خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه سوکر استار ارزان
ثبت شرکت در عمان
دانلود زیرنویس فارسی
نسیم آسایش لابی من
رزرو آنلاين هتل خارجي
فلنج
سایت همسریابی
دانلود آرشیو پایان نامه در ایران
<-BloTitle->
<-BloText->

عضویت در سایت
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
ادرس سایت یا وبلاگ : http://
سال تولد:
جنسیت :
وضعیت تاهل :
کشور : (کشور محل سکونت)
شهر :
آیدی یاهو :
کد امنیتی : *

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-TalarTitle-> <-TalarSub-> <-TalarHit-> <-Talarwriter->

تاريخ : 17 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
کنترل روشنایی از راه دور با تماس تلفنی

دانلود پایان نامه کارشناسی برق گرایش الکترونیک با موضوع کنترل روشنایی از راه دور با تماس تلفنی

دانلود کنترل روشنایی از راه دور با تماس تلفنی

دانلود پایان نامه کارشناسی برق گرایش الکترونیک با موضوع کنترل روشنایی از راه دور با تماس تلفنی
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دسته بندی برق ،الکترونیک و مخابرات
فرمت فایل doc
حجم فایل 723 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 68
دانلود پایان نامه کارشناسی برق گرایش الکترونیک با موضوع:
 
کنترل روشنایی از راه دور با تماس تلفنی

بصورت فایل ورد قابل ویرایش و آماده ارائه

چکیده:

     موضوع این پروژه کننترل روشنایی از راه دور توسط تماس تلفنی می باشد. این دستگاه دارای یک تلفن مبایل می باشد که بر روی آن نسب گردیده است. برای کنترل روشنایی ابتدا یک تماس با مبایل نسب شده به دستگاه انجام می پذیرد، این مبایل به طور اتوماتیک پاسخ داده و منتطر دریافت کدهای dtmf می شود، با فشار دادن دکمه ها نور لامپ افزایش و کاهش می یابد. برای کنترل کلی این عملیات از یک میکروکنترلر مگا8 استفاده می شود.

فهرست مطالب

 

مقدمه. 1

فصل اول: نور. 2

فصل دوم: آشنایی با سیستم DTMF . 9

فصل سوم: آشنایی با میکروکنترلر 20

فصل چهارم: مدار ساخته شده29

نحوه ی کارکرد دستگاه30

بلوک دیاگرام31

شرح و تفسیر بلوک ها33

برنامه میکروکنترلر37

لیست قطعات استفاده شده.41

دیتاشیت میکروکنترلر مگا43

منابع وماخذ56

 

فهرست اشکال

شکل 1-13

شکل 2-10

شکل 2-2.................................................................................................................................................................12

شکل 2-3.................................................................................................................................................................14

شکل 2-4.................................................................................................................................................................15

شکل 2-5.................................................................................................................................................................16

شکل 2-6.................................................................................................................................................................17

شکل 3-1................................................................................................................................................................24

شکل 4-1................................................................................................................................................................31

شکل 4-2................................................................................................................................................................33

شکل 4-3................................................................................................................................................................34

شکل 4-4................................................................................................................................................................35

شکل 4-5................................................................................................................................................................36

شکل 4-6................................................................................................................................................................40

شکل 4-7................................................................................................................................................................56

 

مقدمه

سال هاست که مبحث اندازه گیری کمیت ها به صورت دیجیتال و کنترل آنها توسط وسایل الکترونیکی و انواع ماشین ها مورد توجه علاقه مندان در این عرصه قرار گرفته است. یکی از این کمیت ها نور می باشد که بسیار اهمیت داشته و خواهد داشت. مهندسین برق نیز به دنبال روشی مناسب برای کنترل نور از راه دور،به روش هایی دست یافته اند که یکی از این روش ها کنترل از طریق گوشی تلفن همراه می باشد.

در این پروژه سالن های پرورش طیور و کنترل و تنظیم میزان روشنایی به صورت دیجیتال مد نظر قرار گرفته و هدف ساخت دستگاهی است که میزان نور دلخواه  را از راه دور کنترل نماید.

