خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه سوکر استار ارزان
بسکتبال
زیرمانیتوری مدیریتی
رزرو آنلاين هتل خارجي
فلنج
دانلود آرشیو پایان نامه در ایران
<-BloTitle->
<-BloText->

عضویت در سایت
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
ادرس سایت یا وبلاگ : http://
سال تولد:
جنسیت :
وضعیت تاهل :
کشور : (کشور محل سکونت)
شهر :
آیدی یاهو :
کد امنیتی : *

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-TalarTitle-> <-TalarSub-> <-TalarHit-> <-Talarwriter->

تاريخ : 16 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء ++c

پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء c همراه با اسلاید متن اصلی و ترجمه این موضوع §در این بخش شما خواهید آموخت §کلاس ها ، اشیاء ، توابع عضو ، عضوهای داده ای چه هستند §چگونه یک کلاس تعریف کنیم و از آن برای به وجود آوردن یک شیء استفاده کنیم §چگونه توابع عضو را در یک کلاس تعریف کنیم تا بتوانیم رفتار آن کلاس را پیاده سازی کنیم §چگونه

دانلود پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء ++c

پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء c
دسته بندی سی پلاس پلاس
فرمت فایل pptx
حجم فایل 3762 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 108

 پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء ++c

همراه با اسلاید متن اصلی و ترجمه این موضوع

§در این بخش شما خواهید آموخت :
§کلاس ها ، اشیاء ، توابع عضو ، عضوهای داده ای چه هستند .
§چگونه یک کلاس تعریف کنیم و از آن برای به وجود آوردن یک شیء استفاده کنیم .
§چگونه توابع عضو را در یک کلاس تعریف کنیم تا بتوانیم رفتار آن کلاس را پیاده سازی کنیم .
§چگونه عضوهای داده ای را در یک کلاس تعریف کنیم تا بتوانیم ویژگی های آن کلاس را پیاده سازی کنیم .
§چگونه یک تابع عضو از یک شی ء را برای انجام وظیفه اش فراخوانی کنیم .
§تفاوت های بین عضو های داده یک کلاس و متغیرهای عمومی یک تابع .
§چگونه از یک سازنده (constructor) برای اطمینان از اینکه اطلاعات مربوط به یک شیء در هنگام به وجود آوردن آن شیء مقدار دهی اولیه شده است ، استفاده کنیم .
§چگونه کلاسی طراحی کنیم که ظاهر آن مجزا از پیاده سازی اش باشد و امکان استفاده مجدد از آن تقویت شده باشد .

مقدمه

  1. 2 کلاس ها ، اشیاء ، توابع عضو ، عضوهای داده ای .
  2. 3 مروری بر مثال های بخش .
  3. 4 تعریف یک کلاس با استفاده از تابع عضو .
  4. 5 تعریف یک تابع عضو با استفاده از پارامتر .
  5. 6 عضوهای داده، توابع set و get.
  6. 7 مقداردهی اولیه به اشیاءبا استفاده از سازنده ( constructor) .
  7. 8 قرار دادن یک کلاس در یک فایل جدا برای استفاده مجدد .
  8. 9 جداکردن ظاهر از پیاده سازی .
  9. 10 معتبر سازی اطلاعات با استفاده از توابع set
  10. 11 (اختیاری) مطالعهء موردی در مهندسی نرم افزار : شناساندن کلاس ها در ATM (سند نیازمندی ها)
  11. 12 پایان

 

دانلود پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء ++c






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء ++,

بررسی مقایسه ی میزان اضطراب در بین مراجعین به فیزیوتراپی و افراد سالم در استان اردبیل سال 1390

پایان نامه کارشناسی روانشناسی بالینی بررسی مقایسه ی میزان اضطراب در بین مراجعین به فیزیوتراپی و افراد سالم در استان اردبیل سال 1390 مقدمه رابطه ی ذهن – بدن یک راه دوطرفه است اضطراب ، ترس ، خشم و سایر حالات هیجانی می تواند باعث تغییرات فیزیولوژیکی مثل گریه ، افزایش ضربان قلب و اسهال شود وقتی این تغییرات روی سلامت انسان تاثیر می گذارند

دانلود بررسی مقایسه ی میزان اضطراب در بین مراجعین به فیزیوتراپی و افراد سالم در استان اردبیل سال 1390

پایان نامه کارشناسی روانشناسی بالینی 
بررسی مقایسه ی میزان اضطراب در بین مراجعین به فیزیوتراپی و افراد سالم در استان اردبیل سال 1390
بررسی مقایسه ی میزان اضطراب
بررسی مقایسه ی میزان اضطراب در بین مراجعین به فیزیوتراپی
مراجعین به فیزیوتراپی و افراد سالم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 356 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 108

 پایان نامه کارشناسی روانشناسی بالینی 

بررسی مقایسه ی میزان اضطراب در بین مراجعین به فیزیوتراپی و افراد سالم در استان اردبیل سال 1390

مقدمه

 رابطه ی ذهن – بدن یک راه دوطرفه است اضطراب ، ترس ، خشم و سایر حالات هیجانی می تواند باعث تغییرات فیزیولوژیکی مثل گریه ،

افزایش ضربان قلب و اسهال شود. وقتی این تغییرات روی سلامت انسان تاثیر می گذارند ، در قلمرو طب روان تنی جای می گیرند.

اضطراب را در فارسی با واژه هایی چون دلهره ، نگرانی، تشویش، دلواپسی ، التهاب ، دلشوره، تنش، فشار و ... بیان کرده اند ؛

اضطراب هیجانی را در بر می گیرد که در درجات بالا بسیار ناخوشایند بوده و اغلب دستپاچگی ، بی قراری، هراس و بی تابی را دنبال دارد.

تقریبا هرکسی در طول عمر خو د موارد زیادی از این حالات را تجربه نموده است این حالات با بروز نگرانی و اینکه اتفاق ناگواری در آینده به وقوع خواهد پیوست همراه است (دکتر غلامرضا گرشاهین 1377)

اگر به تابلو بیماری های روانی و اختلالهای نوروتیک نگاه کنیم ، اضطراب را به عنوان مایه و ریشه ی آنها می یابیم و در تئوریهای مختلف روانشناسی از آن به عنوان ریشه ی مشکلات نام می برند.

نگرانی یا اضطراب واکنشی است طبیعی و لازم که در حقیقت جزئی از زندگی است و باعث یادگیری و رشد شخصیت و بالابردن میزان کارایی و هوشیاری و حتی تحریک فرد می شود، (میلانی فر- بهروز 1380)

همه گاهی مضطرب می شوند ، امتحان ، سابقه ی ورزشی ، ملاقات با فردی مهم و نگرانی درباره ی رابطه ای جدید، که این نگرانیها خواه بلند مدت درباره ی شغل باشد با نگرانیهای کوتاه مدت درباره یک ملاقات در روز خاص.

با اینکه همه ی این تجربیات ناراحت کننده هستند اما هیچ یک عملکرد نابهنجار محسوب نمی شوند، حتی احتمال دارد این گونه تجربیات جنبه های مفید هم داشته باشند.

اضطراب واکنش به تهدید خاص نبوده ویک «حالت عمومی و بادوام» روانی است اضطراب به شیئی خاصی معطوف نمی شود، اضطراب بیانگر ضعف همه جانبه ، بیهودگی و درماندگی است .

اضطراب معادلی برای فقدان خویش شود و او را به فردی تنیده ، تحریک پذیر و متروی و تاحدی از لحاظ روانی فلج تبدیل می کند و ممکن است اضطراب تاثیر زیانباری برکنش عقلانی فردبگذارد .

