خريد بک لينک
گيفت کارت
بازي هاي دخترانه
دانلود اهنگ
رزرو آنلاين هتل خارجي
دانلود رمان جديد
رزرو آنلاين هتل خارجي
باسکول پند
دانلود فيلم با لينک مستقيم
برج خنک کننده
ثبت شرکت در عمان
خريد سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
دانلود آرشیو پایان نامه در ایران
بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی-ارتباطی دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مجتمع ولیعصر

دانلود بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگیارتباطی دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مجتمع ولیعصر در سال تحصیلی 8685

دانلود بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی-ارتباطی  دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مجتمع ولیعصر

بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگیارتباطی 
دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 355 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 245

بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی-ارتباطی  دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مجتمع ولیعصر

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه ………………………………………………..……………………1

بیان مسئله ………………………………………….….…………………...2

اهمیت و ضرورت تحقیق ………………………….….….……………………6

اهداف تحقیق ……………………………………….….……....……………9

سوالات تحقیق ……………………………………………………………..10

فرضیات تحقیق …………………………………………………….………12

تعاریف واژگان …………………………………………………….………13

 

فصل دوم: مروری بر ادبیات نظری تحقیق

مقدمه ……………………………………………………………………..……………20

درآمدی بر مطالعات انجام شده در باب حوزه تحقیق ………………….…………..……………..21

درآمدی بر نظریات، تئوری ها و اندیشه ها ……………………….………….…..…………….45

تاریخچه ای از نخستین اندیشه های جامعه شناختی ارتباطات ………….…….……..……………...45

نظریه های رسانه شناسی: اینیس و مک لوهان …………………..……….……..………………49

نظریات مکتب شیکاگو: لاسول، لازارسفلد (مرتون ) و لوین ………....…………..………..………52

ارتباطات جمعی و فرهنگ ………………………………………………..……..…….…….56

به سوی تعریف فرهنگ …………………………………………………….……….……...58

مشخصات فرهنگ ………………………………………………………….…….…….…59

تکنولوژی ارتباطات و فرهنگ ……………………………………………..……….....….… 59

دیدگاه مک لوهان در مورد تحول فرهنگی …………………………………..…………….…...60

جنبه های جامعه شناختی تلفن همراه ……………………………………………………...…61

استفاده کنندگان تلفن همراه در ایران …………………………………………………….…...62

تلفن همراه و فاصله میان زمان – مکان …………………………………..…………………...64

مصرف تظاهری تلفن همراه ……………………………………………..………………….67

متنی کردن، زبان و کد اجتماعی ……………………………………………………………70

اقتصاد صنعت تلفن همراه در ایران ………………………………………….………………75

تلفن همراه، عدم قطعیت و اعتماد ………………………………………….………………...77

تلفن همراه، سبک زندگی و آینده ……………………………………………………………78

موبایل، هویت فردی و فردگرایی ………………………………………..…………………...82

تلفن همراه، دسترسی فوری و فرهنگ فوری …………………………...………………………86

موبایل به عنوان تکنولوژی فردی و خصوصی …………………………....……………….…….87

موبایل، تکنولوژی شخصی و اطلاعات شخصی ...……………………....………………………...87

تفسیر نسبی از ابعاد شخصی موبایل ……………………………….…………………………88

موبایل، فردیت، دوستان و خانواده ……………………………………………………...……89

موبایل، ابعاد فردی و عمومی: ضرورت ها و محدودیت های اجتماعی ………………………………90

 

فصل سوم: روش

روش تحقیق …………………………………………………………………………….94

ابزار گردآوری داده ها ……………………………………………………………………95

پایایی ابزار ……………………………………………………………………………...95

شیوه اجرای پرسشنامه ……………………………………………………………………97

جامعه، نمونه و روش نمونه گیری ……………………………………………………..……97

شیوه تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………....…98

 

فصل چهارم: یافته های تحقیق

یافته های توصیفی ………………………………………………………………..……100

یافته های مبتنی بر سوالات تحقیق ………………………………………………………..107

یافته های مبتنی بر فرضیات تحقیق ……………………………………………………….128

 