 

 

دانلود کنترل روشنایی از راه دور با تماس تلفنی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
کنترل روشنایی از راه دور با تماس تلفنی,

تاريخ : 17 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
بررسی نسل های شبکه تلفن همراه

دانلود پروژه بررسی نسل های شبکه تلفن همراه

دانلود بررسی نسل های شبکه تلفن همراه

دانلود پروژه  بررسی نسل های شبکه تلفن همراه
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل docx
حجم فایل 1198 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46

فهرست                                                 صفحه

 

1-1- مقدمه 1

1-2- سیر تحول تلفن همراه در جهان 1

1-3- نسل اول شبکه تلفن همراه 5

1-4- نسل دوم شبکه تلفن همراه 7

1-4- نسل سوم شبکه تلفن همراه 10

1-4-1- سرعت در نسل سوم شبکه تلفن همراه 12

1-4-2- مهمترین خدمات نسل سوم تلفن همراه: 13

1-4-3- نسل سوم در ایران 15

1-5- تفاوت علامتهای G

و E و H و H+ و LTE در اینترنت همراه 17

1-5-1- جی پی آر اس GPRS)) 17

1-5-2- اِج EDGE)) 17

1-5-3- 3G 18

1-5-4-  HSDPA) High-Speed Down-link Packet Access) 18

1-5-5- HSPA+) Evolved High-Speed Packet Access) 18

1-5-6-G LTE) Long Term Evolution) 19

 

1-6- نسل چهارم شبکه تلفن همراه 20

1-6-1- اینترنت نسل چهار در ایران 24

1-6-2- شاخص‌های اقتصادی و تاثیر استفاده از نسل چهارم 25

1-6-3- نسل چهارم همراه و تأثیر بر مسائل زیست محیطی 26

1-6-4- مقرون به صرفه‌ترین لایه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات 26

1-6-5- فناوری LTE

چیست؟ 27

 

1-7- مقایسه ی نسلهای سوم و چهارم تلفن همراه 31

1-8- نسل پنجم شبکه تلفن همراه 33

1-8-1- نکاتی اساسی در مورد نسل پنجم 37

1-8-2- تحقیقات نسل پنجم شبکه در ایران 40

1-9- نتیجه گیری 41

مراجع 42

 

 

 

دانلود بررسی نسل های شبکه تلفن همراه






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی نسل های شبکه تلفن همراه,

بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی-ارتباطی دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مجتمع ولیعصر

دانلود بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگیارتباطی دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مجتمع ولیعصر در سال تحصیلی 8685

دانلود بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی-ارتباطی  دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مجتمع ولیعصر

بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگیارتباطی 
دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 355 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 245

بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی-ارتباطی  دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مجتمع ولیعصر

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه ………………………………………………..……………………1

بیان مسئله ………………………………………….….…………………...2

اهمیت و ضرورت تحقیق ………………………….….….……………………6

اهداف تحقیق ……………………………………….….……....……………9

سوالات تحقیق ……………………………………………………………..10

فرضیات تحقیق …………………………………………………….………12

تعاریف واژگان …………………………………………………….………13

 

فصل دوم: مروری بر ادبیات نظری تحقیق

مقدمه ……………………………………………………………………..……………20

درآمدی بر مطالعات انجام شده در باب حوزه تحقیق ………………….…………..……………..21

درآمدی بر نظریات، تئوری ها و اندیشه ها ……………………….………….…..…………….45

تاریخچه ای از نخستین اندیشه های جامعه شناختی ارتباطات ………….…….……..……………...45

نظریه های رسانه شناسی: اینیس و مک لوهان …………………..……….……..………………49

نظریات مکتب شیکاگو: لاسول، لازارسفلد (مرتون ) و لوین ………....…………..………..………52

ارتباطات جمعی و فرهنگ ………………………………………………..……..…….…….56

به سوی تعریف فرهنگ …………………………………………………….……….……...58

مشخصات فرهنگ ………………………………………………………….…….…….…59

تکنولوژی ارتباطات و فرهنگ ……………………………………………..……….....….… 59

دیدگاه مک لوهان در مورد تحول فرهنگی …………………………………..…………….…...60

جنبه های جامعه شناختی تلفن همراه ……………………………………………………...…61

استفاده کنندگان تلفن همراه در ایران …………………………………………………….…...62

تلفن همراه و فاصله میان زمان – مکان …………………………………..…………………...64

مصرف تظاهری تلفن همراه ……………………………………………..………………….67

متنی کردن، زبان و کد اجتماعی ……………………………………………………………70

اقتصاد صنعت تلفن همراه در ایران ………………………………………….………………75

تلفن همراه، عدم قطعیت و اعتماد ………………………………………….………………...77

تلفن همراه، سبک زندگی و آینده ……………………………………………………………78

موبایل، هویت فردی و فردگرایی ………………………………………..…………………...82

تلفن همراه، دسترسی فوری و فرهنگ فوری …………………………...………………………86

موبایل به عنوان تکنولوژی فردی و خصوصی …………………………....……………….…….87

موبایل، تکنولوژی شخصی و اطلاعات شخصی ...……………………....………………………...87

تفسیر نسبی از ابعاد شخصی موبایل ……………………………….…………………………88

موبایل، فردیت، دوستان و خانواده ……………………………………………………...……89

موبایل، ابعاد فردی و عمومی: ضرورت ها و محدودیت های اجتماعی ………………………………90

 