حالت اضطراب ممکن است باعث شود فرد چیزهایی را که می داشته یکباره فراموش کند، دچار لکنت و بند آمدن زبان شود و نتواند افکارش را منتقل کند، حالتی مانند تیرگی تفکر.

فهرست مطالب

عنوان  صفحه

 

مقدمه.. 10

بیان مسئله.. 13

هدف کلی.. 14

هدف جزئی.. 14

ضرورت واهمیت.. 15

فرضیه های تحقیق.. 17

تعاریف و مفاهیم.. 17

اضطراب  anxiety. 17

فیزیوتراپی   physiotherapy. 18

تعاریف اضطراب.. 21

انواع اضطراب.. 24

الف)  اختلال اضطراب جدایی:.. 24

2- اختلال اضطراب اجتنابی :.. 25

3-اختلال اضطراب مفرط :.. 26

ب- اختلال اضطراب شناور یافراگیر :.. 27

ج- اختلال اضطراب خصیصه ای – موقعیتی :.. 28

د-اضطراب تروماتیک :.. 30

علائم اضطراب.. 30

فاکتورهای روانی – اجتماعی.. 31

طبقه بندی اختلالات اضطرابی.. 34

اختلال های هراس.. 34

اختلال های هراسی.. 35

جمع هراسی.. 38

حالات اضطراب.. 39

اختلال وحشت زدگی.. 39

اختلال اضطراب فراگیر.. 40

اختلال وسواس فکری عملی.. 41

فشارهای پس آسیبی.. 42

شیوع اضطراب.. 43

مولفه های اضطراب.. 44

نظریه یادگیری شناختی – اجتماعی.. 44

نظریه های شناختی اضطراب.. 46

نظریه های رفتاری اضطراب.. 48

نظریه های بیولوژیکی اضطراب.. 49

نظریه فرویدی.. 52

نظریه نو فرویدی.. 55

فیزیوتراپی.. 56

تعریف فیزیوتراپی.. 58

تاریخچه  history. 60

آزمایشات فیزیکی physical examination. 61

مشاهده کلی  closerration. 61

مشاهده موضعی  inspection. 62

تست های عصبی – عضلانی  Neuromuscular tests. 64

1-فیزیوتراپیست صنعتی:.. 65

2-فیزیوتراپیست اعصاب و روان :.. 66

3-فیزیوتراپیست مدرسه .. 66

4-فیزیوتراپیست رزمی.. 67

فیزیوتراپی در ضایعات ارتوپدیک.. 68

روش تحقیق.. 82

جامعه اماری.. 82

شیوه نمونه گیری.. 82

حجم نمونه.. 83

ابزار جمع اوری اطلاعات.. 83

شیوه تجزیه و تحلیل داده ها.. 83

آمار توصیفی.. 85

آمار استنباطی.. 93

نتیجه گیری.. 99

نتایج به دست آمده مربوط به آمار استنباطی.. 100

محدودیت های تحقیق.. 101

پیشنهادات.. 102

فهرست منابع.. 104

 

دانلود بررسی مقایسه ی میزان اضطراب در بین مراجعین به فیزیوتراپی و افراد سالم در استان اردبیل سال 1390






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی مقایسه ی میزان اضطراب در بین مراجعین به فیزیوتراپی و افراد سالم در استان اردبیل سال 1390,

بررسی مقایسه ی خلاقیت دانش آموزان متوسطه دخترانه ی رشته تربیت بدنی با معارف اسلامی

مقدمه ادوارد دوبونو1 ( 1992) دركتاب خلاقیت كارآمد می گوید هیچ چیز سودمندتر و باشكوهتر از این نیست كه ایده ی جدید و ثمربخشی اهداف شما را برآورده سازد خلق فکر ، ایده و مفاهیم نو همواره اساس اختراعات ، اکتشافات و پیدایش راههای مناسب برای حل مسائل و مشکلات در زندگی انسان به شمار می آیند جوامع پیشرفته و متمدن گذشته وحال پیوسته به ار

دانلود بررسی مقایسه ی خلاقیت دانش آموزان متوسطه دخترانه ی رشته تربیت بدنی با معارف اسلامی

پایان نامه کارشناسی رشته مشاوره و راهنمایی
 بررسی مقایسه ی خلاقیت دانش آموزان متوسطه دخترانه ی رشته تربیت بدنی با معارف اسلامی صدرا ، ناحیه 1 و 2 اردبیل در سال تحصیلی 9192
 بررسی مقایسه ی خلاقیت دانش آموزان متوسطه دخترانه ی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 225 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 82

پایان نامه کارشناسی رشته مشاوره و راهنمایی

 بررسی مقایسه ی خلاقیت دانش آموزان متوسطه دخترانه ی رشته تربیت بدنی

با معارف اسلامی صدرا ، ناحیه 1 و 2 اردبیل در سال تحصیلی 91-92

مقدمه

 

     ادوارد دوبون  ( 1992) دركتاب خلاقیت كارآمد می گوید " هیچ چیز سودمندتر و باشكوهتر از این نیست كه ایده ی جدید و ثمربخشی اهداف شما را برآورده سازد. خلق فکر ، ایده  و مفاهیم نو همواره اساس اختراعات ، اکتشافات  و پیدایش راههای مناسب برای حل مسائل و مشکلات در زندگی انسان به شمار می آیند . جوامع پیشرفته و متمدن  گذشته  وحال پیوسته  به ارزش و اهمیت این جنبه از توانائیها ی ذهنی و فکری انسان توجه نموده و در صدد تقویت آن برآمده و از این طریق به توسعه ،  رفاه ،  ترقی و خوشبختی نائل آمده اند. چراکه بقول ارسطو " ابتکار یگانه عامل مؤثر در پیشرفت انسان به شمار می آید "(موید نیا ، 1384، ص 165). به این ترتیب ضعیف بودن فرآیند بروز خلاقیت ها در جوامع عقب مانده  نیز موجب بدبختی ، فقر و فلاکت خواهد بود . در دنیای پیچیده كنونی كه شاهد رقابتهای بسیار فشرده جوامع مختلف برای دستیابی به جدیدترین تكنولوژیها و منابع قدرت هستیم ، افراد  تیزهوش ، خلاق و صاحبان اندیشه های نو و مبتكرانه ، همانند گرانبهاترین سرمایه ها، از جایگاه بسیار والا و ارزشمندی برخوردار هستند بطوریكه بقول توین بی   شانس بدست آوردن خلاقیت بالقوه ، می تواند موضوع زندگی و مرگ هرجامعه ای باشد( كفایت ، 1373، ص 3). بی مبالغه   می توان گفت که وجه مشخص و بارز جهان امروز ، همانا تغییر و تحول است که هیچ زمینه ای بدون تاثیر آن باقی نیست چرا كه بقول هراکلیتوس در حیات چیزی پایدار نیست مگر دگرگونی. براین اساس امرسون ثبات احمقانه را زائیده مغزهای کوچک می شمارد (مویدنیا،1384،ص 164). صرف تغییر ارزش تلقی شده و عاملان تغییر نوآوران ارزشمند محسوب می شوند که دگرگونی ها را با امید به بهبودی هرچه بیشتر و بیشتر سبب می شوند از این رو هرگونه اختراع ، اکتشاف ، ابداع و ابتکار خود اشکال تحول بوده و موجب تغییرند .