فصل پنجم: نتیجه گیری

مقدمه ……………………………………………………………….………………..140

نتایج تحقیق ………………………………………………………….………………...142

بحث …………………………………………………………………………………147

پیشنهادات تحقیق ……………………………………………………………………….153

محدودیتهای تحقیق ……………………………………………………………………...154

منابع و مآخذ ………………………………………………………………

دانلود بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی-ارتباطی  دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مجتمع ولیعصر






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی-ارتباطی دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلام,

پایان نامه بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی وارتباطی

پایان نامه بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی وارتباطی

دانلود پایان نامه بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی وارتباطی

پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته ارتباطات
دانشکده روان شناسی و علوم اجتماعی
دانلود پایان نامه  بررسی نقش تلفن همراه
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توج
دسته بندی پژوهش ها
فرمت فایل docx
حجم فایل 297 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 161

پایان نامه بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی وارتباطی

 

 

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه ………………………………………………..……………………1

بیان مسئله ………………………………………….….…………………...2

اهمیت و ضرورت تحقیق ………………………….….….……………………6

اهداف تحقیق ……………………………………….….……....……………9

سوالات تحقیق ……………………………………………………………..10

فرضیات تحقیق …………………………………………………….………12

تعاریف واژگان …………………………………………………….………13

 

فصل دوم: مروری بر ادبیات نظری تحقیق

مقدمه ……………………………………………………………………..……………20

درآمدی بر مطالعات انجام شده در باب حوزه تحقیق ………………….…………..……………..21

درآمدی بر نظریات، تئوری ها و اندیشه ها ……………………….………….…..…………….45

تاریخچه ای از نخستین اندیشه های جامعه شناختی ارتباطات ………….…….……..……………...45

نظریه های رسانه شناسی: اینیس و مک لوهان …………………..……….……..………………49

نظریات مکتب شیکاگو: لاسول، لازارسفلد (مرتون ) و لوین ………....…………..………..………52

ارتباطات جمعی و فرهنگ ………………………………………………..……..…….…….56

به سوی تعریف فرهنگ …………………………………………………….……….……...58

مشخصات فرهنگ ………………………………………………………….…….…….…59

تکنولوژی ارتباطات و فرهنگ ……………………………………………..……….....….… 59

دیدگاه مک لوهان در مورد تحول فرهنگی …………………………………..…………….…...60

جنبه های جامعه شناختی تلفن همراه ……………………………………………………...…61

استفاده کنندگان تلفن همراه در ایران …………………………………………………….…...62

تلفن همراه و فاصله میان زمان – مکان …………………………………..…………………...64

مصرف تظاهری تلفن همراه ……………………………………………..………………….67

متنی کردن، زبان و کد اجتماعی ……………………………………………………………70

اقتصاد صنعت تلفن همراه در ایران ………………………………………….………………75

تلفن همراه، عدم قطعیت و اعتماد ………………………………………….………………...77

تلفن همراه، سبک زندگی و آینده ……………………………………………………………78

موبایل، هویت فردی و فردگرایی ………………………………………..…………………...82

تلفن همراه، دسترسی فوری و فرهنگ فوری …………………………...………………………86

موبایل به عنوان تکنولوژی فردی و خصوصی …………………………....……………….…….87

موبایل، تکنولوژی شخصی و اطلاعات شخصی ...……………………....………………………...87

تفسیر نسبی از ابعاد شخصی موبایل ……………………………….…………………………88

موبایل، فردیت، دوستان و خانواده ……………………………………………………...……89

موبایل، ابعاد فردی و عمومی: ضرورت ها و محدودیت های اجتماعی ………………………………90

 

فصل سوم: روش

روش تحقیق …………………………………………………………………………….94

ابزار گردآوری داده ها ……………………………………………………………………95

پایایی ابزار ……………………………………………………………………………...95

شیوه اجرای پرسشنامه ……………………………………………………………………97

جامعه، نمونه و روش نمونه گیری ……………………………………………………..……97

شیوه تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………....…98

 

فصل چهارم: یافته های تحقیق

یافته های توصیفی ………………………………………………………………..……100

یافته های مبتنی بر سوالات تحقیق ………………………………………………………..107

یافته های مبتنی بر فرضیات تحقیق ……………………………………………………….128

 

