع تمرین قدرتی امکان پذیر است. به صورت ویژه، به نوعی از تمرین‌های قدرتی گفته می‌شود که هر نوع تلاشی علیه نیرویی اعمال می‌شود که توسط مقاومت ایجاد شده است (مثلا مقاومت در برابر هل دادن، فشار داده شدن، کشیده شدن، یا خم شدن). تمرینات مقاومتی به منظور افزایش نیرو و اندازه‌ی ماهیچه‌های اسکلتی انجام می‌شوند.


[1]Gerald F

[2]Strength training

[3]Resistance training

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد درباره تمرین و فعالیت بدنی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد درباره تمرین و فعالیت بدنی,

تاريخ : 10 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
سمینار برق روشهای طراحی مدل خودکار مدارهای آنالوگ

سمینار برق روشهای طراحی مدل خودکار مدارهای آنالوگ

دانلود سمینار برق روشهای طراحی مدل خودکار مدارهای آنالوگ

سمینار برق روشهای طراحی مدل خودکار مدارهای آنالوگ
دسته بندی سمینار برق
فرمت فایل pdf
حجم فایل 376 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55

سمینار برق روشهای طراحی مدل خودکار مدارهای آنالوگ 

چکیده: 

از آنجا که طراحی مدار آنالوگ هنر می باشد، پیاده سازی نرم افزاری که بتواند این امر را مشابه یک فرد خبره انجام دهد، بسیار حائز اهمیت می باشد. به طور کلی طراحی مدارهای آنالوگ شامل دو مرحله می باشد: 1- انتخاب توپولوژی. 2- بهینه سازی مقادیر پارامترهای مدار. 

انتخاب توپولوژی به تجربه فرد طراح بستگی دارد. تکنیک های مختلفی از جمله هوش مصنوعی، الگوریتم ژنتیک، عصبی – فازی، آنالیز نمادین و… را می توان برای این انتخاب به کار گرفت. در حالت کلی روش های طراحی خودکار مدار آنالوگ به دو دسته مبتنی بر دانش و مبتنی بر بهینه سازی تقسیم می شوند. در این سمینار به بررسی این روش ها و ابزارهای موجود در حوزه طراحی خودکار آنالوگ پرداخته می شود و یک روش کلی طراحی خودکار آنالوگ که برای کاربردهای مختلف به کار گرفته می شود، بررسی شده است. 

مقدمه:

با پیشرفت سریع تکنولوژی ساخت مدارهای مجتمع (IC)، صنعت مدار مجتمع از یک ترانزیستور در سال 1950 میلادی به مدار مجتمع هایی شامل میلیون ها ترانزیستور در آغاز قرن 21 میلادی رسیده است. این پیشرفت نمایی، مشکلات طراحی آنالوگ را نیز به همراه داشته است. از جمله افزایش تعداد طراحان برای طراحی مدار مجتمع می باشد که فراهم کردن آن به سادگی امکان پذیر نیست. تنها راه ممکن استفاده از ابزارهای طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) می باشد. 

ابزارهای CAD زیادی برای طراحی خودکار موجودند. این ابزارها توسط محققین دانشگاهی و یا توسط شرکت های معتبر به دست آمده اند. نقطه مشترک آن ها در تلاش برای دستیابی به یک روند طراحی خوب تعریف شده، می باشد. طراحی خودکار آنالوگ بیشتر روی ابزارهای ویژه با کاربردهای ویژه متمرکز شده است. برای مثال SPICE یکی از بهترین ابزارهای طراحی سطح مدار است، اما وقتی در یک روند طراحی قرار می گیرد به صورت یک سوال مطرح است. طراحی در حوزه آنالوگ به علت وجود تعداد زیاد پارامترهای آزاد و برهم کنش مبهم مابین آنها، احتیاج به خلاقیت دارد. قبلا طراحی آنالوگ توسط طراحان مجربی انجام می گرفت که فقط از SPICE برای شبیه سازی کمک می گرفتند. این طراحان قادر نبودند دانش خود را در یک چهارچوب مشخص که برای ابزارهای CAD مناسب است، توصیف کنند. بنابراین طراحی آنالوگ بیشتر یک هنر می باشد تا یک علم. 

در حالت کلی یک طراح یا حتی یک شرکت نمی تواند در همه رشته های مختلف متخصص باشد. این ما را بر آن می دارد که از مفهوم خاصیت هوشمند (IP) در طراحی IC استفاده کنیم. برای استفاده از این مفهوم در حوزه آنالوگ، یک محیط طراحی خودکار آنالوگ (ADA) تعریف می شود. در این سمینار علاوه بر معرفی ابزارهای طراحی خودکار آنالوگ موجود، یک روش کلی که برای کاربردهای گوناگون زیادی می تواند به کار رود، بررسی می شود. روند طراحی به گونه ای ایجاد شده است که برای هر ابزار، وظیفه، ورودی و خروجی آن به خوبی تعریف شده است و هر ابزار به تنهایی مفید است. همچنین طراح می تواند آنها را به صورت مستقل انتخاب نماید یا در هر نقطه ای از آن دخالت نموده و از دانش خود استفاده نماید.

دانلود سمینار برق روشهای طراحی مدل خودکار مدارهای آنالوگ






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
سمینار برق روشهای طراحی مدل خودکار مدارهای آنالوگ,

تاريخ : 10 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
سمینار برق روشهای طراحی شبکه روی تراشه و کاربرد آنها

سمینار برق روشهای طراحی شبکه روی تراشه و کاربرد آنها

دانلود سمینار برق روشهای طراحی شبکه روی تراشه و کاربرد آنها

سمینار برق روشهای طراحی شبکه روی تراشه و کاربرد آنها
دسته بندی سمینار برق
فرمت فایل pdf
حجم فایل 687 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 73

سمینار برق روشهای طراحی شبکه روی تراشه و کاربرد آنها 

چکیده : 

طراحی سیستم های بسیار بزرگ و پیچیده روی تراشه واحد مشکل است و از قانون خاصی  نیز تبعیت نمی کند صنعت EDA تلاش می کند با فراهم کردن ابزار و متدولوژیهای مورد نیاز ،  به کارگیری مجدد قطعات ،ساختار ها و کاربرد ها را امکان پذیر سازد. از آنجا که نیاز به  سازماندهی تعداد زیادی از هستههای IP در یک تراشه با استفاده از زیر ساخت ارتباطی  استاندارد در طراحی SOC احساس می شد . این موضوع ابتدا طراحان را به استفاده از روش طراحی مبتنی بر بستر رهنمون گردانید .  بستر ها تنها دارای ارتباطات مبتنی بر گذرگاه هستند .بنابراین طراح می بایست با پیکر بندی و  برنامه ریزی هسته های IP متصل شونده به گذرگاهها سیستم جدید را ایجاد می کرد . اما کم کم  احساس نیاز به نوع کارآمد تری از شبکه ارتباطات احساس می شد . که بتوانند ارتباطات در SOC  های بزرگ و پیچیده را حمایت کند . در این پژوهش روش های مختلف طراحی سیستم روی تراشه  بررسی شده و روند تکاملی آنها تا رسیدن به شبکه روی تراشه توصیف گردیده است .

دانلود سمینار برق روشهای طراحی شبکه روی تراشه و کاربرد آنها






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
سمینار برق روشهای طراحی شبکه روی تراشه و کاربرد آنها,

<-BloTitle->
<-BloText->