      بدیهی است خلاقیت صرفا مشتمل بر تفکر و عملکرد ذهنی  افراد خاص و عرصه های ویژه ی زندگی نیست بلکه تقریبا تمامی افراد اعم از دانش آموز ، دانشجو ، کارمند ، کشاورز ، خانه دار و... در مدرسه ، محیط كار و مزرعه حتی با دارا بودن حد متوسط بهره هوشی می توانند دارای عملکرد خلاقانه در زمینه های مختلف زندگی باشند .  تحقیقات اخیر تورنس ( 1973) و پارنز ( 1963) و دیگران نشان داده است كه خلاقیت در تمام فعالیتهای فردی و گروهی مشاهده شده و با شدت و ضعف بالقوه قابل پرورش ، در همه ی انسانها وجود دارد. ( همتی ، 1387،ص 12). تورنس و تورنس  اشاره می کنند که طی 15 سال تجربه مطالعاتی و آموزش تفکرات خلاق ، شواهدی را یافته اند که نشان می دهند خلاقیت را می توان آموزش داد براین اساس است که طی سالهای اخیر پژوهش و ساخت آزمونهای خلاقیت رونق پیدا کرده است .      

 


 

فهرست مطالب

 

مقدمه.. 1

بیان مسأله.. 4

اهمیت و ضرورت پژوهش.. 5

اهداف کلی پژوهش.. 6

فرضیه های پژوهش.. 7

تعریف مفهومی و نظری.. 7

تعریف عملیاتی.. 7

مقدمه.. 9

ادبیات پژوهش.. 10

معنا و مفهوم خلاقیت.. 10

تعریف خلاقیت.. 11

نظریه های خلاقیت.. 14

خلاقیت در ورزش.. 20

خلاقیت و نو آوری در ترویج درس معارف اسلامی و جذب نوجوانان و تأثیرات آن.. 22

تعلیم و تربیت و جامعه.. 28

ویژگیهای تربیت اسلامی.. 29

هدفهای تربیت اسلامی.. 30

روشهای تربیتی اسلام.. 30

تفاوت خلاقیت با نوآوری.. 31

ارتباط خلاقیت با هوش.. 32

خلاقیت و عملكرد نیمكره های مغز.. 36

ویژگیهای شخصیتی و خصوصیات افراد خلاق.. 38

تخیل بسترخلاقیت.. 42

خلاقیت در موج سوم.. 43

پیشینه ی تحقیق.. 44

تحقیقات انجام شده در ایران .. 44

تحقیقات انجام شده در خارج ازکشور.. 46

مقدمه.. 50

جامعه آماری.. 50

نمونه و روش نمونه گیری.. 50

روش پژوهش.. 51

ابزار پژوهش.. 51

نمره گذاری آزمون خلاقیت تورنس.. 52

بخش اول :آمار توصیفی.. 54

بخش دوم آمار استنباطی.. 59

مقدمه.. 66

نتیجه  گیری.. 66

پیشنهادات.. 67

محدویتها.. 68

 

دانلود بررسی مقایسه ی خلاقیت دانش آموزان متوسطه دخترانه ی رشته تربیت بدنی با معارف اسلامی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی مقایسه ی خلاقیت دانش آموزان متوسطه دخترانه ی رشته تربیت بدنی با معارف اسلامی,

تاريخ : 16 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
بررسی مقایسه ای میزان رضایت زناشویی و نگرش مذهبی بین زنان شاغل و خانه دار

چکیده هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر میزان رضایت زناشویی بین زنان شاغل و خانه دار شهرستان اردبیل در سال 1392 بود جامعه آماری زنان شاغل و خانه دار شهرستان اردبیل بود و با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای 80 نفر به عنوان نمونه انتخاب شد که 40 نفر زنان شاغل و 40 نفر زنان خانه دار بود و در این پژوهش از پرسشنامه رضایت زناشویی اینریچ استفاده می شود

دانلود بررسی مقایسه ای میزان رضایت زناشویی و نگرش مذهبی بین زنان شاغل و خانه دار

پایان نامه کارشناسی بررسی مقایسه ای میزان رضایت زناشویی و نگرش مذهبی بین زنان شاغل و خانه دار شهرستان اردبیل
 بررسی مقایسه ای میزان رضایت زناشویی
رضایت زناشویی و نگرش مذهبی
نگرش مذهبی بین زنان شاغل و خانه دار
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 89 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 85

پایان نامه کارشناسی بررسی مقایسه ای میزان رضایت زناشویی و نگرش مذهبی بین زنان شاغل و خانه دار شهرستان اردبیل

چکیده

هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر میزان رضایت زناشویی بین زنان شاغل و خانه دار شهرستان اردبیل در سال 1392 بود. جامعه آماری زنان شاغل و خانه دار شهرستان اردبیل بود و با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای 80 نفر به عنوان نمونه انتخاب شد که 40 نفر زنان شاغل و 40 نفر زنان خانه دار بود و در این پژوهش از پرسشنامه رضایت زناشویی اینریچ استفاده می شود و پژوهش حاضر از نوع همبستگی است و برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار آماری (SPSS) و برای آزمون فرضیه ها از آزمون همبستگی پیرسون استفاده شود.

 

واژگان کلیدی: رضایت زناشویی- شاغل- خانه دار

مقدمه

ازدواج عملی است که پیوند بین دو جنس مخالف را موجب می شود. ازدواج را می توان به عنوان مهم ترین تصمیم زندگی افراد جامعه در نظر گرفت که به دلیل اثرات مستقیم آن بر روی بافت خانواده نظر بسیاری از متخصصین روانی را به خود جلب کرده است. زن و شوهر بایستی ارتباطات خود را به گونه ای آغاز کنند که بتوانند وظایف خود را بر مبنای انتظارت متقابل خود از یکدیگر و انتظارات اجتماعی به ثمر برسانند. در هر ازدواج رضایت همیت بسزایی دارد اما میزان رضایت افراد به مقدار برآورده شدن انتظارات آنان بستگی و این انتظارات بر اساس نیازهای اولیه و ارزش های فردی استوار است. 

در بررسی رابطه زناشویی و رضایتمندی از ازدواج آنچه اهمیت بسیاری دارد توجه به پیچیدگی این پدیده ی اجتماعی و نقش عوامل بسیار مختلف در آن است. آنچه که حایز اهمیت می باشد آن است که رضایتمندی فرد در درون خانواده و هم در ساختار جامعه سنجیده شود. به منظور بررسی تاثیر ساختار اجتماع بر روی رضایتمندی زناشویی (نوع اشتغال، سیستم آموزشی و نقش های جنسیتی و .....) مطالعات متعددی صورت گرفته است. هدف از آنها یافتن ارتباط بین ویژگی های فردی (رضایتمندی زناشویی) و ساختار اجتماع می باشد. از نظر روان شناسان آرامش روانی و احساس رضایت از زندگی از ویژگیهای اساسی در افراد سالم و بهنجار است. بررسی حالات و روحیات فرد با ایمان نیز حاکی از آرامش خاطر و صفای درونیشان است و درون فرد مومن روشن از نور حقیقت و سرشار از لذت معنوی است. (مطهری، 1357)

 


 

 

فهرست مطالب

فصل اول کلیات تحقیق

مقدمه.. 1

بیان مسئله.. 3

ضرورت و اهمیت تحقیق.. 5

هدف کلی.. 6

اهداف جزئی.. 6

مفاهیم و اصطلاحات.. 7

رضایت زناشویی.. 7

اشتغال یا شاغل.. 7

خانه دار.. 8

فصل دوم :

پیشینه پژوهش

مقدمه.. 10

رضایت زناشویی.. 10

عوامل مؤثر در رضایت زناشویی.. 12

3-برقراری روابط اجتماعی.. 15

4-روابط جنسی.. 15

5- مسائل اقتصادی- اجتماعی.. 16

6- ارتباط با اقوام و اطرافیان.. 17

7- مسائل ارزشی عقیدتی و مذهبی.. 18

8- مزاج و شخصیت.. 19

مفهوم و هدف ازدواج.. 19

دلایل تمایل به ازدواج.. 22

خصوصیات زوجین رضامند.. 28

اشتغال زنان.. 29

اثرات اشتغال زن بر فرزندان.. 30

تأثیر اشتغال زن بر نقش پدر خانواده.. 32

تاریخچه اشتغال زنان در ایران.. 33

زنان شاغل.. 34

شغل مادری.. 35

مقایسه ای بین مشکلات زندگی زنان شاغل و خانه دار   35

مروری بر مطالعات انجام شده.. 57

تحقیقات انجام شده.. Error! Bookmark not defined.