فصل پنجم: نتیجه گیری

مقدمه ……………………………………………………………….………………..140

نتایج تحقیق ………………………………………………………….………………...142

بحث …………………………………………………………………………………147

پیشنهادات تحقیق ……………………………………………………………………….153

محدودیتهای تحقیق ……………………………………………………………………...154

منابع و مآخذ …………………………………………………………………………...155

دانلود پایان نامه بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی وارتباطی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی وارتباطی,

پایان نامه نظم عمومی بین المللی دراجرای احکام داوری تجاری بین المللی

پایان نامه نظم عمومی بین المللی دراجرای احکام داوری تجاری بین المللی

دانلود پایان نامه نظم عمومی بین المللی دراجرای احکام داوری تجاری بین المللی

پایان نامه نظم عمومی بین المللی دراجرای احکام داوری تجاری بین المللی
دسته بندی حقوق
فرمت فایل doc
حجم فایل 238 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 125

پایان نامه نظم عمومی بین المللی دراجرای احکام داوری تجاری بین المللی


چکیده

داوری متداول‌ترین شیوه‌ی حل‌وفصل اختلافات در حوزه تجارت بین‌الملل است که شامل دو مرحله رسیدگی به اختلاف و شناسایی و اجرای رأی می‌باشد. رأی صادره از سوی مرجع داوری تجاری بین‌المللی پس از صدور، نیازمند این است که توسط مرجع اجرا کننده به رسمیت شناخته شود و به اجرا درآید. در این میان موانعی بر سر راه اجرای رأی وجود دارند که معیار نظم عمومی کلی‌ترین و برجسته‌ترین آن‌ها است. یکی از اقسام نظم عمومی، نظم عمومی بین‌المللی است که نمایانگر مجموعه سازمان‌ها و قواعد حقوقی است که با مبانی و اصول تمدنی یک کشور ارتباطی ناگسستنی دارند و ناگزیر بر قوانین خارجی مقدم می‌شوند. این نظم یک نظم مشترک بین کلیه کشورها نیست، بلکه نقطه تعادل بین منافع و نظم عمومی یک کشور با نظم عمومی و منافع دیگر ملت‌ها و نیازهای تجارت بین‌الملل است. در زمینه اعمال نظم عمومی در مرحله اجرای احکام داوری تجاری بین‌المللی، میان جلوگیری از نقض ارزش‌ها و قوانین داخلی و تمایل به احترام نسبت به قطعیت احکام داوری بین‌المللی تعارضی رخ می‌دهد که مناسب‌ترین راهکار رفع این تعارض، اعمال مفهوم مضیق نظم عمومی در این زمینه می‌باشد.

واژگان کلیدی: داوری تجاری بین‌المللی، شناسایی و اجرای رأی، نظم عمومی، نظم عمومی بیین‌المللی، اجرای احکام داوری بین‌المللی.

مقدمه 

با گسترش روابط تجاری و اقتصادی بین‌المللی به تبع اختلافات ناشی از این روابط نیز افزایش یافته است. امروزه شیوه معمول برای حل و فصل اختلافات تجاری بین‌المللی داوری می‌باشد. داوری بخش جدایی‌ناپذیر حقوق تجارت بین‌الملل را تشکیل می‌دهد و نقش آن در توسعه و بسط بسیاری از نهادهای مربوط به حقوق تجارت بین‌الملل شایان ذکر است. سهولت روند داوری نسبت به رسیدگی قضایی، باعث شده است که اقبال به آن در حوزه تجاری بین‌المللی بسیار چشم‌گیر باشد.

پاره ای از متن

طبق ماده 35 قانون داوری تجاری بین‌المللی ایران:

«1- به استثنای موارد مندرج در مواد (33)[1] و (34)[2]، آرای داوری که مطابق این قانون صادر شود، قطعی و پس از ابلاغ لازم­الاجرا است و در صورت درخواست کتبی از دادگاه موضوع ماده (6) ترتیبات اجرای احکام دادگاه‌ها به مورد اجرا گذاشته می‌شوند ...

