خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه سوکر استار ارزان
دانلود زیرنویس فارسی
رزرو آنلاين هتل خارجي
بسکتبال
فلنج
دانلود آرشیو پایان نامه در ایران
<-BloTitle->
<-BloText->

عضویت در سایت
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
ادرس سایت یا وبلاگ : http://
سال تولد:
جنسیت :
وضعیت تاهل :
کشور : (کشور محل سکونت)
شهر :
آیدی یاهو :
کد امنیتی : *

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-TalarTitle-> <-TalarSub-> <-TalarHit-> <-Talarwriter->

تاريخ : 17 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
مقاله ویروس‌های تلفن همراه، نگرانی جدید دنیای فناوری

مقاله ویروس‌های تلفن همراه، نگرانی جدید دنیای فناوری

دانلود مقاله ویروس‌های تلفن همراه، نگرانی جدید دنیای فناوری

مقاله ویروس‌های تلفن همراه، نگرانی جدید دنیای فناوری
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 27 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24

مقاله ویروس‌های تلفن همراه، نگرانی جدید دنیای فناوری

با آسان‌تر شدن اتصال تلفن همراه به رایانه‌ی شخصی و بالعكس، خطر موجود برای منتقل شدن ویروس‌های رایانه‌یی به تلفن همراه موجب افزایش تقاضاها برای خرید نرم‌افزارهای آنتی ویروس تلفن همراه شده است.

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوری اطلاعات ایران، از ایسنا، كارشناسان امنیت كامپیوتری اعلام كرده‌اند، اگر چه ویروس‌های كامپیوتری تهدیدی بزرگ برای گوشی‌های تلفن همراه محسوب می‌شوند، اما هنوز زود است كه در خصوص انتقال این ویروس‌ها به تلفن همراه احساس نگرانی شود.

هرچند شركت McAfee، تولید كننده‌ی نرم‌افزارهای آنتی ویروس اعلام كرده است كه طی 20 ماه گذشته، بیش از 150 ویروس كه منحصرا گوشی‌های تلفن همراه را مورد هدف قرار می‌دهند، شناسایی شده‌اند، كه این رقم در مقایسه با ویروس‌های مربوط به رایانه (150 هزار) بسیار ناچیز است.

اما مساله‌ای كه در این میان متخصصان نرم‌افزار ضدویروس و امنیت رایانه را نگران ساخته این است كه طی یك سال گذشته، تعداد تلفن همراه فروخته شده در جهان بسیار بیشتر از رایانه بوده و همین امر می‌تواند موجب گسترش و انتقال ویروس‌های تلفن همراه شود. 

ویروس های كامپیوتری و نحوه عملكرد آن ها بر سیستم های رایانه ای



گسترش ویروس ها در دنیای امروز قابل توجه است و برای مبارزه با این ویروس ها، باید انواع مختلف آن ها را شناخت.

به گزارش بخش خبر سایت اخبار فن‌آوری اطلاعات ایران، به نقل از سایت تراشه، بنابراین گزارش این ویروس ها می توانند شامل كرم هایی باشند كه از طریق شبكه های كامپیوتری منتقل می شوند؛ نمونه بازر این نوع از ویروس ها، ویروس ILOVE YOU می باشد كه به طور گسترده ای در جهان منتشر شده است؛ هم چنین برخی از این نوع ویروس ها می توانند، از طریق ایمیل منتشر شوند. Trojan یا اسب تروا كه نام آن بر گرفته از یك داستان قدیمی یونانی است، نیز نوعی از ویروس های رایانه ای است كه كامپیوتر افراد را برای افراد مزاحم باز می گذارد تا آنان بتوانند، فایل های موجود در كامپیوتر را به راحتی مشاهده كنند.

ویروس های فایلی نیز نوعی دیگر از ویروس های رایانه ای هستند كه از طریق كپی كردن خود بر روی دیسك درایو كامپیوتر و یا جایگزین كردن خود به جای فایل ها عمل كنند. ویروس های راه انداز سیستم (Boot sector virus) هم در مكان نامعلومی از هارد درایو و یا فلاپی مخفی می شوند و زمانی كه كامپیوتر در حال اجرای آن فلاپی و یا فایل است، خود را بر روی درایو كپی می كنند.

Macroviruses نیز انواع دیگری از ویروس های رایانه ای هستند كه بر روی فایل پردازنگر كلمات تاثیر می گذارند و از طریق كلمات موجود در ایمیل ها منتقل می شوند. Hoaxes نوعی دیگر از ویروس های رایانه ای است كه اگر چه به اندازه سایر ویروس ها خطر ندارد، ولی می تواند، هشدارهای دروغینی برای افراد بفرستد. ویروس گوشی های موبایل هم از جدیدترین انواع ویروس ها هستند و بر روی برخی از انواع گوشی ها عمل میکند.

ویروسهاى اینترنتى
به احتمال بسیار،همگى ما درباره ویروس love كه به صورت پست الكترونیك خود را براى كاربرد هاى اینترنت ارسال مى كرد، چیزهایى شنیده ایم. این ویروس پس از مورد حمله قرار دادن یك كامپیوتر، با دستبرد به دفتر آدرس ها (adress book) در برنامه ارسال و دریافت پست الكترونیك out look، با استفاده از

آدرسهاى فهرست شده درآن، خود را منتشر مى كرد. سال گذشته نیز همین روش توسط ویروس وحشتناك ملیسا(Melissa) مورد استفاده قرار مى گیرد و تا كنون ویروس هاى كوچكترى نیز مانند pretty park به این شیوه خود را پراكنده اند.چنین به نظر مى رسد كه پست الكترونیك به عنوان شیوه موثر ارتباط در دنیاى اینترنت، بهترین بستر براى انتشار بعضى از ویروس ها تبدیل شده است.
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->

معرفی چندویروس:

همانطور که می دانیم تعداد ویروس ها بی شمار است. تمام ویروس ها از نقاط ضعف سیستم استفاده نموده، وارد سیستم می شوند و کارهای زیان آور خود را انجام می دهند.

Alabama پرونده های اجرایی و Fat را خراب می کند.

Albania دارای اثرات جانبی نیست و فقط خود را تکثیر می کند.

Anticad برنامه های اتوکد را آلوده می کند.

Antipascal پرونده های دارای پسوند bat,bak,pas را خراب می کند.

Armagdam علاوه بر ایجاد اختلال در کار مودم ها، یک شماره می گیرد و ساعت را اعلام می کند.

Baby lonia این ویروس به پرونده های hip در ویندوز علاقمند است.

Back band  سندهایی را که دارای کلمه عبور هستند آلوده می کندواگر تاریخ، سال2000 را نشان دهد، آن را به 1980 تبدیل می کند.

Brain رکوردبوت را خراب می کند.

Bubble سندهای word را آماده می کند. این برنامه با استفاده از نقاط ضعف سیستمهای محافظتی ویندوز، این کاررا صورت می دهد.

Chantal پرونده های دستداری و ویژال بیسیک را آلوده می کند.

Crypto یک ویروس مقیم در حافظه است و تمام اطلاعات روی دیسک را با صورت و روش های بسیار پیچیده ای رمزگذاری می کند. اگر ویروس در حافظه، فعال باشد، پرونده های رمز شده، قابل استفاده خواهند بود. زیرا آنها را رمزبرداری می کند. اما اگر در حافظه نباشد، یعنی با ضدویروس از حافظه حذف شده باشد، پرونده های به رمز تبدیل شده، قابل استفاده نخواهند بود. ویروس هنگام راه اندازی سیستم وارد حافظه می شود و ضدویروس های مشهور را می شناسد و آنها را آلوده نمی کند. 

Dbase روی رکوردبوت می نشیند و پایگاههای داده شده را آلوده می کند.

 Disk killeاگر رایانه، بیشتر از 24 ساعت روشن باشد، دیسک نرم و سخت را خراب می کند.

Excel این ویروس، پرونده ها و سندهای Excel را آلوده می کند.

Lazy در حافظه مقیم می شود و سرعت رایانه و فضای حافظه اصلی را کم می کند.

Manquin بالای سر هر نوشته ای را که برای چاپ به چاپگر فرستاده می شود خراب می کند.

Mirror حروف صفحه نمایش را مانند آینه به صورت وارونه نشان می دهد.

Mypics خود را به صورت پست الکترونیک بر روی سیستم های ویندوز تکثیر می کند.

Pc-fiu کار بعضی ضدویروس ها را مختل می کند.