فصل سوم :

روش پژوهش

روش تحقیق.. 62

جامعه آماری.. 62

روش نمونه گیری.. 62

حجم نمونه.. 63

ابزار تحقیق.. 63

روایی و اعتبار پرسشنامه.. 63

روش نمره گذاری پرسشنامه.. 64

روش تجزیه و تحلیل داده ها.. 65

منابع و ضمایم.. 66

 

دانلود بررسی مقایسه ای میزان رضایت زناشویی و نگرش مذهبی بین زنان شاغل و خانه دار






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی مقایسه ای میزان رضایت زناشویی و نگرش مذهبی بین زنان شاغل و خانه دار,

تاريخ : 16 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
بررسی مقایسه ای میزان رضایت زناشویی بین زنان شاغل و خانه دار

چکیده هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر میزان رضایت زناشویی بین زنان شاغل و خانه دار شهرستان سرعین در سال 1392 بود جامعه آماری زنان شاغل و خانه دار شهرستان سرعین بود و با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای 80 نفر به عنوان نمونه انتخاب شد که 40 نفر زنان شاغل و 40 نفر زنان خانه دار بود و در این پژوهش از پرسشنامه رضایت زناشویی اینریچ استفاده می شود و

دانلود بررسی مقایسه ای میزان رضایت زناشویی بین زنان شاغل و  خانه دار

پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی (مدیریت و برنامه ریزی درسی)

 بررسی مقایسه ای میزان رضایت زناشویی بین زنان شاغل و خانه دار شهرستان سرعین در سال 92
 بررسی مقایسه ای میزان رضایت زناشویی
 رضایت زناشویی بین زنان شاغل و خانه دار
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 69 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 74

 

پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی (مدیریت و برنامه ریزی درسی)

 

 بررسی مقایسه ای میزان رضایت زناشویی

بین زنان شاغل و خانه دار شهرستان سرعین در سال 92

چکیده

هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر میزان رضایت زناشویی بین زنان شاغل و خانه دار شهرستان سرعین در سال 1392 بود. جامعه آماری زنان شاغل و خانه دار شهرستان سرعین بود و با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای 80 نفر به عنوان نمونه انتخاب شد که 40 نفر زنان شاغل و 40 نفر زنان خانه دار بود و در این پژوهش از پرسشنامه رضایت زناشویی اینریچ استفاده می شود و پژوهش حاضر از نوع همبستگی است و برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار آماری (SPSS) و برای آزمون فرضیه ها از آزمون همبستگی پیرسون استفاده شود.

 

واژگان کلیدی: رضایت زناشویی- شاغل- خانه دار

 

مقدمه

ازدواج عملی است که پیوند بین دو جنس مخالف را موجب می شود. ازدواج را می توان به عنوان مهم ترین تصمیم زندگی افراد جامعه در نظر گرفت که به دلیل اثرات مستقیم آن بر روی بافت خانواده نظر بسیاری از متخصصین روانی را به خود جلب کرده است. زن و شوهر بایستی ارتباطات خود را به گونه ای آغاز کنند که بتوانند وظایف خود را بر مبنای انتظارت متقابل خود از یکدیگر و انتظارات اجتماعی به ثمر برسانند. در هر ازدواج رضایت همیت بسزایی دارد اما میزان رضایت افراد به مقدار برآورده شدن انتظارات آنان بستگی و این انتظارات بر اساس نیازهای اولیه و ارزش های فردی استوار است. 

در بررسی رابطه زناشویی و رضایتمندی از ازدواج آنچه اهمیت بسیاری دارد توجه به پیچیدگی این پدیده ی اجتماعی و نقش عوامل بسیار مختلف در آن است. آنچه که حایز اهمیت می باشد آن است که رضایتمندی فرد در درون خانواده و هم در ساختار جامعه سنجیده شود. به منظور بررسی تاثیر ساختار اجتماع بر روی رضایتمندی زناشویی (نوع اشتغال، سیستم آموزشی و نقش های جنسیتی و .....) مطالعات متعددی صورت گرفته است. هدف از آنها یافتن ارتباط بین ویژگی های فردی (رضایتمندی زناشویی) و ساختار اجتماع می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول کلیات تحقیق

مقدمه.. 1

بیان مسئله.. 3

ضرورت و اهمیت تحقیق.. 5

هدف کلی.. 7

اهداف جزئی.. 7

مفاهیم و اصطلاحات.. 8

رضایت زناشویی.. 8

اشتغال یا شاغل.. 9

خانه دار.. 9

فصل دوم :

پیشینه پژوهش

مقدمه.. 11

رضایت زناشویی.. 11

عوامل مؤثر در رضایت زناشویی.. 14

3-برقراری روابط اجتماعی.. 18

4-روابط جنسی.. 18

5- مسائل اقتصادی- اجتماعی.. 20

6- ارتباط با اقوام و اطرافیان.. 21

7- مسائل ارزشی عقیدتی و مذهبی.. 23

8- مزاج و شخصیت.. 24

مفهوم و هدف ازدواج.. 25

دلایل تمایل به ازدواج.. 28

خصوصیات زوجین رضامند.. 36

اشتغال زنان.. 38

اثرات اشتغال زن بر فرزندان.. 39

تأثیر اشتغال زن بر نقش پدر خانواده.. 43

تاریخچه اشتغال زنان در ایران.. 44

زنان شاغل.. 45

شغل مادری.. 46

مقایسه ای بین مشکلات زندگی زنان شاغل و خانه دار   47

مروری بر مطالعات انجام شده.. 48

تحقیقات انجام شده.. 50

فصل سوم :

روش پژوهش

روش تحقیق.. 53

جامعه آماری.. 53

روش نمونه گیری.. 53

حجم نمونه.. 54

ابزار تحقیق.. 54

روایی و اعتبار پرسشنامه.. 54

روش نمره گذاری پرسشنامه.. 55

روش تجزیه و تحلیل داده ها.. 56

منابع و ضمایم.. 57

 

دانلود بررسی مقایسه ای میزان رضایت زناشویی بین زنان شاغل و  خانه دار






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی مقایسه ای میزان رضایت زناشویی بین زنان شاغل و خانه دار,

تاريخ : 16 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
بررسی مقایسه ای میزان استرس در بین زنان بارور و نابارور

مقدمه افراد جامعه کنونی بیش از پیش نسبت به استرس و پیامدهای آن هوشیار شده اند بزرگسالان ، نوجوانان و حتی کودکان از آلودگی محیط زیست امکان وقوع یک جنگ هسته ای به پایان رسیدن منابع طبیعی وجوه اافزوده های غذایی و مواد سرطان زا و سخن می گویند و تمامی مسائل بخشی از زندگی روزمره را تشکیل می دهند زندگی عصر ما چنان است که در اغلب خانواده ها پدر

دانلود بررسی مقایسه ای میزان استرس در بین زنان بارور و نابارور

پایان نامه روانشناسی بالینی
بررسی مقایسه ای میزان استرس در بین زنان بارور و نابارور شهرستان اردبیل
بررسی مقایسه ای میزان استرس
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 89 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 79