فصل سوم: روش

روش تحقیق …………………………………………………………………………….94

ابزار گردآوری داده ها ……………………………………………………………………95

پایایی ابزار ……………………………………………………………………………...95

شیوه اجرای پرسشنامه ……………………………………………………………………97

جامعه، نمونه و روش نمونه گیری ……………………………………………………..……97

شیوه تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………....…98

 

فصل چهارم: یافته های تحقیق

یافته های توصیفی ………………………………………………………………..……100

یافته های مبتنی بر سوالات تحقیق ………………………………………………………..107

یافته های مبتنی بر فرضیات تحقیق ……………………………………………………….128

 

فصل پنجم: نتیجه گیری

مقدمه ……………………………………………………………….………………..140

نتایج تحقیق ………………………………………………………….………………...142

بحث …………………………………………………………………………………147

پیشنهادات تحقیق ……………………………………………………………………….153

محدودیتهای تحقیق ……………………………………………………………………...154

منابع و مآخذ ………………………………………………………………

دانلود بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی-ارتباطی  دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مجتمع ولیعصر






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی-ارتباطی دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلام,

تاريخ : 17 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی وارتباطی

پایان نامه بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی وارتباطی

دانلود پایان نامه بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی وارتباطی

پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته ارتباطات
دانشکده روان شناسی و علوم اجتماعی
دانلود پایان نامه  بررسی نقش تلفن همراه
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توج
دسته بندی پژوهش ها
فرمت فایل docx
حجم فایل 297 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 161

پایان نامه بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی وارتباطی

 

 

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه ………………………………………………..……………………1

بیان مسئله ………………………………………….….…………………...2

اهمیت و ضرورت تحقیق ………………………….….….……………………6

اهداف تحقیق ……………………………………….….……....……………9

سوالات تحقیق ……………………………………………………………..10

فرضیات تحقیق …………………………………………………….………12

تعاریف واژگان …………………………………………………….………13

 

فصل دوم: مروری بر ادبیات نظری تحقیق

مقدمه ……………………………………………………………………..……………20

درآمدی بر مطالعات انجام شده در باب حوزه تحقیق ………………….…………..……………..21

درآمدی بر نظریات، تئوری ها و اندیشه ها ……………………….………….…..…………….45

تاریخچه ای از نخستین اندیشه های جامعه شناختی ارتباطات ………….…….……..……………...45

نظریه های رسانه شناسی: اینیس و مک لوهان …………………..……….……..………………49

نظریات مکتب شیکاگو: لاسول، لازارسفلد (مرتون ) و لوین ………....…………..………..………52

ارتباطات جمعی و فرهنگ ………………………………………………..……..…….…….56

به سوی تعریف فرهنگ …………………………………………………….……….……...58

مشخصات فرهنگ ………………………………………………………….…….…….…59

تکنولوژی ارتباطات و فرهنگ ……………………………………………..……….....….… 59

دیدگاه مک لوهان در مورد تحول فرهنگی …………………………………..…………….…...60

جنبه های جامعه شناختی تلفن همراه ……………………………………………………...…61

استفاده کنندگان تلفن همراه در ایران …………………………………………………….…...62

تلفن همراه و فاصله میان زمان – مکان …………………………………..…………………...64

مصرف تظاهری تلفن همراه ……………………………………………..………………….67

متنی کردن، زبان و کد اجتماعی ……………………………………………………………70

اقتصاد صنعت تلفن همراه در ایران ………………………………………….………………75

تلفن همراه، عدم قطعیت و اعتماد ………………………………………….………………...77

تلفن همراه، سبک زندگی و آینده ……………………………………………………………78

موبایل، هویت فردی و فردگرایی ………………………………………..…………………...82

تلفن همراه، دسترسی فوری و فرهنگ فوری …………………………...………………………86

موبایل به عنوان تکنولوژی فردی و خصوصی …………………………....……………….…….87

موبایل، تکنولوژی شخصی و اطلاعات شخصی ...……………………....………………………...87

تفسیر نسبی از ابعاد شخصی موبایل ……………………………….…………………………88

موبایل، فردیت، دوستان و خانواده ……………………………………………………...……89

موبایل، ابعاد فردی و عمومی: ضرورت ها و محدودیت های اجتماعی ………………………………90

 

فصل سوم: روش

روش تحقیق …………………………………………………………………………….94

ابزار گردآوری داده ها ……………………………………………………………………95

پایایی ابزار ……………………………………………………………………………...95

شیوه اجرای پرسشنامه ……………………………………………………………………97

جامعه، نمونه و روش نمونه گیری ……………………………………………………..……97

شیوه تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………....…98

 