Vbs-Tun یک کرک است که به زبان ویژوال بیسیک نوشته شده و سعی دارد تا از طریق پست الکترونیکی خود را منتشر سازد.

Zelu یک اسب است که پیغام هایی صادر و پرونده ها را حذف می کند.

دانلود مقاله ویروس‌های تلفن همراه، نگرانی جدید دنیای فناوری






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله ویروس‌های تلفن همراه، نگرانی جدید دنیای فناوری,

تاريخ : 17 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
کنترل لوازم خانگی با تلفن

کنترل لوازم خانگی با تلفن

دانلود کنترل لوازم خانگی با تلفن

کنترل لوازم خانگی با تلفن
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 1139 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52

کنترل لوازم خانگی با تلفن

این پروژه یک مدار است که به عنوان اتوماسیون منزل مورد استفاده قرار میگیرد و کاربرد آن به این صورت است که این مدار به خط تلفن وصل میشود و پس از برقراری ارتباط و در صورت صحیح بودن پسوورد کاربر می تواند لوازم منزل را کنترل کند(روشن و خاموش کردن)

فهرست مطالب

چکیده:1

DTMF(1-1 چیست؟. 2

2-1) سرویس خط تلفن شهری(PSTN) :2

3-1) نحوه شماره گیری.. 5

4-1) ﺁشکار سازی زنگ و اشغال خط.. 5

1-4-1) شمای کلی مدار. 6

2-4-1) سخت افزار مدار. 8

فصل دوم:13

مدار آشکار ساز تن. 13

1-2) در یافت کننده DTMF توسط MT8870. 14

2-2) مدار راه انداز MT8870. 17

3-2) کنترل وسایل برقی با تلفن. 18

فصل سوم:19

ضبط و پخش صدای دیجیتال. 19

2-3) معرفی تراشه ضبط و پخش صدا20

3-3) مدیریت پیام ها21

Random Access Mode(3-3-1. 22

(3-3-1-1ضبط پیام در Random Access mode. 22

(3-3-1-2پخش پیام در Random Access mode. 23

Tape Mode(3-3-2. 24

(3-3-2-1 ضبط پیام در Tape mode با استفاده از Normal Option. 24

(3-3-2-2پخش پیام در Tape mode با استفاده از Normal Option. 25

(3-3-2-3 ضبط پیام در Tape mode با استفاده از Auto rewind. 26

(3-3-2-4پخش پیام در Tape mode با استفاده از Auto rewind. 27

(3-4 جدول مربوط به اسامی و عملکرد پایه های APR9600. 29

فصل چهارم:34

میکروکنترلر AVR.. 34

4-2)میكروكنترلرهای AVR.. 35

(4-3محیط برنامه نویسی Codevision AVR.. 36

ایجاد یك فایل جدید. 37

(4-5تنظیمات کامپایلر C.. 40

(4-6كامپایل پروژه42

(4-7 ساختن پروژه43

(4-8 وقفه. 44

(4-8-1 مراحل اجرای وقفه. 44

(4-9 شرح برنامه میکرو. 45

منابع و ماخذ :47

شکل 1-1 : شماتیک مدار اشکار ساز زنگ و اشغال ساز خط .7

شکل 2-1 : مدار داخلی پل دیود.8

شکل 3-1 : مدار داخلی اپتوکوپلر .10

شکل 4-1 : مدار اره انداز رله .11

1-2) در یافت کننده DTMF توسط MT8870. 14

شکل 1-2 : ترتیب پایه های MT8870 .15

شکل 2-2 : مدار راه انداز MT8870 .17

شکل 3-1 :پایه های APR9600 .21

جدول 3-1 : مدهای عملیاتی APR9600 .22

شکل 3-2 : مدار مربوط به Random Access mode .24

شکل 3-3 : مدار مربوط به Tape mode-normal option. 26

شکل 4-3: مدار مربوط به tape mode-auto Rewind. 28

دانلود کنترل لوازم خانگی با تلفن






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
کنترل لوازم خانگی با تلفن,

تاريخ : 17 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
دانلود مقاله نقش تلفن و تلگراف در ایجاد ارتباط

دانلود مقاله نقش تلفن و تلگراف در ایجاد ارتباط

دانلود دانلود مقاله نقش تلفن و تلگراف در ایجاد ارتباط

دانلود مقاله نقش تلفن و تلگراف در ایجاد ارتباط
مقاله نقش تلفن در ایجاد ارتباط
مقاله تلگراف در ایجاد ارتباط
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 47 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

دانلود مقاله نقش تلفن و تلگراف در ایجاد ارتباط

تاریخ مخابرات در ایران        

مخابرات در ایران همچون دیگر نقاط جهان با نصب اولین خط تلگراف در سال 1236 هجری خورسیدیعنی چهارده سال بعد از موفقیت مورس,بین‌ تهران وچمن سلطانیه در نزدیكی زنجان (اردوگاه تابستانی ناصر‌الدین شاه)تحقق یافت.

دو سال بعد خط تلگراف سلطانیه به سمت زنجان و تبریز و جلفا امتداد یافت و به شبكه تلگرافی روسیه پیوست. توسعه تلگراف بسیاری از شهرها را سال به سال درنوردید.تا اینكه ایران در سال 1248 به عضویت اتحادیه بین‌المللی تلگراف درآمد.اداره تلگراف در سال 1255 به وزارت تلگراف ارتقاء یافت.

مرحله دوم فناوری مخابرات با نصب تلفن آغاز می‌شود.اگرچه اولین خط تلفن در حدود دوازده سال پس از اختراع آن,یعنی سال 1269 در تهران راه‌اندازی شد,اما گسترش شبكه تلفن در ایران از سال 1320 آغاز گردید.

در سال 1269 بین دو ایستگاه ماشین دودی و شهر ری ارتباط تلفنی برقرار شد.بعد از آن بین كامرانیه(شمیران)و عمارت سلطنتی وزارت جنگ(تهران)و سپس مقر ییلاقی شاه(احتمالاً سلطنت‌آباد)و عمارت سلطنتی تهران ارتباط تلفنی دایر شد. در اول آبان‌ماه 1305 تلفن جدید برروی 2300 رشته كابل آماده بهره‌برداری شد.در مرداد 1308 به موجب تصویب‌نامه‌ای,رسیدگی به امور تلفن كه در دست شركتها بود,به وزارت پست و تلگراف واگذار و نام آن وزارتخانه به وزارت پست و تلگراف و تلفن تبدیل گردید.دوسال بعد سهام شركت‌های  تلفن برای دولت خریداری و شركت سهامی تلفن ایران تأسیس شد.پس از شهریور 1320 همزمان با خروج نیروهای متفقین از ایران,خطوط تلفن جدید(كاریر)كه توسط آنان در ایران تأسیس شده بود,خریداری گردید.

.....

شركت سهامی تلفن ایران

    در سال 1313 تمامی شركتهای تلفن موجود در سطح كشور در هم ادغام گردید و شركتی واحد به نام «شركت سهامی تلفن ایران »با مشاركت سهامداران و زیر نظر وزارت پست و تلگراف و تلفن به وجودآمد و فعالیتهای ارتباطی مخابراتی كشور به دو سازمان مستقل دولتی سپرده شد ؛‌ به این ترتیب كـه شركت سهامی تلفن ایران عهده دار توسعه و نگهداری و بهره برداری از تأسیسات تلفن شهری در سراسر كشور بود و وزارت پست وتلگراف و تلفن نیز وظیفة ایجاد ارتباط بین شهری و بین المللی را به عهده داشت .

پس از شهریور 1320 هجری خورشیدی , همزمان با خروج نیروهای متفقین از ایران خطوط تلفن جدید (كاریر) كه توسط آنان در ایران تأسیس شده بود, خریداری گردید.

روند توسعه مخابرات از تلفن مغناطیسی تا خودكار بتدریج ادامه یافت و در سال 1343 استفاده از شیوة ریز موج (مایكروویو) در مخابرات ایران آغاز و به دنبال آن در سال 1345 اولین كارخانة مخابراتی تأسیس شد.