 

پایان نامه روانشناسی بالینی

بررسی مقایسه ای میزان استرس در بین زنان بارور و نابارور شهرستان اردبیل

مقدمه

 

افراد جامعه کنونی بیش از پیش نسبت به استرس و پیامدهای آن هوشیار شده اند . بزرگسالان ، نوجوانان و حتی کودکان از آلودگی محیط زیست امکان وقوع یک جنگ هسته ای به پایان رسیدن منابع طبیعی وجوه اافزوده های غذایی و مواد سرطان زا و .... سخن می گویند و تمامی مسائل بخشی از زندگی روزمره را تشکیل می دهند . زندگی عصر ما چنان است که در اغلب خانواده ها پدر و مادر هر دو باید کار کنند تا بتوانند هزینه ای روز افزون را تامین نمایند . طلاق افزایش یافته ، ازدواج مجدد هم امری نا ممکن نیست افزون رسانه های گروهی ، افراد به مشاهده ی صحنه های جنگ خشونت ، تخریب ، بی رحمی و مرگ و کشتار عادت داده اند (استوا ، 1998)

استرس یکی از مفاهیم مهم در مطالعه روانشناسی و بهداشت روانی به شمار می آید و به کیفیت گوناگون در زندگی اطلاق می شود و به عنوان علل بسیاری از درد ها ، ناراحتی ها و بیماری ها و تلقی می شود . مردم عادی آن را پدیده ای رنج آور و ناخوشایند ، پزشکان مسئله را از دید واکنش های فیزیولوژیک روانپزشکان بنا را بر فشارهای عصبی و به کار بردن مکانسیم های سایکوفیزیولوژیک و بالاخره روانشناسان آن را تغییر رفتار و حالات هیجانی و بحرانی می دانند (اتکینسون ، ترجمه براهنی ، 1368 )

مطالعه استرس به عنوان احساس حاصل از ارزیابی موقعیتی به عنوان فشار یا اضافه باری به منابع روانشناختی ، مطالعه چگونگی تعادل بین جسم و روان است . محققان بر این نکته توافق دارند که ما را در ورطه ی یک همه گیری استرس هستیم که باعث بیماری و حتی مرگ می شود . اما درباره ی چگونگی تعریف استرس توافق کمتری دارند . تعریف استرس دشوار است . نظریه پردازان مختلف این اصطلاح را به شیوه های مختلفی بکار برده اند . یکی از شیوه های رایج تعریف استرس در نظر گرفتن آن به عنوان محرک است . توماس هوامز (1979) استرس را واقعه محرکی که لازم است فرد با آن سازگار شود تعریف کرد . بنابراین استرس به عنوان یک محرک ، هر موقعیتی است که در خواست های غیر معقول و فوق العاده را داشته و نیازمند تغییر در الگوی زندگی جاری فرد باشد (هولمزو راهه 1976) 

فهرست مطالب

فصل اول

مقدمه.. 1

بیان مسئله.. 4

اهداف تحقیق.. 8

هدف کلی.. 8

اهداف جزئی.. 8

بیان فرضیه.. 9

ضرورت واهمیت تحقیق.. 9

تعاریف مفهومی و عملیاتی.. 10

تعریف مفهومی استرس.. 10

تعریف عملیاتی استرس.. 10

تعریف مفهومی باروری و ناباروری.. 10

تعاریف عملیاتی باروری و ناباروری.. 11

فصل دوم

مقدمه.. 13

مفهوم استرس.. 13

استرس به عنوان پاسخ درونی.. 18

مقابله با استرس.. 21

انواع روشهای مقابله.. 22

شیوه های مقابله.. 23

تغییر در تفکر.. 25

رژیم غذایی.. 25

ورزش و تمرینات منظم روزانه.. 26

تنفس ، یوگا.. 27

اوقات فراقت و تفریح.. 29

عقاید.. 29

سیستم حمایتی.. 30

شوخی.. 31

انحراف ذهن.. 32

بیانات شخصی خود آفرین.. 32

روشهای کنار آمدن با استرس.. 33

روش مستقیم.. 33

کنار آمدن دفاعی ... 34

ادبیات نظری.. 34

راههای مقابله با استرس از دیدگاه پزشکی.. 36

دیدگاه روانشناسی.. 40

شخصیت نوع اول.. 41

دومین نوع شخصیت.. 41

سومین نوع شخصیت.. 41

پیشینه تحقیق.. 43

فصل سوم

روش تحقیق.. 51

جامعه آماری.. 51

نمونه پژوهش.. 51

ابزار پژوهش.. 51

چگونگی جمع اوری اطلاعات.. 52

تجزیه و تحلیل داده ها.. 52

فصل چهارم

آمار توصیفی.. 55

بخش دوم : آمار استنباطی.. 59

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری.. 63

محدودیت پژوهشی.. 64

فهرست منابع.. 67

 

دانلود بررسی مقایسه ای میزان استرس در بین زنان بارور و نابارور






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی مقایسه ای میزان استرس در بین زنان بارور و نابارور ,

تاريخ : 16 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
مبانی نظری پایان نامه درباره خودکارآمدی تحصیلی

مبانی نظری پایان نامه درباره خودکارآمدی تحصیلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه درباره خودکارآمدی تحصیلی

مبانی نظری پایان نامه درباره خودکارآمدی تحصیلی
دسته بندی مبانی و پیشینه نظری
فرمت فایل doc
حجم فایل 21 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24

مبانی نظری پایان نامه درباره خودکارآمدی تحصیلی

در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

چارچوب نظری پایان نامه روانشناسی با موضوع خودکارآمدی تحصیلی

 

2-2-1- خودکارآمدی

   خودکارآمدی به درجه ای از احساس تسلط فرد در مورد توانایی هایی برای انجام فعالیت های خاص می باشد و به اعتماد و اطمینان فرد نسبت به توانایی هایش در انجام رفتار خواسته شده از وی تأکید دارد( والترز[1]، 2004).

    بندورا( 2006) خودکارآمدی را چنین تعریف می کند باور فرد در مورد توانایی مقابله او در به موقعیت خاص است و الگوهای فکری، رفتاری و هیجانی را در سطوح مختلف تجربه انسانی تحت تاثیر قرار می دهد و تعیین کننده این است که آیا رفتاری شروع خواهد شد یا خیر و اگر شروع شد فرد چقدر تلاش برای انجام آن خواهد داشت و در رویارویی با مشکل استقامت از خود نشان خواهد دارد.

     به علاوه خودکارآمدی عبارت است از ارزشیابی هر فرد از توانایی ها و صلاحیت هایش برای رسیدن به اهداف و یا غلبه بر موانع، به عبارت دیگر انتظارات خودکارآمدی به باورهای مربوط به توانایی های ما برای انجام موفقیت آمیز یک رفتار اطلاق می شود( بود[2] و همکارن، 2006).

 

بندورا بیان می کند که سطح انگیزش، وضعیت های احساسی و اقدامات افراد بیشتر بر آنچه اعتقاد دارند مبتنی است تا آنچه که واقعا درست است. افراد تمایل دارند وظایف و فعالیت هاییی را انتخاب کنند که احساس می کنند در انجام آن ها شایسته هستند و اعتماد به نفس دارند و از بقیه آن ها اجتناب می کنند. بنابراین، هر چه خودکارآمدی بیشتر باشد، تلاش، پایداری و برگشت پذیری بیشتر خواهد بود( خجسته مهر و همکاران، 1391).