فصل چهارم: یافته های تحقیق

یافته های توصیفی ………………………………………………………………..……100

یافته های مبتنی بر سوالات تحقیق ………………………………………………………..107

یافته های مبتنی بر فرضیات تحقیق ……………………………………………………….128

 

فصل پنجم: نتیجه گیری

مقدمه ……………………………………………………………….………………..140

نتایج تحقیق ………………………………………………………….………………...142

بحث …………………………………………………………………………………147

پیشنهادات تحقیق ……………………………………………………………………….153

محدودیتهای تحقیق ……………………………………………………………………...154

منابع و مآخذ …………………………………………………………………………...155

دانلود پایان نامه بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی وارتباطی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی وارتباطی,

تاريخ : 17 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه نظم عمومی بین المللی دراجرای احکام داوری تجاری بین المللی

پایان نامه نظم عمومی بین المللی دراجرای احکام داوری تجاری بین المللی

دانلود پایان نامه نظم عمومی بین المللی دراجرای احکام داوری تجاری بین المللی

پایان نامه نظم عمومی بین المللی دراجرای احکام داوری تجاری بین المللی
دسته بندی حقوق
فرمت فایل doc
حجم فایل 238 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 125

پایان نامه نظم عمومی بین المللی دراجرای احکام داوری تجاری بین المللی


چکیده

داوری متداول‌ترین شیوه‌ی حل‌وفصل اختلافات در حوزه تجارت بین‌الملل است که شامل دو مرحله رسیدگی به اختلاف و شناسایی و اجرای رأی می‌باشد. رأی صادره از سوی مرجع داوری تجاری بین‌المللی پس از صدور، نیازمند این است که توسط مرجع اجرا کننده به رسمیت شناخته شود و به اجرا درآید. در این میان موانعی بر سر راه اجرای رأی وجود دارند که معیار نظم عمومی کلی‌ترین و برجسته‌ترین آن‌ها است. یکی از اقسام نظم عمومی، نظم عمومی بین‌المللی است که نمایانگر مجموعه سازمان‌ها و قواعد حقوقی است که با مبانی و اصول تمدنی یک کشور ارتباطی ناگسستنی دارند و ناگزیر بر قوانین خارجی مقدم می‌شوند. این نظم یک نظم مشترک بین کلیه کشورها نیست، بلکه نقطه تعادل بین منافع و نظم عمومی یک کشور با نظم عمومی و منافع دیگر ملت‌ها و نیازهای تجارت بین‌الملل است. در زمینه اعمال نظم عمومی در مرحله اجرای احکام داوری تجاری بین‌المللی، میان جلوگیری از نقض ارزش‌ها و قوانین داخلی و تمایل به احترام نسبت به قطعیت احکام داوری بین‌المللی تعارضی رخ می‌دهد که مناسب‌ترین راهکار رفع این تعارض، اعمال مفهوم مضیق نظم عمومی در این زمینه می‌باشد.

واژگان کلیدی: داوری تجاری بین‌المللی، شناسایی و اجرای رأی، نظم عمومی، نظم عمومی بیین‌المللی، اجرای احکام داوری بین‌المللی.

مقدمه 

با گسترش روابط تجاری و اقتصادی بین‌المللی به تبع اختلافات ناشی از این روابط نیز افزایش یافته است. امروزه شیوه معمول برای حل و فصل اختلافات تجاری بین‌المللی داوری می‌باشد. داوری بخش جدایی‌ناپذیر حقوق تجارت بین‌الملل را تشکیل می‌دهد و نقش آن در توسعه و بسط بسیاری از نهادهای مربوط به حقوق تجارت بین‌الملل شایان ذکر است. سهولت روند داوری نسبت به رسیدگی قضایی، باعث شده است که اقبال به آن در حوزه تجاری بین‌المللی بسیار چشم‌گیر باشد.

پاره ای از متن

طبق ماده 35 قانون داوری تجاری بین‌المللی ایران:

«1- به استثنای موارد مندرج در مواد (33)[1] و (34)[2]، آرای داوری که مطابق این قانون صادر شود، قطعی و پس از ابلاغ لازم­الاجرا است و در صورت درخواست کتبی از دادگاه موضوع ماده (6) ترتیبات اجرای احکام دادگاه‌ها به مورد اجرا گذاشته می‌شوند ...

2- در صورتی که یکی از طرفین از دادگاه موضوع ماده (6) این قانون درخواست ابطال رأی داوری را به عمل آورده باشد و طرف دیگر تقاضای شناسایی یا اجرای آن را کرده باشد، دادگاه می‌تواند در صورت درخواست متقاضی شناسایی یا اجرای رأی، مقرر دارد که درخواست کننده ابطال، تأمین مناسب بسپارد.»