دانلود دانلود مقاله نقش تلفن و تلگراف در ایجاد ارتباط






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود مقاله نقش تلفن و تلگراف در ایجاد ارتباط,

تاريخ : 17 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)

ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)در 20 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)

تحقیق ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)
پروژه ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)
مقاله ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)
دانلود تحقیق ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 46 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)در 20 صفحه ورد قابل ویرایش  

خط تلفن قرمز

گیل بلیچ

تعریف

خطوط تلفن قرمز ، از آغازشان در سال 1968 به رشد در تعداد و وضوح مفهومی عملكردها و اهدافشان ادامه داده اند . خطوط تلفن قرمز ، خدمات تلفنی اضطراری برای افراد در بحران هستند كه یك گوش شنوا و در مواقع لزوم ، ارجاع به سازمانها و حمایت هایی تخصصی را فراهم می كنند . هدفشان كمك به تلفن كننده در حل مناسب بحران جاری و بحرانهای آینده با بسیج كردن مهارت های حل مشكلش می باشد . گوش دادن ، فهمیدن و فراهم كردن حمایت بخش های مهم این فرآیند هستند . خدمات خط تلفن قرمز كه توسط بیمارستانها ، سازمانهای سلامت روان ، دانشكده ها و غیره تاسیسی شده اند ، ویژگیهای مشترك زیر را دارند : 1 ) آنها در طول تعطیلات و ساعات شب ، زمانی كه موسسات حمایتی رایج بسته هستند ، فعالیت می كنند .2 ) در آنها كارمندان غیر حرفه ای و فرا حرفه‌ای كار می كنند .3 ) آنها تماس هایی از هر كس در جامعه و در مورد هر موضوعی كه تلفن كننده ارائه كند را می پذیرند و 4 ) آنها توصیه ، اطلاعات و خدمات ارجاعی ارائه می كنند .

تاریخچه

تاریخچه خطوط تلفن قرمز كوتاه است تا جائیكه قدیمیترین آنها به ندرت عمرشان به یك دهه می رسد . یكی از اولین خطوط تلفن قرمز از مركز جلوگیری از خودكشی لوس‌آنجلس شكل گرفت . در پاسخ به افراد مشكل دار كه با گستره وسیعی از مشكلات عاطفی و اجتماعی تماس می گرفتند ، این مركز محدوده فعالیت های خود را گسترش داد تا رویا رویی با هر مشكلی را – از تنهایی تا حاملگی تا مصرف مواد – كه تماس گیرنده عنوان می كند ، در برگیرد . خطوط تلفن قرمز به سرعت در تمام ایالات متحده گسترش یافت . بعضی از آنها توسط سازمانهای دولتی و خصوصی راه اندازی شد . بقیه نیز با سرمایه های كم راه اندازی شد كه خودشان را به عنوان قسمتی از جریان ضدفرهنگی می‌دانستند و پول ها و مداخلات درمانی ، متخصصان سلامت روان را رد می كردند. در حال حاضر، خطوط تلفن قرمز به حضور خود در جامعه ادامه می دهد و بیشتر با تعریف سنتی سلامت روان یكپارچه می شود .

فن

روان درمانی خواب نمادین

سی . اسكات ماس

تعریف

رواندرمانی خواب نمادین روشی است كه از هیپنوتیزم برای هدایت مراجع به تفسیر مواد نمادین پرانرژی احساسی‌اش ( تخیلات و خواب های شبانه اش ) به عنوان یك وسیله كمك و تسهیل كننده درمان موثر استفاده می كند .

تاریخچه

زمانی كه فروید تفسیر رویاها ( 1900 ) را منتشر ساخت . او رویاها را “شاهراهی به ناهشیاری ” خواند .در مقدمه چاپ های بعد او نوشت . “ روان آگاهی برای انسان اتفاق می افتد ولی فقط یكبار در طول عمر ” . در همان زمان او شاكی بود كه تنها مدرك تجربی كه تا آن زمان به دست آمده ، توسط یك پزشك ، اسكروتر ( 1911 ) بود كه از هیپنوتیزم به عنوان یك فن در بررسی رویاها استفاده كرده است . بعدها دو پزشك وینی دیگر رانفنشتین ( 1924 ) و ناچمن سون ( 1925 ) كه از همین فن برای بررسی عملكرد تحریفات رویا در حفظ خواب استفاده می كردند ، به اسكروتر پیوستند . این اولین مطالعات رویایی به طور فعال دنبال نشد تا زمان كارهای دیگر توسط اریكسون و كوبی ، فاربر و فیشر ، و بعدها توسط ولبرگ ، واتكینز ، اشنگ ، سارادوت و دیگران.

درمان خواب نمادین از طریق تلاش های من برای یكپارچه كردن تمام اینگونه مطالعات به یك روان درمانی كوتاه مدت ، شدید و فشرده ارتقاء یافت كه از هیپنوتیزم به عنوان در ابتدا یك وسیله كاهش دهنده و سپس به تدریج حذف كننده فرافكنی درمانگر برای تفسیر رویا استفاده می كند . دومین فایده آن ، تلاش برای عینی تر كردن رویاها (و تحلیل آنها) ازطریق مرتبط كردن آن با درمان مراقبه ای یادگیری چارلز ، ای . آسگودو استفاده از تكنیك تفاوت معنایی او برای سنجش نماد پردازی رویا بود . (سوگیری من در كل اساسا مانند یك محقق به سنجشهای كمیتی معنای ناهشیاری بود ؛ و بعد به عنوان یك مداخله گر مستقیم برای مراجعان ، خوشبختانه هر دو هدف قابل دستیابی به نظر می آمدند .

 

دانلود ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج),

تاريخ : 17 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
حافظه داخلی تلفن

حافظه داخلی تلفن شاید هنوز برای عده ای این اسم نا مفهوم باشد یا اینکه آن را با CALLERIDاشتباه بگیرند

دانلود حافظه داخلی تلفن

حافظه داخلی تلفن
حافظه
دسته بندی برق ،الکترونیک و مخابرات
فرمت فایل doc
حجم فایل 1000 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49

"حافظه داخلی تلفن" شاید هنوز برای عده ای این اسم نا مفهوم باشد یا اینکه آن را با CALLERIDاشتباه بگیرند.

حافظه داخلی تلفن یعنی ذخیره سازی تعدادی شماره روی تلفن تا با زدن تنها دکمه ای شماره مورد نظر ما گرفته .

پروژهمن در این رابطه توسط برنامه ای به عنوان میکرو کنترلرAVRطراحی شده است.

این دستگاه قابلیت ذخیره سازی 10 شماره را داراست.

این پروژه طی سه مرحله انجام شده است.

1. مرحله نرم افزاری که مربوط به بخش برنامه نویسی است (مهمترین مرحله)

2. مرحله سخت افزاری

3. مرحله مطالعه و پژوهش جهت تهیه پایان نامه

فهرست مطالب

چکیده 1

مقدمه 2

انواع میکرو پروسسورها 5

مختصری راجع به AVR 8

خصوصیاتAtmega16L 11

پیکره بندیLCD 26

تعیین نوعLCD 27

شماتیکآیسیATMEGA16 33

نرم افزاروسخت افزار حافظه34

نرم افزار35

شکل مدار سخت افزار .46

ضمایم .48

دانلود حافظه داخلی تلفن






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
حافظه داخلی تلفن,

تاريخ : 17 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
پروژه کارآفرینی اتوماسیون حمل و نقل درون شهری (تاکسی تلفنی )

پروژه کارآفرینی اتوماسیون حمل و نقل درون شهری (تاکسی تلفنی )در 15 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود پروژه کارآفرینی اتوماسیون حمل و نقل درون شهری (تاکسی تلفنی )

پروژه کارافرینی اتوماسیون حمل و نقل درون شهری (تاکسی تلفنی )
طرح توجیهی اتوماسیون حمل و نقل درون شهری (تاکسی تلفنی )
کارآفرینی اتوماسیون حمل و نقل درون شهری (تاکسی تلفنی )
دانلود پروژه اتوماسیون حمل و نقل درون شهری (تاکسی تلفنی )
دانلود کارآفرینی اتوماسیون حمل و نقل درون شهری (تاکسی تلفنی )
طرح توجیه فنی اتوماسیون حمل و نقل درون شهری (تاکسی ت
دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایل doc
حجم فایل 19 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                              صفحه

1-   شرح پروژه                                                                          3

2-   نرم افزارهای مورد استفاده                                                      7    

3-   طراحی فرم ها                                                                                8

4-   امکانات                                                                                         10

-        بازیابی                                                                         10

-        اعطای اشتراک                                                                11  

-        گزارش گیری                                                                11

-        وضعیت مالی                                                                11   

-        ورود به بانک                                                                12

5- سخن آخر                                                                         15

 

شرح پروژه

تمامی اختراعات، اکتشافات و پیشرفت های بشر زمانی توجیه شده و مفید واقع می شوند که از آنها استفاده شود و به صورت کاربری دربیایند.