2- در صورتی که یکی از طرفین از دادگاه موضوع ماده (6) این قانون درخواست ابطال رأی داوری را به عمل آورده باشد و طرف دیگر تقاضای شناسایی یا اجرای آن را کرده باشد، دادگاه می‌تواند در صورت درخواست متقاضی شناسایی یا اجرای رأی، مقرر دارد که درخواست کننده ابطال، تأمین مناسب بسپارد.»

مهمترین امتیاز داوری‌های بین‌المللی مشمول قانون مذکور از حیث اجرا در همین ماده 35 است که مقررات آن روشن است: اولاً، رأی صادره در داوری‌های بین‌المللی، همانند رأی صادره در دادگاه‌های داخلی اجرا می‌شود و قطعی و لازم­الاجرا است. ثانیاً در مواردی که درخواست ابطال رأی مطرح شده، دادگاه می‌تواند از طرف متقاضی ابطال، تأمین مناسب بگیر تا از درخواست‌های بی‌مورد و واهی که باعث تأخیر در اجرای رأی می‌گردد، جلوگیری شود.[3]

همچنین ماده 6 قانون مزبور در رابطه با مرجع درخواست اجرا، مقرر می‌دارد:

«انجام وظایف مندرج در ... و ماده (35) به عهده دادگاه عمومی واقع در مرکز استانی است که مقر داوری در آن قرار دارد و تا زمانی که مقر داوری مشخص نشده، به عهده دادگاه عمومی تهران است ...» 

نظارت قضایی بر آرای داوری 

بررسی اسناد بین‌المللی موجود در زمینه شناسایی و اجرای آرای داوری خارجی و نیز مقررات نظام‌های حقوقی ملی، تقریباً بدون استثنا سه محور اول و غالباً چهار محور نقض حدود اختیارات قضایی، نقض اصول رسیدگی ترافعی، مخالفت با نظم عمومی و الزام‌آور نبودن، تعلیق یا ابطال رأی داوری را محورهای اصلی نظارت قضایی و جهات ردّ درخواست اجرای رأی دانسته‌اند. این محورها در کنوانسیون نیویورک منعکس شده و بدین ترتیب به عنوان بخشی از نظام حقوقی اکثریت کشورهای جهان در آمده است. گرچه در فرض عدم قابلیت اعمال کنوانسیون اعم از اینکه به دلیل عدم الحاق کشوری به آن باشد یا به دلیل عدم شمول قلمرو کنوانسیون (مثلاً به واسطه استفاده از شرط رفتار متقابل یا ...)، باز در رژیم اجرایی آرای داوری خارجی موضوع نظام­های حقوقی داخلی، جهات مزبور به وضوح دیده می‌شود. با این تفاوت که ممکن است اوصاف عمومی مذکور در رابطه با این جهات در کنوانسیون، در نظام‌های حقوقی ملی، مفقود باشد.


42- درخواست ابطال رأی.43- بطلان رأی.

44- محبی، محسن، «امتیازات داوری از حیث اجرای رأی داوری»، مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران، 1382، صص 14-15.

فهرست مطالب

چکیده. ج

مقدمه. ه

بخش اول: کلیات.. 1

فصل اول: شناسایی و اجرای احکام داوری بین‌المللی.. 2

گفتار اول: شناسایی احکام داوری بین‌المللی.. 3

گفتار دوم: اجرای احکام داوری بین‌المللی.. 6

2-1) رژیم‌های اجرای رأی داوری.. 7

2-1-1) کنوانسیون نیویورک………………………………………………………………………………..8

2-1-2) کشورهای تابع نظام حقوقی رومی-ژرمنی.........................................................................................12

2-1-2-الف) ایتالیا.................................................................................................................................................13

2-1-2-ب) فرانسه................................................................................................................................................15

2-1-3) کشورهای تابع نظام حقوقی کامن‌لا..................................................................................................18

2-1-3-الف) انگلستان..........................................................................................................................................18

2-1-3-ب) ایالات متحده آمریکا.......................................................................................................................22

2-1-4) اجرای آرای داوری در ایران.................................................................................................................26 