مهمترین امتیاز داوری‌های بین‌المللی مشمول قانون مذکور از حیث اجرا در همین ماده 35 است که مقررات آن روشن است: اولاً، رأی صادره در داوری‌های بین‌المللی، همانند رأی صادره در دادگاه‌های داخلی اجرا می‌شود و قطعی و لازم­الاجرا است. ثانیاً در مواردی که درخواست ابطال رأی مطرح شده، دادگاه می‌تواند از طرف متقاضی ابطال، تأمین مناسب بگیر تا از درخواست‌های بی‌مورد و واهی که باعث تأخیر در اجرای رأی می‌گردد، جلوگیری شود.[3]

همچنین ماده 6 قانون مزبور در رابطه با مرجع درخواست اجرا، مقرر می‌دارد:

«انجام وظایف مندرج در ... و ماده (35) به عهده دادگاه عمومی واقع در مرکز استانی است که مقر داوری در آن قرار دارد و تا زمانی که مقر داوری مشخص نشده، به عهده دادگاه عمومی تهران است ...» 

نظارت قضایی بر آرای داوری 

بررسی اسناد بین‌المللی موجود در زمینه شناسایی و اجرای آرای داوری خارجی و نیز مقررات نظام‌های حقوقی ملی، تقریباً بدون استثنا سه محور اول و غالباً چهار محور نقض حدود اختیارات قضایی، نقض اصول رسیدگی ترافعی، مخالفت با نظم عمومی و الزام‌آور نبودن، تعلیق یا ابطال رأی داوری را محورهای اصلی نظارت قضایی و جهات ردّ درخواست اجرای رأی دانسته‌اند. این محورها در کنوانسیون نیویورک منعکس شده و بدین ترتیب به عنوان بخشی از نظام حقوقی اکثریت کشورهای جهان در آمده است. گرچه در فرض عدم قابلیت اعمال کنوانسیون اعم از اینکه به دلیل عدم الحاق کشوری به آن باشد یا به دلیل عدم شمول قلمرو کنوانسیون (مثلاً به واسطه استفاده از شرط رفتار متقابل یا ...)، باز در رژیم اجرایی آرای داوری خارجی موضوع نظام­های حقوقی داخلی، جهات مزبور به وضوح دیده می‌شود. با این تفاوت که ممکن است اوصاف عمومی مذکور در رابطه با این جهات در کنوانسیون، در نظام‌های حقوقی ملی، مفقود باشد.


42- درخواست ابطال رأی.43- بطلان رأی.

44- محبی، محسن، «امتیازات داوری از حیث اجرای رأی داوری»، مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران، 1382، صص 14-15.

فهرست مطالب

چکیده. ج

مقدمه. ه

بخش اول: کلیات.. 1

فصل اول: شناسایی و اجرای احکام داوری بین‌المللی.. 2

گفتار اول: شناسایی احکام داوری بین‌المللی.. 3

گفتار دوم: اجرای احکام داوری بین‌المللی.. 6

2-1) رژیم‌های اجرای رأی داوری.. 7

2-1-1) کنوانسیون نیویورک………………………………………………………………………………..8

2-1-2) کشورهای تابع نظام حقوقی رومی-ژرمنی.........................................................................................12

2-1-2-الف) ایتالیا.................................................................................................................................................13

2-1-2-ب) فرانسه................................................................................................................................................15

2-1-3) کشورهای تابع نظام حقوقی کامن‌لا..................................................................................................18

2-1-3-الف) انگلستان..........................................................................................................................................18

2-1-3-ب) ایالات متحده آمریکا.......................................................................................................................22

2-1-4) اجرای آرای داوری در ایران.................................................................................................................26 

2-2) نظارت قضایی بر آرای داوری.. 28

فصل دوم: نظم عمومی.. 31

گفتار اول: تاریخچه و مفهوم نظم عمومی.. 31

گفتار دوم: نسبیت مکانی و زمانی نظم عمومی.. 44

گفتار سوم: اقسام نظم عمومی.. 46

3-1) نظم عمومی ملی.. 47

3-2) نظم عمومی فراملی.. 54

گفتار چهارم: دامنه نظم عمومی.. 56

4-1) نظم عمومی شکلی.. 57

4-2) نظم عمومی ماهوی.. 59

بخش دوم: نظم عمومی در اجرای احکام داوری.. 61

فصل سوم: نظم عمومی مانع اجرای آرای داوری تجاری بین‌المللی.. 62

گفتار اول: به دنبال تعریفی از نظم عمومی به عنوان مانع اجرای رأی داوری تجاری بین‌المللی.. 63

1-1) نقض مفاهیم اساسی اخلاق و عدالت.. 63

1-2) کاربرد مفهوم نظم عمومی بین‌المللی در زمینه امتناع از اجرای رأی.. 64

1-3) کاربرد نظم عمومی واقعاً بین‌المللی یا نظم عمومی فراملی در زمینه امتناع از اجرای رأی.. 67