یکی از مهمترین و پرکاربردترین این اختراعات کامپیوتر است که به جرأت می توان آن را پدیده قرن نامید. پدیده ای که امروزه در تمامی زمینه ها برای خود جایی باز نموده است.

در اینجا نیازی به برشمردن فواید و کاربردهای کامپیوتر نمی باشد زیرا که امروزه برای همگان پدیده ای توجیه شده است و در کمترین زمان ممکن بصورت یکی از لوازم ضروری زندگی انسان در آمده است.

زندگی ماشینی ای که بدون کامپیوتر اگر متوقف نشود، حتماً مختل خواهد شد. بارزترین ویژگی کامپیوتر که امروزه انسانها را ناچار به استفاده گسترده از آن نموده است، انجام عملیات تکراری، حجیم و کسالت آور به دفعات و در زمانی بسیار کم است.

ایده انجام این پروژه نیز بر اساس همین تفکر شکل گرفته است یعنی انجام حجم زیادی از عملیات تکراری در زمانی کم. درست است که این طرح، طرح جدید و تازه ای نیست و در گذشته نیز اجرا شده است، اما به نظر من تمرین بسیار خوبی است برای آشنایی با روش ها، اصول و مراحل ایجاد یک پروژه و ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با مسائلی که در رابطه با هر پروژه وجود دارد.

اولین گام برای بررسی پروژه، آشنایی با محیط های کاری و مکانهایی است که از این نوع نرم افزارها استفاده می کنند. ارتباط نزدیک با این مکانها، باعث می شود که به طور دقیق و کامل بتوان سیستم را ارزیابی نمود و از نقائص و نیازهای سیستم با خبر شد تا با آگاهی کامل، سیستمی جدید و کارآمد، جایگزین سیستم های قبلی ناکارآمد شود. شاید نیاز به این نرم افزار در محیط های کوچک کاری و آژانس هایی که محدوده بسیار کوچکی را تحت پوشش دارند، احساس نشود و سیستم های قبلی به نظر مفیدترباشند. اما این سیستم های ناچیز، مدنظر این پروژه نیست. پروژه به طور قطع جوابگوی سیستم های بسیار بزرگتر و عظیم تر از این تفکر محدود است.

به عنوان مثال شبکه تاکسی 133 و یا 129 که محدوده فعالیتشان بسیار وسیع است و تمامی شهر را در بر می گیرد ، مد نظر ماست.

با ارزیابی و بررسی دقیق این دو شبکه، در جریان روند کار و سرویس دهی آنها از سالهای ابتدایی تأسیس تا کنون که چیزی قریب به پنج سال می باشد قرار گرفتم . یک سیر صعودی پیشرفت بسیار جالب توجه که پرداختن به آن خالی از لطف نیست. به عنوان مثال، شبکه تاکسی 133 را بررسی می کنیم که در هر روز با هجده اپراتور تلفنی و ده اپراتور بیسیم، 6000 مشترک را در سطح شهر، سرویس دهی می کند. در سالهای ابتدایی تأسیس شبکه روند کار به این صورت بود که اپراتور تلفن، پس از تماس مشتری، کلیه اطلاعات لازم را به صورت

« امکانات »

امکانات موجود در سیستم بصورت واضح روی فرم مشخص است که به طور مختصر به توضیح هر دکمه پرداخته می شود :

بازیابی : با فشردن این دکمه فرمی به صورت شکل (2) باز می شود که امکان جستجو را بر پایه سه ملاک 1) کد راننده 2) نام خانوادگی 3) شماره تلفن بدست می دهد. این کار به مشترکان امکان پیگیری سرنوشت سرویس های اعزام شده را می دهد یعنی مشترک متوجه می شود که کدام سرویس به کدام آدرس و چه زمانی ارسال شده است.

دانلود پروژه کارآفرینی اتوماسیون حمل و نقل درون شهری (تاکسی تلفنی )






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پروژه کارآفرینی اتوماسیون حمل و نقل درون شهری (تاکسی تلفنی ),

تاريخ : 17 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری

پایان نامه بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری

دانلود پایان نامه بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری

پایان نامه بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 160 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 144

پایان نامه بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری


چکیده:

در این پژوهش ، به بررسی رابطه خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری و افزایش بهره وری نظام بانکی در استان کرمانشاه  پرداخته شده است .  دراین پژوهش به منظور تجزیه وتحلیل اطلاعات جمع آوری شده از روش همبستگی پیرسون  و نرم افزار  spss استفاده شده است .

جامعه مورد مطالعه در این پژوهش مشتری های  بانکهای استان کرمانشاه در یک روز است که حدود 134نفر بوده اند که به صورت نمونه گیری خوشه ای انتخاب شده اند.  فرضیاتی كه در این پژوهش مورد بررسی قرار گرفته در ارتباط با ، بررسی میزان اطمینان پذیری مشتریان بانکداری به خدمات الکترونیکی تلفن همراه و رابطه آن باجذب مشتری و افزایش بهره وری نظام بانکی میباشدکه مشتمل بر 1 فرضیه اصلی و 5 فرضیه فرعی میباشد 

واژگان کلیدی : اطمینان پذیری ،   بانکداری ، خدمات الکترونیکی،  تلفن همراه ، بهره وری  

مقدمه 

از ویژگی‌های قرن حاضر، توسعه اعجاب آور تكنولوژی  ارتباطات و اطلاعات و بكارگیری آن جهت افزایش سرعت و كیفیت در ارائه خدمات می‌باشد ضمن این که بخش خدمات در حدود 20 درصد کل تجارت جهانی را تشکیل می دهد و در طی15 سال گذشته، مانند تجارت کالا از رشد سریع 5/8 درصدی برخوردار بوده است( آنکتاد[1]2001 ، ص154).  این پیشرفت‌، بانكداری را نیز تحت تأثیر شدید خود قرار داده و باعث تغییرات عمده‌ای در این صنعت گردیده است. سرعت توسعه صنعت انفورماتیك باعث ایجاد تغییرات عمده‌ای در شكل پول و سیستم‌های انتقال منابع در عرصه بانكداری گردیده و مفاهیم جدیدی از بانكداری تحت عنوان بانكداری الكترونیكی ظهور یافته است (حسن زاده و پورفرد،1382،ص 7).


[1].UNCTAD 

بخشی از متن

بانکداری سود آورترین صنعت در دنیاست که در رتبه بندی صنایع مختلف در دنیا در سال 2006 با داشتن حدود 800 میلیارد دلار،بالاترین سود را به خود اختصاص داده است.و صنایع گاز و نفت معادن فلزات با فاصله بیشتری در رتبه های بعدی قرار دارند.در شبکه بانکی،بازاریابی در صورتی محقق میشود که در برابر مشتریان با توجه به نیاز آنها،انعطاف پذیری وجود داشته باشد.زیرا انتظارات مشتری از طرفی منجر به افزایش درآمد میشود از جمله حفظ مشتری و رضایت مشتری،و از طرفی در جذب مشتری جدید موثر است.زیرا رضایت مشتری تعدادی مشتری جدید را به ارمغان می آورد.امروزه شیوه ی عرضه خدمات در بانک ها با گسترش شبکه اینترنت و مخابرات و قابل دسترسی بودن برای همگان،متحول شده است.و سیستم الکترونیکی تلفن همراه که امکان دسترسی آسان و سریع به حساب های شخصی را فراهم میکند.راه اندازی شده است.(ونوس،مختاران، 1388)

بانکداری الکترونیکی یک ابزار ضروری برای بقاست. و موجب تغییر بنیادی صنعت بانکداری در کل جهان است. امروزه خدمات بانکی با استفاده از سیستم های الکترونیکی در کمترین زمان به مشتریان ارائه میشوند. همچنین مشتریان قادر به انتخاب فروشندگان مختلف برای رفع نیازهای مالی خود هستند. به نحوی که بانکداری الکترونیک به یک سلاح راهبردی برای بانک ها تبدیل شده است.(حسن زاده و صادقی، 1382)

فهرست مطالب 

 عنوان                                                                                                                               شماره صفحه                                                                                         

چکیده .........................................................................................................................................1                 

فصل اول : کلیات 

1-1مقدمه ..................................................................................................................................................................3  

1-2.بیان مسئله..........................................................................................................................................................5

1-3.اهمیت و ضرورت تحقیق ................................................................................................................................8