 

    خودکارآمدی مجموعه متفاوتی از باورهای مربوط به حیطه های مختلف عملکرد است که شامل خودنظم دهی فرایند شناختی، انگیزشی، حالت های هیجانی و فیزیولوژیک است. خودکارآمدی مربوط به دستیابی به هدف، بهتر از کارآمدی مربوط به یک عملکرد خاص، عملکرد را پیش بینی می کند. کارآمدی مربوط به خودنظم دهی نیز یک عامل مهم در باور خودکارآمدی مربوط به دستیابی به هدف است. باور خودکارآمدی مربوط به یک مهارت ممکن است بالا باشد، اما هنگام استفاده در موقعیت های تنیدگی زا ضعیف می شود.خودکارآمدی هم چنین با هماهنگ ساختن مهارت های مختلف ارتباط دارد. از آنجا کل چیزی بیش از مجموع اجزای آن است، باورهای خودکارآمدی به جای این که مجموعه ی بی ربطی از خوباورهای خاص بالا باشند، حاصل تجارب و افکار بارآور هستند( بندورا، 1997). 

 

2-2-2-  تاریخچه خودکارآمدی

   درباره تاریخچه خودکارآمدی می توان گفت یکی از جنبه های نظریه شناخت اجتماعی آلفرد بندورا است، نظریه شناختی- اجتماعی از دیدگاه کارگزارانه سرچشمه گرفته است که در آن رفتار فرد به صورت هدفمند و پیش بینی پذیر تلقی می شود، و این دیگاه در ابتدا به نظریه یاگیری اجتماعی معرف بود و این نظریه بر خواستگاه اجتماعی رفتار و اهمیت فرایندهای شناختی در تمام ابعاد زندگی انسان، انگیزش، هیجان و عمل تاکید می کند و این نظریه از قویت فاصله گرفته بر اهمیت فرایندهای شناختی تاکید می کند، در این دیگاه افراد نه به وسیله نیروهای درونی برانگیخته می شوند نه به وسیله نیروهای بیرونی به طور خودکار کنترل می شوند و عملکرد انسان در چهارچوب یک مدل تقابلی سه جانبه تبیین می شود که در آن رفتار شخص و محیط یکی از این برای رسیدن به انواع عملکرد تعیین شده است( پروین و جان، 1386).

 


[1] Valtarz

[2] Boud 

دانلود مبانی نظری پایان نامه درباره خودکارآمدی تحصیلی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مبانی نظری پایان نامه درباره خودکارآمدی تحصیلی ,

تاريخ : 16 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مانیفست مدیریت پروژه CHAOS,

تاريخ : 16 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
طرح توجیهی آرد سوخاری باظرفیت 300 تن در سال

طرح توجیهی آرد سوخاری باظرفیت 300 تن در سال

دانلود طرح توجیهی آرد سوخاری باظرفیت 300 تن در سال

طرح توجیهی آرد سوخاری باظرفیت 300 تن در سال
دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 100 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

 