2-2) نظارت قضایی بر آرای داوری.. 28

فصل دوم: نظم عمومی.. 31

گفتار اول: تاریخچه و مفهوم نظم عمومی.. 31

گفتار دوم: نسبیت مکانی و زمانی نظم عمومی.. 44

گفتار سوم: اقسام نظم عمومی.. 46

3-1) نظم عمومی ملی.. 47

3-2) نظم عمومی فراملی.. 54

گفتار چهارم: دامنه نظم عمومی.. 56

4-1) نظم عمومی شکلی.. 57

4-2) نظم عمومی ماهوی.. 59

بخش دوم: نظم عمومی در اجرای احکام داوری.. 61

فصل سوم: نظم عمومی مانع اجرای آرای داوری تجاری بین‌المللی.. 62

گفتار اول: به دنبال تعریفی از نظم عمومی به عنوان مانع اجرای رأی داوری تجاری بین‌المللی.. 63

1-1) نقض مفاهیم اساسی اخلاق و عدالت.. 63

1-2) کاربرد مفهوم نظم عمومی بین‌المللی در زمینه امتناع از اجرای رأی.. 64

1-3) کاربرد نظم عمومی واقعاً بین‌المللی یا نظم عمومی فراملی در زمینه امتناع از اجرای رأی.. 67

گفتار دوم: کنوانسیون‌های اجرایی و قوانین ملی.. 68

2-1) کنوانسیون نیویورک 1958. 68

2-2) قانون نمونه آنسیترال. 70

2-3) قانون متحدالشکل اوهادا 72

2-4) دیگر کنوانسیون‌های بین‌المللی.. 72

2-5) قوانین ملی.. 74

2-6) رویکرد دادگاه‌ها 77

گفتار سوم: مفاد نظم عمومی قابل اعمال در زمینه امتناع از اجرای رأی.. 80

3-1) قطعیت آرای داوری تجاری بین‌المللی.. 82

3-2) تقسیم‌بندی ماهوی نظم عمومی.. 86

3-3) تقسیم‌بندی شکلی نظم عمومی.. 92

گفتار چهارم: نظم عمومی در اجرای احکام داوری در رویه قضایی آمریکا و انگلستان. 100

4-1) تمایل دادگاه‌های آمریکایی و انگلیسی به حمایت از اجرای رأی.. 101

4-2) موارد نادر امتناع دادگاه‌های آمریکایی و انگلیسی از اجرای رأی.. 103

نتیجه‌گیری.. 106

فهرست منابع. 109

دانلود پایان نامه نظم عمومی بین المللی دراجرای احکام داوری تجاری بین المللی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه نظم عمومی بین المللی دراجرای احکام داوری تجاری بین المللی ,

تاريخ : 17 مرداد 1395 | 10:30 | نویسنده : مهدی | بازدید : 33
کارآموزی شرکت کارا تلفن - سالن دیجیتال – سوییچ

کارآموزی شرکت کارا تلفن سالن دیجیتال – سوییچ

دانلود کارآموزی شرکت کارا تلفن - سالن دیجیتال – سوییچ

کارآموزی شرکت کارا تلفن  سالن دیجیتال – سوییچ
دسته بندی گزارش کار آموزی و کارورزی
فرمت فایل doc
حجم فایل 46 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 57

کارآموزی شرکت کارا تلفن - سالن دیجیتال – سوییچ


مقدمه:

شركت كارا تلفن به دنبال هدف تولید مراكز تلفن در رنجهای مختلف پس از تكمیل ظرفیتهای خود در رنج مراكز تلفن سانترال، اكنون سیستم تمام دیجیتال خود را كه از 256 پورت تا 16000 پورت قابل گسترش است، به صنعت مخابرات و ارتباطات تقدیم می‌كند.

هدف از ساخت چنین سیستمی، كارایی بالا در سطح استانداردهای جهانی در عین پائین بودن قیمت و سادگی نصب و نگهداری و مدیریت سیستم در شبكه مخابراتی است. این سیستم می‌تواند بصورت RX (Rural exchange)، PABX ، LX ( Local exchange)، LTX ( Local /Transit exchange )، TX ( Transitexchange) مورد استفاده قرار گیرد و در نتیجه قابلیت انعطاف كاملی به جهت برخورداری از سیستم كنترل SPC دارد. 