1-4متغیر های تحقیق ...........................................................................................................................10

1-5 پیشینه تحقیق ................................................................................................................................................11

1-5-1 تحقیقات خارجی ..........................................................................................................................11

1-5-2 تحقیقات داخلی .........................................................................................................................13

1-6 فرضیات تحقیق .............................................................................................................................................15

1-7  اهداف تحقیق ...............................................................................................................................................16

1-7-1  هدف کلی.......................................................................................................................................16

1-7-2  اهداف فرعی   ...............................................................................................................................16

1-8 روش تحقیق ....................................................................................................................................................17

1-9 جامعه ماری.......................................................................................................................................................17

1-10 تعین حجم نمونه و روش نمونه گیری ....................................................................................................17

1-11 ابزار گرد آوری داده ها.................................................................................................................................19 

فصل دوم: ادبیات تحقیق 

2-1.بانکداری الکترونیک......................................................................................................................................22

2-1-1 انواع بانکداری لکترونیک...............................................................................................................22

2-12-خدمات بانکداری الکترونیک........................................................................................................25

2-3-1 شاخه های بانکداری الکترونیک................................................................................................26

2-4-1.کانالهای بانکداری الکترونیک......................................................................................................28

2-1-5مزایای بانکداری الکترونیک..........................................................................................................29

2-6-1 چالشهای بانکداری الکترونیک..................................................................................................32

2- 7-1  زیرساختها و بسترهای مورد نیاز برای توسعه بانکداری  الکترونیکی.............................36

2-8-1  بانکداری الکترونیکی در جهان ...............................................................................................38

2-9-1  بانکداری الکترونیکی در ایران .................................................................................................42

2-2  موبایل بانک...............................................................................................................................................45

21-2- روشهای پیاده سازی بانکداری تلفن همراه.............................................................................48

22-2- خدمات ارائه شده در بانکداری تلفن همراه .............................................................................48

2-3 پیشینه تحقیق...........................................................................................................................................51

2-4 عوامل موثر بر اطمینان پذیری مشتریان به همراه بانک...................................................................56

2-5  بررسی وضعیت بانکداری موبایل در ایران............................................................................................63

21-5- موانع توسعه بانکداری موبایل.....................................................................................................63

2-2-5 اهمیت بکارگیری بانکداری همراه در ایران............................................................................64

2-6 بازایابی در شبکه بانکی و مزیت رقابتی..................................................................................................67

2-1-6 بازاریابی در شبکه بانکی..............................................................................................................67

2-1-6 افزایش خدمات بانکداری الکترونیک........................................................................................69 

فصل سوم: روش تحقیق 

3-1 .روش تحقیق............................................................................................................................................78

3-2.  جامعه آماری ........................................................................................................................................78

3-3. نمونه آماری .حجم نمونه ....................................................................................................................79

3-4. ابزار جمع آوری داده های تحقیق.....................................................................................................80

3-5. متغیرهای تحقیق.................................................................................................................................81

3-6. پرسشنامه................................................................................................................................................83

3-7. پایایی و روایی تحقیق..........................................................................................................................83 

فصل چهارم :تجزیه و تحلیل آماری

4-1. تجزیه و تحلیل فرضیه اول................................................................................................................87

4-2. تجزیه و تحلیل فرضیه دوم................................................................................................................90

4-3. تجزیه و تحلیل فرضیه سوم..............................................................................................................93

4-4. تجزیه و تحلیل فرضیه چهارم..........................................................................................................96

4-5. تجزیه و تحلیل فرضیه پنجم...........................................................................................................99

4-6. تجزیه و تحلیل فرضیه ششم..........................................................................................................102 

فصل پنجم: نتیجه گیری وپیشنهادات

نتیجه گیری .............................................................................................................................................106

پیشنهادات ...............................................................................................................................................108

منابع ومآخذ.............................................................................................................................................108

فهرست منابع...........................................................................................................................................109

ضمائم ...............................................................................................................................113

چکیده انگلیسی ....................................................................................................................................116

دانلود پایان نامه بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری,

پایان نامه ارزیابی عوامل موثر بر گرایش رفتاری به استفاده از خدمات تلفن بانک در بانک توسعه تعاون

پایان نامه ارزیابی عوامل موثر بر گرایش رفتاری به استفاده از خدمات تلفن بانک در بانک توسعه تعاون

دانلود پایان نامه ارزیابی عوامل موثر بر گرایش رفتاری به استفاده از خدمات تلفن بانک در بانک توسعه تعاون

پایان نامه ارزیابی عوامل موثر بر گرایش رفتاری به استفاده از خدمات تلفن بانک در بانک توسعه تعاون
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 262 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 111

پایان نامه ارزیابی عوامل موثر بر گرایش رفتاری به استفاده از خدمات تلفن بانک در بانک توسعه تعاون


چکیده

در سالهای اخیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بیشترین تأثیر را در عرصه‌های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی داشته است به طوری که امروزه با بکار گیری کامپیوتر، شبکه‌های ارتباطی و رشد شبکه گسترده جهانی انقلابی در عرصه بانکداری و ارائه خدمات بانکی بوجود آمده که بانکداری الکترونیکی نامیده می‌شود از آنجا که یکی از ارکان اساسی توسعه بانکداری الکترونیکی تلفن بانک می‌باشد. انجام این امور از طریق شبکه بانکی امکان پذیر است. در کشور ما نیز با توجه به رشد سریع تکنولوژی‌های ارتباطی و نوپا بودن سیستم  نوین بانكداری الكترونیكی، بانک توسعه تعاون  در این راستا پیشرو بوده و رضایت مشتریان را در الویت قرارمی دهد. این پژوهش در نظر دارد به بررسی و شناسایی عوامل موثر بر خدمات نوین بانك  ارائه خدمات تلفن بانك و تأثیر آن بر رفتار مصرف کننده (تصمیم به استفاده از خدمات بانکداری نوین از جمله تلفن بانك) در بانک توسعه تعاون استان اردبیل بپردازد و در نهایت پیشنهاداتی جهت رفع مشکلات موجود بر سر راه استفاده از این خدمات و راهکارههای جذب مشتریان ارائه دهد. پژوهش حاضر سه عامل سهولت ادراک شده و مفید بودن ادراک شده و امنیت ادراک شده را به عنوان عوامل موثر بر خدمات تلفن بانک مد نظر قرار داده و به بررسی تأثیر این عوامل بر رفتار مصرف کننده می پردازد. که در آن بر اساس مدل‌های دیویس و آجزن فیش بین و نظریات دیگر دانشمندان مختلف در خصوص مراحل قصد استفاده از خدمات تلفن بانك؛ بانک توسعه تعاون استان اردبیل مورد بررسی قرار می‌گیرد روش تحقیق کاربردی –توصیفی می‌باشد و جامعه آماری آن شامل مشتریان بانک توسعه تعاون استان اردبیل که به خدمات تلفن بانك دسترسی دارند نمونه آماری 384 نفر از بین مشتریان بانک توسعه تعاون استان اردبیل که مجموعاً 10 شهرستان 10 شعبه به روش تصادفی ساده انتخاب شده  که از این خدمات استفاده می‌کنند برای شناسایی متغیرها از پرسش نامه بر گرفته از مدل تعدیل یافته پذیرش فناوری دیویس و سایر خصیصه‌های مشتریان تهیه و تنظیم شده است که با استفاده از نرم افزار SPSS  مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نتایج این تحلیل نشان می‌دهد بر اساس تحلیل واریانس یک طرفه بین عوامل سهولت ادراک شده و مفید بودن و امنیت داشتن تکنولوژی و هدف استفاده کنندگان از این تکنولوژی رابطه معناداری وجود دارد و نتایج تجزیه و تحلیل از هدف استفاده­کنندگان از این خدمات به ترتیب اول مفید بودن و دوم امنیت داشتن و سوم سهولت ادراک شده را نشان می‌دهد. 