بسمه تعالی
وزارت تعاون
معاونت طرح وبرنامه
دفتر امور اقتصادی وتسهیلات بانكی
طرح توجیهی آرد سوخاری
باظرفیت 300 تن در سال
تهیه شده در سال 1385
1
خلاصه طرح :
موضوع طرح : احداث كارخانه آرد سوخاری
نوع تولیدات وظرفیت : نان و سوخاری باظرفیت 300 تن درسال
تعداد شاغلین : 25 نفر
مشخصات سرمایه گذاری طرح (ارقام به میلیون ریال)
سرمایه گذاری كل طرح : 2780
سرمایه گذاری ثابت : 2300
سرمایه در گردش : 300
در آمد سالیانه: 3900
سود ویژه : 811
دوره بازگشت سرمایه : 35 ماه
% نرخ باز دهی سرمایه : 35
2
مقدمه :
با توجه به روند رو به رشد مصرف مواد غذایی بسته بندی شده در جهان وكشورمان ، ایجاد صنایع
تبدیلی و شركتهای تعاونی صنایع بسته بندی ، جهت تولید نیازمندی های كشور و ایجاد اشتغال ضروری
است .
آرد سوخاری درتمام منازل استفاده داردكه استفاده كنندگان ، یاكالای مورد نظر را از فروشگاه ها
تهیه می كنند ، كه باتوجه به تعداد اندك تولید كننده این محصول در سطح كشور تهیه این كالا برای
همگان میسر نمی شود ویا به طریق ابتدایی وغیر بهداشتی در منازل خود اقدام به تهیه می نمایند .
بنا بر این ، هدف از این طرح تشویق مردم جهت استفاده از محصولات بسته بندی ، تامین نیاز مردم
وایجاد اشتغال و درآمد برای اعضاء تعاونی و توزیع كالای استاندارد و بهداشتی است .
3
فرایند تولید
1) تولید نان در واحد های نانوایی بطریقه ماشینی
2 ) انتقال نان به سالن سوخاری وقرار دادن در تونل خشك وآسیاب و كیسه كردن محصول
3) انتقال آرد سوخاری به واحد بسته بندی پس از تایید مسئول آزمایشگاه جهت بسته بندی در بسته
های 300 گرمی وغیره
4) انتقال محصول پس از تایید كنترل كیفی به انبار وبازاریابی وفروش
4
-1 سرمایه گذاری ثابت طرح :
-1-1 زمین محل اجرای طرح :
متراژ زمین قیمت واحد (ریال ) قیمت كل ( میلیون ریال )
600 300,000 2000
-2-1 محوطه سازی :
ردیف شرح مساحت
(مترمربع)
هزینه واحد
( ریال )
هزینه كل
(میلیون ریال)
1 خاكبرداری و تسطیح 20 10,00 2000
2 حصار كشی 90 250,000 360
3 فضای سبز ، خیابان كشی 10 20,000 500
جمع 120
-1-3 ساختمانها :
ردیف شرح مساحت زیربنا
(مترمربع)
هزینه واحد هزینه كل
(میلیون ریال )
1 سالن تولید 440 800,000 550
2 انبارها 180 800,000 225
3 ساختمان اداری و
سرویس ها
60 1,200,000 50
4 نمازخانه 20 1,000,000 20
5 آزمایشگاه 40 1,600,000 25
6 نگهبان وسرایدار 30 1,000,000 30
7 پاركینك 10 500,000 20
جمع 780
900 = 120+ ساختمان ومحوطه سازی = 780
5
1-4 : تاسیسات و تجهیزات :
ردیف شرح هزینه كل(میلیون ریال)
1 برق رسانی(حق انشعاب نصب تابلوها و ترانس كابل
كشی و سیم كشی های مربوطه)
80
2 آبرسانی(حق انشعاب ولوله گذاری و...) 60
3 امتیاز خط تلفن 10
4 ایمنی واطفا حریق 10
5 وسایل سرمایش وگرمایش 20
6 مخازن ذخیره سوخت و آب 10
7 تهویه و هوای فشرده 10
جمع 200
6
1-5 – ماشین الات وتجهیزات و وسایل آزمایشگاهی:
ردیف نام ماشین آلات وتجهیزات و
وسایل ازمایشگاهی
تعداد هزینه واحد
(ریال )
هزینه كل
(میلیون ریال)
1 دستگاه پخت نان 36 36 1
2 ریل سوخاری كانال 86 86 1
3 مشعل حرارتی وكانال هدایت 30 15 2
4 كوره حرارت 30 15 2
5 آسیاب مارپیچ 29 29 1
6 دستگاخ چسب زن 21 21 1
7 دستگاه بسته بندی گرانول 72 72 1
8 كپ كدر 7 7 1
9 كمپرسور هوا – 750 لیتر 18 18 1
10 چرخ سركیسه دوزی 31 31 1
جمع 360
-1-6 وسایط نقلیه ووسایل حمل ونقل داخل كارخانه :
ردیف شرح تعداد هزینه واحد
(ریال )
هزینه كل
(میلیون ریال)
80 80,000,000 1 وانت نیسان 1
2 لیفتراك 20 20,000,000 1
جمع 100
7
-1-7 تجهیزات اداری وكارگاهی
ردیف شرح هزینه كل (میلیون ریال )
1 لوازم اداری (میز- صندلی – فایل – گوشی
تلفن و...)
20
2 لوازم آشپزخانه 20
جمع 40
-1-8 هزینه های قبل از بهره برداری :
ردیف شرح هزینه كل (میلیون ریال )
1 تهیه طرح ونقشه های مربوطه 30
2 اخذ مجوز تاسیس وسایر مجوزها 20
3 حقوق ودستمزد نگهبان در دوره سازندگی 48
4 راه اندازی آزمایشی ( معادل ده روز مواد
اولیه- سوخت و انرژی ودستمزد
82
جمع 180
8
جدول هزینه های ثابت طرح :
ردیف شرح هزینه كل (میلیون ریال )
1 زمین 600
2 محوطه سازی و ساختمان 900
3 تاسیسات وتجهیزات 200
4 وسایط نقلیه 100
5 ماشین الات و تجهیزات 360
6 تجهیزات اداری وكارگاهی 40
7 متفرقه و پیش بینی نشده 100
8 هزینه های قبل از بهره برداری 180
جمع 2480
9
-2 هزینه های جاری طرح
1-2 - مواد اولیه وبسته بندی :
ردیف مواداولیه وبسته بندی مصرف
سالیانه
واحد هزینه واحد
به ریال
هزینه كل
(میلیون ریال)
1 آرد ستاره 400 تن 440 1,100,000
2 جوش شیرین 500 كیلو 5 10,000
3 مایه خمیر 1 تن 5 5,000,000
4 نمك 5 تن 2 400,000
5 ترس با نان 3 تن 108 36,000,000
6 جعبه 100,000 عدد 40 400
7 كارتن 400,000 عدد 80 2000
110 نایلونی 10 10,000,000 100 4 × 8 كیسه 70
9 چسب هات ملت 2800 كیلو 140 50,000
10 چسب سلیكات 9 كیلو 9 10,000,000
1 11 نخ 100 دوك 10,000
جمع 1200
10
2-2 - حقوق ودستمزد پرسنل غیر تولیدی:
ردیف شرح تعداد ماهیانه (ریال ) سالیانه (میلیون ریال)
1 مدیر عامل 48 4,000,000 1
2 امورمالی 30 2,500,000 1
3 راننده لیفتراك 27 2,250,000 1
4 راننده 24 2,000,000 1
5 سرایدار ونگهبان 24 2,000,000 1
153 ----- جمع 5
مزایا وپاداش وحق بیمه كارفرما (معادل 70 % جمع حقوق) 107
جمع كل 260
2-3 - حقوق ودستمزد پرسنل تولیدی:
ردیف شرح تعداد ماهیانه (ریال ) سالیانه (میلیون ریال)
1 مدیر تولید 42 3,500,000 1
2 مسئول كارگاه 36 3,000,000 1
3 كارگرنانوایی 54 2,250,000 2
4 كارگر سوخاری 108 2,250,000 4
5 كارگر بسته بندی 240 2,000,000 10
6 كارگر انبار 24 2,000,000 1
7 انبار دار 27 2,250,000 1
531 ------ جمع 20
مزایا وپاداش وحق بیمه كارفرما (معادل 70 % جمع حقوق) 372
جمع كل 903
جمع كل حقوق ومزایای پرسنل :
1163 =260 + تولیدی + غیر تولیدی = 903
11
2-4 - هزینه سوخت وانرژی
ردیف شرح واحد مصرف
سالیانه
هزینه واحد
(ریال)
هزینه كل
(میلیون ریال)
1 برق مصرفی كیلو وات ساعت 182 1300 140,000
2 آب مصرفی متر مكعب 15 500 30,000
3 گاز مصرفی مترمكعب 1 1000 1000
سوخت مصرفی :
4 گازوئیل لیتر 19 200 95000
5 بنزین لیتر 13 800 16250
جمع 230
-2-5 استهلاك وتعمیر ونگهداری :
ردیف شرح ارزش داریی استهلاك تعمیرو نگهداری
(میلیون ریال) درصد مبلغ درصد مبلغ
1 ساختمان 18 2 90 10 900
2 تاسیسات 10 5 24 12 200
3 وسایط نقلیه 10 10 20 20 100
4 ماشین آلات وتجهیزات 18 5 36 10 360
5 تجهیزات اداری 4 10 8 20 40
60 --- جمع 178
12
جدول هزینه های جاری طرح
ردیف شرح هزینه كل (میلیون ریال )
1 مواد اولیه وبسته بندی 1200
2 حقوق و دستمزد 1163
3 سوخت و انرژی 230
4 تعمیر ونگهداری 60
5 استهلاك 178
6 هزینه اداری وفروش ( 1% فروش) 39
7 پیش بینی نشده 190
جمع 3000
جدول هزینه های ثابت ومتغیر تولید
ردیف شرح هزینه هزینه ثابت هزینه متغیر
(میلیون ریال) درصد مبلغ درصد مبلغ
1 مواد اولیه وبسته بندی 1200 100 0 0 1200
2 حقوق ودستمزد كاركنان
تولیدی
271 30 632 70 903
3 سوخت وانرژی 184 80 46 20 230
4 تعمیر ونگهداری 48 80 12 20 60
5 بیمه كارخانه (دودرهزار
سرمایه ثابت)
0 0 5 100 5
6 پیش بینی نشده 81 65 43 35 124
7 استهلاك 0 0 178 100 178
1784 ---- 916 --- جمع 2700
13
سرمایه در گردش:
ردیف شرح هزینه كل
(میلیون ریال )
1 مواد اولیه ( 2 ماه مواد اولیه وبسته
بندی)
200
2 تنخواه گردان ( 20 روز هزینه تولید
بجز هزینه مواد وبسته بندی)
100
جمع 300
جدول سرمایه گذاری
هزینه های ثابت طرح جمع (میلیون ریال)
سرمایه گذاری ثابت 2300
هزینه های قبل از بهره برداری 180
سرمایه در گردش 300
جمع 2780
14
-3 ظرفیت تولید : 300 تن
-4 قیمت فروش واحد : 13,000,000 ریال
-5 فروش كل : 3900 میلیون ریال
-6 قیمت تمام شده هر واحد تولید : 9,000,000 ریال
-7 محاسبه نقطه سربه سر :
هزینه متغیرتولید- فروش)/هزینه ثابت تولید} )}× درصد نقطه سربه سر= 100
{ 916÷( 3900- 1784 )}×100= %43
-8 میزان فروش در نقطه سربه سر :
فروش در نقطه سر به سر={(فروش كل / هزینه متغیر)- 1} / هزینه ثابت تولید
916÷{1-( 1784 ÷3900 )}= 1688
3900 = هزینه تولید- فروش كل – 1200 = -9 سود ناویژه : 1200
-10 محاسبه سود ویژه :
سود ناویژه : 1200
كسر می شود هزینه های عملیاتی :
( حقوق ودستمزد پرسنل اداری ( 260
( هزینه اداری وفروش ( 39
( هزینه های عملیاتی ( 299
15
سودعملیاتی 901
كسر میشود هزینه های غیر عملیاتی شامل:
( استهلاك هزینه های قبل از بهره برداری (دوساله ) ( 90
سود ویژه قبل از كسر مالیات 811
-11 نرخ برگشت سرمایه :
سودویژه ÷ سرمایه گذاری ثابت ×100=811÷2300 ×100 = %35
-12 دوره برگشت سرمایه: 35 ماه