گفتار دوم: کنوانسیون‌های اجرایی و قوانین ملی.. 68

2-1) کنوانسیون نیویورک 1958. 68

2-2) قانون نمونه آنسیترال. 70

2-3) قانون متحدالشکل اوهادا 72

2-4) دیگر کنوانسیون‌های بین‌المللی.. 72

2-5) قوانین ملی.. 74

2-6) رویکرد دادگاه‌ها 77

گفتار سوم: مفاد نظم عمومی قابل اعمال در زمینه امتناع از اجرای رأی.. 80

3-1) قطعیت آرای داوری تجاری بین‌المللی.. 82

3-2) تقسیم‌بندی ماهوی نظم عمومی.. 86

3-3) تقسیم‌بندی شکلی نظم عمومی.. 92

گفتار چهارم: نظم عمومی در اجرای احکام داوری در رویه قضایی آمریکا و انگلستان. 100

4-1) تمایل دادگاه‌های آمریکایی و انگلیسی به حمایت از اجرای رأی.. 101

4-2) موارد نادر امتناع دادگاه‌های آمریکایی و انگلیسی از اجرای رأی.. 103

نتیجه‌گیری.. 106

فهرست منابع. 109

دانلود پایان نامه نظم عمومی بین المللی دراجرای احکام داوری تجاری بین المللی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه نظم عمومی بین المللی دراجرای احکام داوری تجاری بین المللی ,

تاريخ : 17 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
کارآموزی شرکت کارا تلفن - سالن دیجیتال – سوییچ

کارآموزی شرکت کارا تلفن سالن دیجیتال – سوییچ

دانلود کارآموزی شرکت کارا تلفن - سالن دیجیتال – سوییچ

کارآموزی شرکت کارا تلفن  سالن دیجیتال – سوییچ
دسته بندی گزارش کار آموزی و کارورزی
فرمت فایل doc
حجم فایل 46 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 57

کارآموزی شرکت کارا تلفن - سالن دیجیتال – سوییچ


مقدمه:

شركت كارا تلفن به دنبال هدف تولید مراكز تلفن در رنجهای مختلف پس از تكمیل ظرفیتهای خود در رنج مراكز تلفن سانترال، اكنون سیستم تمام دیجیتال خود را كه از 256 پورت تا 16000 پورت قابل گسترش است، به صنعت مخابرات و ارتباطات تقدیم می‌كند.

هدف از ساخت چنین سیستمی، كارایی بالا در سطح استانداردهای جهانی در عین پائین بودن قیمت و سادگی نصب و نگهداری و مدیریت سیستم در شبكه مخابراتی است. این سیستم می‌تواند بصورت RX (Rural exchange)، PABX ، LX ( Local exchange)، LTX ( Local /Transit exchange )، TX ( Transitexchange) مورد استفاده قرار گیرد و در نتیجه قابلیت انعطاف كاملی به جهت برخورداری از سیستم كنترل SPC دارد. 

فهرست مطالب

عنوان........................................ صفحه

فصل اول: مقدمه

فصل دوم

بخش اول: كلیات سیستم KTDSS

كاربردهای سیستم ........................................

تكنولوژی ساخت..........................................

ظرفیت سیستم..............................................

پیكره بندی سیستم.........................................

امكانات سیستم.........................................

بخش دوم: ساختار سخت افزار........................

ساختار سخت افزار...............................

2-1) واحد كنترل اصلی (Control Unit).....................

فصل سوم

بخش سوم: كارایی سیستم KTDSS........................

كارایی سیستم...................................

قابلیت تحمل خرابی (Fault Tolerant)..............................

قابلیت گسترش سیستم.........................................

ترافیك سیستم............................................

امنیت شارژینگ.......................................

سرویسهای مربوط به مشتركین سیستم........................

بخش چهارم: مشخصات الكتریكی و مخابراتی سیستم KTDSS

4- مشخصات الكتریكی و مخابراتی سیستم KTDSS........

4-1) مشخصات سیستمی...............................

4-2) مشخصات الكتریكی.............................

دانلود کارآموزی شرکت کارا تلفن - سالن دیجیتال – سوییچ






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
کارآموزی شرکت کارا تلفن - سالن دیجیتال – سوییچ,

تاريخ : 16 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط

پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط مدیریت رفتار امروزه تأكید بر مهارت های انسانی از اولویت‌های ویژه‌ای برخوردار است گفته شده است كه در مدیریت ، توانایی رفتار كردن با مردم بیشتر از هر نوع توانایی دیگر اهمیت دارد به موجب گزارش انجمن آمریكایی مدیریت ، اكثر قریب به اتفاق 200 نفر از مدیرانی كه در یك بررسی پرسشی شركت كردند، بر این رأی

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط

پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 316 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45

پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط

مدیریت رفتار

     امروزه تأكید بر مهارت های انسانی از اولویت‌های ویژه‌ای برخوردار است. گفته شده است كه در مدیریت ، توانایی رفتار كردن با مردم بیشتر از هر نوع توانایی دیگر اهمیت دارد.