کلمات کلیدی : بانکداری الکترونیک – ادراکات مشتریان از خدمات  تلفن بانك- بانک توسعه  تعاون استان اردبیل

مقدمه:

توسعه و کاربری فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه تلفن بانک، حاصل قابلیتهای فناوری اطلاعات است که امروزه در دنیای کسب و کار با اقبال فراوان روبرو شده است. انسان هزاره‌ی سوم در تلاش است با شتاب دادن به روند توسعه و کاربری فناوری اطلاعات در بخش‌های مختلف نظام اجتماعی از الگوی سنتی فاصله گرفته و الگوی جدید متناسب با الزامات عصر اطلاعات ایجاد کند. در این راستا و همانند اکثر تأمین‌کنندگان سیستم، نظام بانکی طی دهه‌های اخیر به سرعت به سمت سرمایه‌گذاری بر روی فناوری‌های نوین ارائه سیستم به مشتریان، به عنوان راهی برای کنترل هزینه‌ها، جذب مشتریان جدید و تحقق انتظارات مشتریان روی آورده است و استفاده از این فناوری‌ها (تلفن بانک، موبایل بانک، سیستم‌های خودپرداز و...) را به عنوان یک ضرورت راهبردی در دستور کار خود قرار داده است (جوزف واستون، 2003، 190).

قسمتی از متن

امنیت ادراک شده: «به ادراک فرد نسبت به امنیت سامانه از لحاظ حفظ حریم شخصی در انجام مبادلات بانکی  تلفن بانکی اطلاق می‌شود. علاوه بر این فرضیات این تحقیق تفاوت تأثیر سطوح مختلف سهولت ادراک شده، مفید بودن ادراک شده و امنیت ادراک شده را بر گرایش مشتریان در استفاده از خدمات بانکی  تلفن بانك شناسایی می‌کند. اما امکان دارد عامل­های موثر بر پذیرش یک سامانه اطلاعاتی جدید با توجه به شرایط و هدف کاربران فناوری متفاوت باشد، اما هدف این پژوهش توسعهTAMبا مفهوم جدیدی از تلفن بانک اینترنتی »امنیت ادراک شده «برای بهبود درک رفتار فردی از پذیرش تلفن بانک اینترنتی است که از طریق چارچوبTAMروی گرایش کاربران بالقوه در استفاده از خدمات  تلفن بانک تأثیر دارد. نتایج این تحقیق، با تبیین کاربرد گرایش از دید کاربران، به کارشناسان تلفن بانک اینترنتی برای توسعه بهتر پذیرش سامانه تلفن بانک کمک می‌کند. همچنین از چگونگی ادراک سامانه‌های اطلاعاتی جدید برای کاربران بالقوه را ارایه می‌دهد.

تعاریف مفهومی

سیستم تلفن بانک: تلفن‌‌‌‌‌‌‌بانک یکی از خدمات بانکداری الکترونیکی است که دسترسی سریع، امن و راحت به مجموعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای از خدمات بانکی را امکان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پذیر می کند.

گرایش رفتاری به استفاده(قصد رفتاری): به میزان احتمال به کارگیری سیستم توسط فرد اطلاق می‌شود.

نگرش:به درجه ارزیابی مثبت یا منفی از رفتار خاص اطلاق می‌شود.

هنجارهای ذهنی: یک عامل اجتماعی است که به فشار اجتماعی ادراک شده برای انجام یا عدم انجام یک رفتار خاص اطلاق می‌شود.

سهولت ادراک شده: به درجه‌ای اطلاق می‌شود که شخص معتقد است که یادگیری نحوه استفاده از یک فناوری خاص نیازمند تلاش اندکی از لحاظ ذهنی است.

مفید بودن ادراک شده: ادراک از مفید بودن یک فناوری به معنی میزانی است که فرد تصور کند استفاده از یک فناوری خاص به انجام بهتر کارهای وی کمک می‌کند.

امنیت ادراک شده: به ادراک فردنسبت به امنیت سامانه از لحاظ حفظ حریم شخصی در انجام مبادلات بانکی توسط سامانه تلفن بانک اطلاق می‌شود.

فهرست

عنوان.............................................................................................................................................صفحه

چکیده....................................................................................................................................................1

فصل اول: کلیات

1-1-         مقدمه.......................................................................................................................................3 

1-2-         بیان مساله .................................................................................................................................4

1 – 3 – پیشینه تحقیق. ...........................................................................................................................5

1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق..............................................................................................................5

1-5- اهداف تحقیق...............................................................................................................................5

1-6- فرضیات تحقیق.............................................................................................................................6

1-7- مدل مفهومی تحقیق......................................................................................................................6

1-8-روش تحقیق..................................................................................................................................7

1-9-قلمرو مکانی تحقیق........................................................................................................................7

1-10- قلمرو زمانی تحقیق.....................................................................................................................7

1-11- قلمرو موضوعی تحقیق................................................................................................................7

1-12-ابزار گرد آوری داده‌ها................................................................................................................7

1-13- روش تجزیه تحلیل داده‌ها ..........................................................................................................7

1-14- تعاریف نظری و عملیاتی تحقیق..................................................................................................8

1-14-1- تعاریف مفهومی.....................................................................................................................8

1-14-2- تعاریف عملیاتی متغیرها..........................................................................................................8

 فصل دوم ادبیات نظری تحقیق

2-1- مقدمه.........................................................................................................................................12

2-1-2-تئوری عمل منطقی..................................................................................................................13

 2-1-3-تئوری رفتار برنامه ریزی شده..................................................................................................15

2-1-4-مدل  پذیرش تکنولوژی...........................................................................................................16

2-1-5-توسعه تحقیقات TAMدر طول زمان......................................................................................19

2-1-5-1- دوره معرفی مدل................................................................................................................19

2-1-5-2- دوره اعتبارسنجی مدل .......................................................................................................20

2-1-5-3- دوره توسعه مدل................................................................................................................21

2-1-5-4- دوره تکامل مدل................................................................................................................22

2-1-6- پیشنهاد افزودن متغیرهایی برای شرایط ایران............................................................................24

2-1-6-1- عواطف و احساسات...........................................................................................................24

2-1-6-2- هنجارهای اجتماعی............................................................................................................24

2-1-6-3- بروندادهای اجتماعی..........................................................................................................25

2-1-7- مدل اصلاح شده برای شرایط ایران.........................................................................................25

2-2-مشتری‌گرایی...............................................................................................................................26

2-3-فرایند پذیرش..............................................................................................................................27

2-4-تئوری انتشار نوآوری...................................................................................................................28

2-4-1-فاکتورهای مؤثر در انتشار و گسترش نوآوری‌ها و محصولات جدید........................................29

2-5- سیر تحول فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری.........................................................................30

2-5-1- دوره اول: اتوماسیون پشت باجه ..............................................................................................31

2-5-2- دوره دوم: اتوماسیون جلوی باجه.............................................................................................31

2-5-3- دوره سوم: متصل کردن مشتریان به حساب‌هایشان...................................................................32

2-5-4- دوره چهارم: یکپارچه‌سازی سامانه‌ها و مرتبط کردن مشتریان با کل عملیات بانکی...................32

2-6-تعریف و مفهوم بانکداری الکترونیک..........................................................................................33

2-6-1-دستورالعمل FDIC...............................................................................................................34

2-7- مزایای بانکداری.........................................................................................................................35

2-8- زیر ساخت‌های‌ بانکداری ...........................................................................................................37

2-8-1- زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی مناسب..............................................................................37

2-8-2-امنیت تبادل اطلاعات...............................................................................................................37

2-8-3-زیرساخت‌ها حقوقی و قانونی مناسب(مقررات).........................................................................38

2-8-4-آمادگی فرهنگی جامعه و بنگاه‌های اقتصادی...........................................................................38

2-9-انواع کانال‌های ارائه خدمات الکترونیکی.....................................................................................39

2-9-1- بانکداری خانگی....................................................................................................................40

2-9-2- صفحات وب..........................................................................................................................40

2-9-3-بانکداری تلفنی........................................................................................................................40

2-9-4- خدمات بانکی مبنی بر تلویزیون..............................................................................................41

2-9-5- بانکداری از طریق تلفن همراه.................................................................................................41

2-9-6-دستگاه‌های خودپرداز اتوماتیک..............................................................................................42

2-10-پیشینه تحقیق..............................................................................................................................42

2-10-1سوابق داخل کشور..................................................................................................................42

2-10-2-سوابق تحقیقاتی خارج از کشور.............................................................................................47

2-10-3- نتایج آماری به دست آمده از سایر مطالعات .........................................................................51

2-12- تعاریف اصطلاحات بکار رفته در تحقیق...................................................................................52

 فصل سوم روش تحقیق

3-1- مقدمه.........................................................................................................................................54

3-2- روش تحقیق...............................................................................................................................54

3-3- جامعه آماری..............................................................................................................................55

3-4- نمونه و روش نمونه‌گیری............................................................................................................55

3-5- ابزار جمع آوری اطلاعات...........................................................................................................57