طرح توجیهی آرد سوخاری باظرفیت 300 تن در سال

خلاصه طرح :

موضوع طرح : احداث كارخانه آرد سوخاری

نوع تولیدات وظرفیت : نان و سوخاری باظرفیت 300 تن درسال

تعداد شاغلین : 25 نفر

مشخصات سرمایه گذاری طرح (ارقام به میلیون ریال)

سرمایه گذاری كل طرح : 2780

سرمایه گذاری ثابت 2300

سرمایه در گردش : 300

در آمد سالیانه 3900

سود ویژه : 811

دوره بازگشت سرمایه : 35 ماه

نرخ باز دهی سرمایه : 352

مقدمه :با توجه به روند رو به رشد مصرف مواد غذایی بسته بندی شده در جهان وكشورمان ، ایجاد صنایع تبدیلی و شركتهای تعاونی صنایع بسته بندی ، جهت تولید نیازمندی های كشور و ایجاد اشتغال ضروری است .آرد سوخاری درتمام منازل استفاده داردكه استفاده كنندگان ، یاكالای مورد نظر را از فروشگاه هاتهیه می كنند ، كه باتوجه به تعداد اندك تولید كننده این محصول در سطح كشور تهیه این كالا برایهمگان میسر نمی شود ویا به طریق ابتدایی وغیر بهداشتی در منازل خود اقدام به تهیه می نمایند .بنا بر این ، هدف از این طرح تشویق مردم جهت استفاده از محصولات بسته بندی ، تامین نیاز مردم وایجاد اشتغال و درآمد برای اعضاء تعاونی و توزیع كالای استاندارد و بهداشتی است .

3فرایند تولید

1) تولید نان در واحد های نانوایی بطریقه ماشینی

2 ) انتقال نان به سالن سوخاری وقرار دادن در تونل خشك وآسیاب و كیسه كردن محصول

3) انتقال آرد سوخاری به واحد بسته بندی پس از تایید مسئول آزمایشگاه جهت بسته بندی در بستههای 300 گرمی وغیره

4) انتقال محصول پس از تایید كنترل كیفی به انبار وبازاریابی وفروش

سرمایه گذاری ثابت طرح

 

 

دانلود طرح توجیهی آرد سوخاری باظرفیت 300 تن در سال






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
طرح توجیهی آرد سوخاری باظرفیت 300 تن در سال,

تاريخ : 16 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه بررسی HSE و اجرای آن در بندر خرمشهر

پایان نامه بررسی HSE و اجرای آن در بندر خرمشهر در 52 صفحه ورد قایل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

دانلود پایان نامه بررسی HSE و اجرای آن در بندر خرمشهر

پایان نامه بررسی HSE و اجرای آن در بندر خرمشهر
 پایان نامه مدیریت
پایان نامه HSE
 مدیریت امور گمرکی
پایان نامه بررسی HSE 
پروژه  بررسی HSE و اجرای آن در بندر خرمشهر
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 189 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52

بررسی HSE و اجرای آن در بندر خرمشهر

در 52 صفحه ورد قایل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

چکیده تحقیق

همگام با گسترش علوم و فن آوری در زمینه های گوناگون، توجه به مسائل ایمنی، بهداشت و محیط زیست در مجامع علمی و همچنین صنایع و خدمات، بیش از پیش فزونی یافته و در سالیان اخیر در کشور ایران، تحولی شگرف را تجربه می کند. سازمان بنادر و دریانوردی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همراه با کسب موفقیت های درخشان در زمینه های عملیاتی، توجه ویژه ای به مقوله ایمنی به عنوان یکی از ارکان توسعه پایدار داشته که از جمله ثمرات آن توجه به استقرار نظام مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) می باشد. بکارگیری ایمنی، بهداشت و مسائل زیست محیطی(HSE) در بنادر، ضامن موفقیت ارائه خدمات بندری به افراد مربوطه می باشد. از این رو در این تحقیق به تعریف HSE و نحوه بکارگیری آن در بندر خرمشهر برای کم کردن ریسک ها و خطرها، هزینه های اضافی و متقابلا افزایش سلامت کارکنان و محیط کاری بندر و افزایش کارایی و کاهش استرس ناشی از کار و تلفات پرداخته شده است.

محقق در این پژوهش به توصیف شرایط ایمن در انبارهای بندر خرمشهر و پایانه کانتینری با بکارگیری HSE پرداخته است و شرایط ایمن و نا ایمن و همچنین انواع خطرات در جنبه های مختلف را در بندر بیان کرده است.

 

فهرست مطالب

 

عنوان     صفحه

فصل اول : کلیات تحقیق       1

1-1 مقدمه           2

1-2  بیان مسئله    2

1-3  ضرورت و اهمیت تحقیق          3

1-4 سوالات تحقیق 4

1-5 اهداف تحقیق  4

1-6 روش انجام تحقیق         5

1-7 تعریف کلمات کلیدی     5

1-7-1 ایمنی در بنادر:        5

1-7-2 سیستم مدیریت ایمنی(sms):    6

1-7-3 ایمنی:       6

1-7-4 بهداشت:    6

1-7-4-1 بهداشت حرفه ای:  6

1-7-5 بندر:         7

1-7-6 کنترل:      7

1-7-7 مدیریت:    7

1-7-8 روادید       7

1-7-9 حادثه        7

1-7-10 شبه حادثه:            7

1-8-11 محیط زیست         8

1-9-12 ریسک    8

فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق       9

2-1 مقدمه           10

2-2 کلیات HSE    11

2-2-1 مزایای استقرار نظام مدیریت HSE (رعایایی 1382)           12

2-2-2: لزوم یکپارچگی در HSE        12

2-3 تعاریف جزئی HSE      13

2-3-1 مفاهیم سیستم های مدیریت ایمنی           13

2-3-2 ساختارهای سیستم های مدیریت:            14

2-3-3 عناصر سیستم مدیریت ایمنی بنادر:        14

2-3-4 علل حادثه را می توان در سه دسته جای داد:         16

2-3-5 سنجش عملکرد(Measuring Performance):    17

2-3-6 ممیزی و بازنگری(Audit & Review): 18

2-4 سیستم های مدیریت ایمنی بندر تجاری کشور:           18

2-4-1 عملیات بندری به طور کلی به سه دسته تقسیم بندی می شود:  19

2-5 موارد راهنما به منظور ارزیابی عملکرد ایمنی و بهداشت (سلامت)         19

2-6 موارد ایمنی در بنادر:    20

2-7: پیشینه تحقیق 21

فصل سوم : روش های انجام تحقیق      23

3-1 مقدمه           24

3-2 تعریف تحقیق 24

3-3 تقسیم بندی تحقیق         25

3-4 روش انجام تحقیق         28

3-5 روش جمع آوری اطلاعات          28

3-6 محدودیت های تحقیق    28

فصل چهارم : پاسخ به سوالات تحقیق   29

4-1 مقدمه           30

4-2 پاسخ به سوالات تحقیق  30

4-2-1 سوال اول :             30

4-2-2 سوال دوم:  40

4-2-3 سوال سوم:  41

4-2-4 سوال چهارم:           45

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات   47

5-1 مقدمه           48

5-2 نتیجه گیری کلی          48

5-3 پیشنهادات      49

( منــــابع   و   مــــآخذ )       51

 

دانلود پایان نامه بررسی HSE و اجرای آن در بندر خرمشهر






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی HSE و اجرای آن در بندر خرمشهر ,

<-BloTitle->
<-BloText->