به موجب گزارش انجمن آمریكایی مدیریت ، اكثر قریب به اتفاق 200 نفر از مدیرانی كه در یك بررسی پرسشی شركت كردند،

بر این رأی توافق داشتند كه مهمترین مهارت یك مدیر ، توانایی در سازگاری و رفتار با مردم است. در این بررسی

، مدیران این توانایی را حیاتی تر از هوش، قاطعیت، دانش و معلومات، یا مهارت های شغلی درجه بندی كردند.

پس اگر این اعتقاد را داشته باشیم كه نقش هر مدیر لایق، دورنگر و كاردان، تأمین بهداشت روانی كاركنان در سازمان می ‌باشد، سخنی دور از انتظار نگفته‌ایم . 

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط,

تاريخ : 16 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
پاورپوینت مدیریت استراتژیک - سازمان های مجازی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک سازمان های مجازی عصرهای پیشرفت بشر •کشاورزی •صنعت •اطلاعات و ارتباطات •عصر مجازی • تعریف سازمان مجازی •یک نوع خاص از سازمان شبکه ای است که تمام فعالیت های خود را با استفاده از آخرین فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و به صورت Online انجام می دهد

دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک - سازمان های مجازی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک  سازمان های مجازی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1256 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

پاورپوینت مدیریت استراتژیک - سازمان های مجازی

عصرهای پیشرفت بشر : 

•کشاورزی •صنعت •اطلاعات و ارتباطات •عصر مجازی •

تعریف سازمان مجازی : 

•یک نوع خاص از سازمان شبکه ای است که تمام فعالیت های خود را با استفاده از آخرین فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و به صورت Online انجام می دهد . 

دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک - سازمان های مجازی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت مدیریت استراتژیک - سازمان های مجازی,

تاريخ : 16 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
SSL (secure Socket Layer )

SSL )secure Socket Layer ) دارای سه فایل پاورپوینت ورد و پی دی اف •مقدمه •ssl چیست؟ •ملزومات یك ارتباط مبتنی بر پروتكل امنیتی ssl •قفل امنیت SSL •مكانیزم‌های تشكیل‌دهنده ssl •اجزای پروتكل SSL •شرکتهای تحت پوشش SSL در ایران

دانلود SSL (secure Socket Layer )

SSL (secure Socket Layer )
دسته بندی امنیت
فرمت فایل rar
حجم فایل 530 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14

SSL )secure Socket Layer )

دارای سه فایل پاورپوینت ورد و پی دی اف

•مقدمه
•ssl چیست؟
•ملزومات یك ارتباط مبتنی بر پروتكل امنیتی  ssl
•قفل امنیت SSL  
•مكانیزم‌های تشكیل‌دهنده ssl
•اجزای پروتكل SSL
•شرکتهای تحت پوشش SSL در ایران

 

<!--[endif]-->

SSL (secure Socket Layer )

دانلود SSL (secure Socket Layer )






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
SSL (secure Socket Layer ),

تاريخ : 16 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی

مقاله فوق لیسانس هوش مصنوعی با عنوان رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی

دانلود رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی

رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی
دسته بندی هوش مصنوعی
فرمت فایل rar
حجم فایل 1742 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی +20 اسلاید انگلیسی+داده های همراه

چکیده:
در مکتوبی که پیش رو دارید، روشی برای طبقه بندی کالاهای موجود در فروشگاه های اینترنتی معرفی میگردد. این طبقه بندی بر اساس سلیقه مشتری و همچنین اطلاعات گرفته شده از دیگر موتور جستجوها پیرامون کالای مورد نظر بنا شده است. سلایق مشتری که به صورت زبانی درباره ی کالاها بیان شده (Linguistically defind) ، یا همان خواص محصول، مستقیما از مشتری دریافت می گردد. از طرف دیگر موتورهای جستجو اطلاعاتی پیرامون کالا و بر اساس نظر دیگر مشتریان جمع آوری می کنند. مجموع سلایق مشتری و اطلاعات موتور جستجوها به عنوان مقیاسی جهت آماده سازی اطلاعات جدید و رتبه بندی کالاها مطابق نیاز مشتری استفاده می شود. میانگین وزن دار شده (Weighted average) محصولات، که از اطلاعات پیشین و سلایق عنوان شده توسط مشتری بدست می آید به ما کمک می کند تا محصولات را در فروشگاه اینترنتی رتبه بندی کنیم.
کلمات کلیدی:

سیستم های فازی

رده بندی کالا

رهیافت فازی

رتبه بندی

کمیت سنج زبانی

مقدمه:
در هر دو نوع فروشگاه کلاسیک و آنلاین، یک مشتری مشخصات مورد نظر خود را هنگام خرید کالا مطرح می کند. همزمان مایل است بداند نظر دیگر مشتریان در ارتباط با کالایی که وی قصد خرید ان را دارد چیست.
با این پروسه مشتری خواهد فهمید که انتخابش چه قدر با بهترین کالا فاصله دارد. (فاصله صفر وقتی مشتری بهترین انتخاب را دارد). مشتری انتظار دارد این رده بندی و پیشنهادات از طرف خود سیستم بازار الکترونیکی به وی داده شود. در این راه گرفتن اطلاعات، جهت دادن پیشنهاد، کار نسبتا دشواری است. 
این دشواری چند برابر می شود وقتی مشتری خواسته ها و سلایق خود را به صورت فازی بیان می کند. سیستم فروش الکترونیک نیاز دارد که در جهت هرچه مشتری مدارتر شدن، این اصطلاحات فازی را نمایش داده و ترکیب کند. یک مشکل دیگر در فروش الکترونیک بیرون کشیدن وزن های پنهان شده درون هر یک از خصوصیاتی است که مشتری بر اساس این وزن های ذهنی، قضاوت و رده بندی نهایی را می طلبد. اعلام این وزن های پنهان، فروش الکترونیکی را هر چه بیشتر بر روی خواست مشتری متمرکز می کند. اما بسیار دشوار است که این وزن ها در فروشگاه های الکترونیکی دریافت و تعریف شوند، زیرا درگیر کردن مشتری با جزئیات از جذابیت خرید خواهد کاست. مطلب بعدی به میزان محبوبیت کالای انتخاب شده بر می گردد. نهایتا سیستم نیاز دراد تمام موارد فوق را با هم ترکیب کرده و رده بندی نهایی را به مشتری اعلام کند.
در این گزارش ما با مشکل اول از طریق نمایش خواص کالا که توسط مشتری بیان می شود، به صورت مجموعه های فازی، روبرو می شویم. مسئله دوم با مفاهیم اپراتور OWA (Ordered Weighted Average) و کمیت سنج زبانی مدیریت می شود. اطلاعات سایر مشتریان از طریق اینترنت و با استفاده از موتورهای جستجو انجام می شود، و نهایتا از ترکیب تمام اطلاعات فوق جهت ارائه یک رده بندی مناسب و دادن اطلاعات جدید جانبی راجع به کالای مورد نظر استفاده خواهد شد.
در بخش 1، مروری بر کارهای انجام شده در این زمینه خواهیم داشت. در بخش 2، به شرح فواید مجموعه های فازی در نمایش یک کالا و کمیت سنج زبانی (Linguistic quantifier)، همراه با توضیح مختصری در ارتباط با اپراتور OWA می پردازیم. در بخش 3، ما به چگونگی رتبه بندی بر اساس اطلاعات گرفته شده از مشتری و همچنین موتورهای جستجو خواهیم پرداخت. در بخش 4، یک مثال عددی را در ارتباط با پروسه فوق از نظر می گذرانیم. مثالی که بررسی خواهد شد مربوط به کاری است که در مقاله مرجع بر روی داده ها انجام شده است. در بخش 5، پیاده سازی روش های رتبه بندی عنوان شده را بر روی داده های گرفته شده از پایگاه اینترنتی UCI، با تغییراتی که جزئیات آن شرح داده خواهد شد، انجام داده و نتایج حاصله را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.
فهرست
چکیده: 3
مقدمه: 3
1_ مروری بر کارهای قبلی: 4
2_ سفارشی کردن کالا: 6
2_1_ مفاهیم فازی در ویژگی های محصول: 6
2_2_ کمیت سنج زبانی (Linguistic Quantifier): 8
2_3_ اپراتور OWA: 9
3_ رتبه بندی محصولات: 9
3_1_ رده بندی از دیدگاه ویژگی های مورد نظر مشتری: 10
3_1_ رده بندی از دیدگاه موتورهای جستجو: 11
4_ رتبه بندی نهایی محصولات: 12
5_ مثال عددی: 13
5_1_ رتبه بندی ماشین ها از دیدگاه مشتری: 14
5_2_ رتبه بندی ماشین ها از دیدگاه مشتری: 14
6_ پیاده سازی روش: 16
6_1_ داده ها: 17
6_2_ مسئله و حل آن: 18
6_3_ بحث و نتیجه گیری: 19
مراجع: 20

دانلود رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی,

<-BloTitle->
<-BloText->