3-5-1- روایی و پایایی پرسشنامه ...............................57

3-5-2- ابزار اندازه‌گیری.....................................................................................................................59

3-6- روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات..............................................................................................60

3-6-1- تحلیل واریانس یک راهه........................................................................................................61

3-6-2-آزمون فریدمن.......................................................................................................................61

 فصل چهارم تجزیه و تحلیل یافته‌های تحقیق

4-1- مقدمه.........................................................................................................................................63

4-2- یافته‌های  توصیفی .....................................................................................................................63

4-2-1- جنسیت پاسخ دهندگان...........................................................................................................63

4-2-2- سن پاسخ دهندگان.................................................................................................................64

4-2-3- وضعیت تحصیلی پاسخ دهندگان............................................................................................65

4-2-4- میزان مهارت کار با رایانه افراد پاسخ دهنده.............................................................................66

4-3- آمار استنباطی..............................................................................................................................66

4-3-1- توصیف متغیرهای تحقیق........................................................................................................67

4-3-2- آزمون فرضیه‌ها......................................................................................................................69

4-3-3- یافته جانبی پژوهش.................................................................................................................73

نتیجه­گیری و ارائه پیشنهادهای تحقیق

5-1- مقدمه.........................................................................................................................................76

5-2- خلاصه تحقیق.............................................................................................................................76

5-3- یافته­‏های تحقیق...........................................................................................................................77

5-3-1- یافته‌های توصیفی..................................................................................................................77

5-3-2- یافته‌های استنباطی و بحث و نتیجه‌گیری..................................................................................77

5-4- پیشنهادهای مبتنی بر نتایج تحقیق.................................................................................................79

5-5- پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی.................................................................................................80

5-6- محدودیت‌های تحقیق..........................................................80

منابع و مأخذ.................................................81

دانلود پایان نامه ارزیابی عوامل موثر بر گرایش رفتاری به استفاده از خدمات تلفن بانک در بانک توسعه تعاون






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه ارزیابی عوامل موثر بر گرایش رفتاری به استفاده از خدمات تلفن بانک در بانک توسعه تعاون,

تاريخ : 17 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
گزارش کارآموزی بررسی سیستم KTDSS (مركز تلفن شهید منتظری)

گزارش کارآموزی بررسی سیستم KTDSS (مركز تلفن شهید منتظری)در 55 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود گزارش کارآموزی بررسی سیستم KTDSS (مركز تلفن شهید منتظری)

گزارش کاراموزی بررسی سیستم KTDSS (مركز تلفن شهید منتظری)
کاراموزی بررسی سیستم KTDSS (مركز تلفن شهید منتظری)
کارورزی بررسی سیستم KTDSS (مركز تلفن شهید منتظری)
دانلود گزارش کارآموزی بررسی سیستم KTDSS (مركز تلفن شهید منتظری)
سیستم
 KTDSS 
مركز تلفن شهید منتظری
دسته بندی گزارش کار آموزی و کارورزی
فرمت فایل doc
حجم فایل 8035 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55

گزارش کارآموزی بررسی سیستم KTDSS (مركز تلفن شهید منتظری)در 55 صفحه ورد قابل ویرایش

فهرست مطالب

عنوان................................................................................................................... صفحه

فصل اول: مقدمه

فصل دوم

بخش اول: كلیات سیستم KTDSS.............................................................................

1-1) كاربردهای سیستم ............................................................................................. 5

1-2) تكنولوژی ساخت................................................................................................. 7

1-3) ظرفیت سیستم..................................................................................................... 7

1-4) پیكره بندی سیستم.............................................................................................. 9

1-5) امكانات سیستم................................................................................................. 12

بخش دوم: ساختار سخت افزار.....................................................................................

2-         ساختار سخت افزار............................................................................................... 16

2-1) واحد كنترل اصلی (Control Unit)......................................................................... 24

فصل سوم

بخش سوم: كارایی سیستم KTDSS.................................................................................

3-         كارایی سیستم........................................................................................................ 36

3-1) قابلیت تحمل خرابی (Fault Tolerant)................................................................. 36

3-2) قابلیت گسترش سیستم..................................................................................... 39

3-3) ترافیك سیستم................................................................................................... 40

3-4)  امنیت شارژینگ................................................................................................ 42

3-5)  سرویسهای مربوط به مشتركین سیستم......................................................... 43

بخش چهارم: مشخصات الكتریكی و مخابراتی سیستم KTDSS................................

4- مشخصات الكتریكی و مخابراتی سیستم KTDSS................................................ 46

4-1) مشخصات سیستمی......................................................................................... 46

4-2) مشخصات الكتریكی.......................................................................................... 47

 

 

فهرست اشكال

عنوان......................................................................................................................... صفحه

فصل دوم: بخش اول

شكل (1-1) كاربردهای سیستم KTDSS.......................................................................... 6

شكل (1-2) ارتباط مشتركین و شبكه با KTDSS.......................................................... 10

بخش دوم

شكل (2-1-الف) شمای ساختار سخت افزار................................................................. 21

شكل (2-1-ب) شمای ساختار سخت افزار KTDSS4................................................... 23

شكل (2-2-الف) شمای كلی واحد كنترل اصلی (CV) در KTDSS2.............................. 24

شكل (2-3-الف) شلف CU و نحوه قرارگیری كارتها در آن (نوع 1 ) KTDSS3.......... 27

شكل (2-3-ب) شلف CU و نحوه قرارگیری كارتها در آن در سیتسم KTDSS4......... 28

شكل (2-6) نحوه توزیع شریانهای كارت MSW در دو ساختار Large , Small............. 34

فصل سوم : بخش سوم

شكل (3-2) امكان گسترش سیستم بر اساس سیگنالینگ SS7 و استفاده از شبكه محلی بین سیستم         40

 

فهرست جداول

عنوان......................................................................................................................... صفحه

فصل دوم: بخش اول

جدول (1-1) ظرفیت سیستم KTDSS ....................................................................................9

 

 

مقدمه:

شركت كارا تلفن به دنبال هدف تولید مراكز تلفن در رنجهای مختلف پس از تكمیل ظرفیتهای خود در رنج مراكز تلفن سانترال، اكنون سیستم تمام دیجیتال خود را كه از 256 پورت تا 16000 پورت قابل گسترش است، به صنعت مخابرات و ارتباطات تقدیم می‌كند.

هدف از ساخت چنین سیستمی، كارایی بالا در سطح استانداردهای جهانی در عین پائین بودن قیمت و سادگی نصب و نگهداری و مدیریت سیستم در شبكه مخابراتی است. این سیستم می‌تواند بصورت RX (Rural exchange)، PABX ، LX ( Local exchange)، LTX ( Local /Transit exchange )، TX ( Transitexchange) مورد استفاده قرار گیرد و در نتیجه قابلیت انعطاف كاملی به جهت برخورداری از سیستم كنترل SPC دارد.

این مدرك به منظور آشنائی هرچه بیشتر پرسنل مدیریت و نگهداری سیستم سوئیچ KTDSS تهیه گردیده است و هدف از آن ارائه اطلاعات كلی دراین زمینه می‌باشد كه از بخش‌های زیر تشكیل یافته است:

1ـ كلیات سیستم KTDSS 

در این بخش ابتدا به توضیح كاربردهای سیستم پرداخته و سپس ظرفیت سیستم را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در انتها نحوة پیكره‌بندی سیستم و امكانات نرم‌افزاری و سخت افزاری آن را بطور اجمال تشریح می‌كنیم.

 

1ـ1) كاربردهای سیستم

به دلیل ساختار كاملاً مدولار و بلوكی سیستم سوئیچ و باتوجه به وجود سخت افزار‌ها و رابطهای استاندارد در آن و تنوع انواع خطوط مشترك و  ترانك در سیستم و همچنین قابلیت گسترش آن، هر سوئیچ موردتقاضا از كم ظرفیت گرفته تا میان ظرفیت از نوع PABX، Local و یاترانزیت بااضافه كردن بلوك‌های سخت‌افزاری و مدول های نرم افزاری توسط سیستم KTDSS قابل ارائه خواهد بود. همانطور كه در شكل (1ـ1) مشاهده می‌كنید این سیستم می‌توان بصورت RX ( سیستم سوئیچ روستائی) ، PABX (سیستم سوئیچ اداری)، LX ( سیستم سوئیچ شهری)، LTX  ( سیستم سوئیچ شهری و ترانزیت)، TX (سیستم سوئیچ ترانزیت) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

) تكنولوژی ساخت

طراحی سیستم KTDSS بصورت كاملاً دیجیتال بوده و كدینگ صوت از نوع PCM و نوع مالتی پلكسینگ آن بصورت زمانی ـ مكانی است. در این سیستم از خطوط سرعت بالای 2 mbps برای انتقال 32 كانال صوتی و سیگنالینگ استفاده می‌شود.

نوع كنترل در سیستم از نوع ( Stored Program control) SPC بوده و عمل سوئیچینگ و مالتی پلكس بصورت محلی و مركزی انجام می‌گیرد. سخت‌افزار سیستم بصورت توزیع شده بوده و عمل پردازش مكالمه بصورت متمركز انجام می‌شود. در این سیستم سعی شده است تا از آی سی های متداول و با كیفیت بالا از جمله آی سی های كنترلی شركت اینتل و یا رابطهای خطوط، تولیدی شركت مایتل استفاده گردد. منابع تغذیه از نوع سوئیچینگ مورد استفاده قرار گرفته و كلیه حفاظتهای لازم در آن لحاظ شده است . كنترل مركزی توسط یك پردازنده 486 DX4 و یا پنتیوم 233 mhz انجام می گیرد و به منظور حفاظت بیشتر این كنترل Dual شده است . زبانهای بكار رفته شده در سیستم عبارتند از c.c++.visual c++.delphi .

دانلود گزارش کارآموزی بررسی سیستم KTDSS (مركز تلفن شهید منتظری)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
گزارش کارآموزی بررسی سیستم KTDSS (مركز تلفن شهید منتظری),

تاريخ : 17 مرداد 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
مقاله ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)

مقاله ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)

دانلود مقاله ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)

مقاله ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)
ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)
تحقیق ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)
دانلود ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)
پروژه ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)
دسته بندی پژوهش ها
فرمت فایل doc
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15

مقاله ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)

تعریف

خطوط تلفن قرمز ، از آغازشان در سال 1968 به رشد در تعداد و وضوح مفهومی عملكردها و اهدافشان ادامه داده اند . خطوط تلفن قرمز ، خدمات تلفنی اضطراری برای افراد در بحران هستند كه یك گوش شنوا و در مواقع لزوم ، ارجاع به سازمانها و حمایت هایی تخصصی را فراهم می كنند . هدفشان كمك به تلفن كننده در حل مناسب بحران جاری و بحرانهای آینده با بسیج كردن مهارت های حل مشكلش می باشد . گوش دادن ، فهمیدن و فراهم كردن حمایت بخش های مهم این فرآیند هستند . خدمات خط تلفن قرمز كه توسط بیمارستانها ، سازمانهای سلامت روان ، دانشكده ها و غیره تاسیسی شده اند ، ویژگیهای مشترك زیر را دارند : 1 ) آنها در طول تعطیلات و ساعات شب ، زمانی كه موسسات حمایتی رایج بسته هستند ، فعالیت می كنند .2 ) در آنها كارمندان غیر حرفه ای و فرا حرفه‌ای كار می كنند .3 ) آنها تماس هایی از هر كس در جامعه و در مورد هر موضوعی كه تلفن كننده ارائه كند را می پذیرند و 4 ) آنها توصیه ، اطلاعات و خدمات ارجاعی ارائه می كنند .

تاریخچه

تاریخچه خطوط تلفن قرمز كوتاه است تا جائیكه قدیمیترین آنها به ندرت عمرشان به یك دهه می رسد . یكی از اولین خطوط تلفن قرمز از مركز جلوگیری از خودكشی لوس‌آنجلس شكل گرفت . در پاسخ به افراد مشكل دار كه با گستره وسیعی از مشكلات عاطفی و اجتماعی تماس می گرفتند ، این مركز محدوده فعالیت های خود را گسترش داد تا رویا رویی با هر مشكلی را – از تنهایی تا حاملگی تا مصرف مواد – كه تماس گیرنده عنوان می كند ، در برگیرد . خطوط تلفن قرمز به سرعت در تمام ایالات متحده گسترش یافت . بعضی از آنها توسط سازمانهای دولتی و خصوصی راه اندازی شد . بقیه نیز با سرمایه های كم راه اندازی شد كه خودشان را به عنوان قسمتی از جریان ضدفرهنگی می‌دانستند و پول ها و مداخلات درمانی ، متخصصان سلامت روان را رد می كردند. در حال حاضر، خطوط تلفن قرمز به حضور خود در جامعه ادامه می دهد و بیشتر با تعریف سنتی سلامت روان یكپارچه می شود .

فن

خدمات تلفن قرمز ، در مدل مداخلات كه توسط جرالد كاپلان ( 1961 ) حمایت شد ، بسیار مورد قبول واقع شده است .  بر طبق عقیده كاپلان ، یك بحران . زمانی رخ می دهد كه یك فرد با مانعی برسر راه اهداف مهم زندگی برخورد می كند كه به نظر می آید با به كار بردن روش های حل مشكل مرسوم او غیر قابل رفع باشد . یك دوره ای از نابسامانی رخ می دهد كه در طی آن فرد تلاش های ناموفق زیادی برای حل مشكل انجام می دهد تا اینكه سرانجام نوعی سازگاری به دست می آید . مداخله بحران ، یك سری فعالیت هایی است كه طراحی شده اند تا به گونه ای بر مرحله بحران اثر بگذارند كه نتیجه سازگارانه تری ، چیزی كه فرد دارای مشكل به آن بیشترین علاقه را دارد ، رخ می دهد . راه حل مطلوب بحران جاری باید مكانیسم های رویا رویی را به گونه ای قوی كند كه فرد بتواند با بحرانهای آینده هم بهتر كنار بیاید .

خطوط تلفن قرمز با استفاده از نظریه مداخله در بحران به عنوان یك اصل جامع ، تلاش دارد تا برای یك فرد حمایت های متعدد و متنوعی را كه برای را حل موفقیت آمیز بحران او لازم است ، فراهم كند . فنون خاص مداخله توسط راپاپورت ( 1962 ) مشخص شده است . متخصص بحران باید 1 ) مشكلی را كه منجر به تماس برای كمك شده است را روشن سازد . 2 ) پذیرش روشنی از احساس نابسامانی ( احساسات ، حالات ) ، نگرش های غیرمنطقی و پاسخهای منفی داشته باشد . 3 ) از منابع بین فردی و سازمانی ، برای فراهم كردن حمایت استفاده كند و انرژی خود را بسیج كند تا به دیگران دسترسی داشته باشد . و 4) بداند كه او تنها منبع در دسترس نیست . راپاپورت همچنین چهار اصل گسترده كه یك متخصص می تواند بعد از درك و توافق بر سر مشكل از
آنها استفاده كند را فهرست كرده است : 1) تمركز صریح روی بحران را حفظ كنید . 2 ) با مهارت شناختی كمك كنید 3) اطلاعات و آموزش های پایه را ارائه دهید . 4) پلی به منابع دیگر جامعه بزنید . فهرست اولیه راپایورت عموما از ارائه حمایت عاطفی و مشاوره به یك فرد صحبت می كند ، در حالیكه فهرست دوم او در رابطه با آشنا كردن فرد با اطلاعات است . این دو عملكرد ( مشاوره و ارائه اطلاعات ) هسته خدمات خطوط تلفن قرمز هستند كه به افراد در بحران ارائه می شود .

در مقایسه با درمانهای دیگر كه به طور مرسوم چهره به چهره برگزار می شوند خطوط تلفن قرمز ، منحصرا برای دستیابی به افرادی كه در بحران هستند ، مناسب است . خطوط تلفن قرمز می توانند تماس را بدون انتظار برای یك قرار ملاقات ، توسط تلفن برقرار كنند ؛ آنها همچنین می توانند در تعطیلات و شبها ، زمانهایی كه اغلب سازمانهای یاری دهنده ، غیرقابل دسترس هستند ، در دسترس باشند . خطوط تلفن قرمز از دیگر روش های درمانی فرق می كند ، زیرا آنها گمنامی مراجعانشان را، كه مخصوصا برای جمعیت نوجوان جذاب است ، حفظ می كنند و برای مراجع كنترل زیادی بر فرایند فراهم می كنند ، طوری كه او می تواند هر وقت كه خواست ، تلفن را قطع كند .

دانلود مقاله ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله ترجمه خط تلفن قرمز (گیل بلیج),

<-BloTitle->
<-BloText->