فهرست مطالب

عنوان........................................ صفحه

فصل اول: مقدمه

فصل دوم

بخش اول: كلیات سیستم KTDSS

كاربردهای سیستم ........................................

تكنولوژی ساخت..........................................

ظرفیت سیستم..............................................

پیكره بندی سیستم.........................................

امكانات سیستم.........................................

بخش دوم: ساختار سخت افزار........................

ساختار سخت افزار...............................

2-1) واحد كنترل اصلی (Control Unit).....................

فصل سوم

بخش سوم: كارایی سیستم KTDSS........................

كارایی سیستم...................................

قابلیت تحمل خرابی (Fault Tolerant)..............................

قابلیت گسترش سیستم.........................................

ترافیك سیستم............................................

امنیت شارژینگ.......................................

سرویسهای مربوط به مشتركین سیستم........................

بخش چهارم: مشخصات الكتریكی و مخابراتی سیستم KTDSS

4- مشخصات الكتریكی و مخابراتی سیستم KTDSS........

4-1) مشخصات سیستمی...............................

4-2) مشخصات الكتریكی.............................

دانلود کارآموزی شرکت کارا تلفن - سالن دیجیتال – سوییچ






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
کارآموزی شرکت کارا تلفن - سالن دیجیتال – سوییچ,

تاريخ : 16 مرداد 1395 | 22:19 | نویسنده : مهدی | بازدید : 27
پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط

پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط مدیریت رفتار امروزه تأكید بر مهارت های انسانی از اولویت‌های ویژه‌ای برخوردار است گفته شده است كه در مدیریت ، توانایی رفتار كردن با مردم بیشتر از هر نوع توانایی دیگر اهمیت دارد به موجب گزارش انجمن آمریكایی مدیریت ، اكثر قریب به اتفاق 200 نفر از مدیرانی كه در یك بررسی پرسشی شركت كردند، بر این رأی

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط

پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 316 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45

پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط

مدیریت رفتار

     امروزه تأكید بر مهارت های انسانی از اولویت‌های ویژه‌ای برخوردار است. گفته شده است كه در مدیریت ، توانایی رفتار كردن با مردم بیشتر از هر نوع توانایی دیگر اهمیت دارد.

به موجب گزارش انجمن آمریكایی مدیریت ، اكثر قریب به اتفاق 200 نفر از مدیرانی كه در یك بررسی پرسشی شركت كردند،

بر این رأی توافق داشتند كه مهمترین مهارت یك مدیر ، توانایی در سازگاری و رفتار با مردم است. در این بررسی

، مدیران این توانایی را حیاتی تر از هوش، قاطعیت، دانش و معلومات، یا مهارت های شغلی درجه بندی كردند.

پس اگر این اعتقاد را داشته باشیم كه نقش هر مدیر لایق، دورنگر و كاردان، تأمین بهداشت روانی كاركنان در سازمان می ‌باشد، سخنی دور از انتظار نگفته‌ایم . 

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط,

تاريخ : 16 مرداد 1395 | 22:19 | نویسنده : مهدی | بازدید : 27
پاورپوینت مدیریت استراتژیک - سازمان های مجازی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک سازمان های مجازی عصرهای پیشرفت بشر •کشاورزی •صنعت •اطلاعات و ارتباطات •عصر مجازی • تعریف سازمان مجازی •یک نوع خاص از سازمان شبکه ای است که تمام فعالیت های خود را با استفاده از آخرین فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و به صورت Online انجام می دهد

دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک - سازمان های مجازی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک  سازمان های مجازی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1256 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

پاورپوینت مدیریت استراتژیک - سازمان های مجازی

عصرهای پیشرفت بشر : 

•کشاورزی •صنعت •اطلاعات و ارتباطات •عصر مجازی •

تعریف سازمان مجازی : 

•یک نوع خاص از سازمان شبکه ای است که تمام فعالیت های خود را با استفاده از آخرین فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و به صورت Online انجام می دهد . 

دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک - سازمان های مجازی






ادامه ي مطلب

امتیاز : 1


طبقه بندی: ،
پاورپوینت مدیریت استراتژیک - سازمان های مجازی,

تاريخ : 16 مرداد 1395 | 22:18 | نویسنده : مهدی | بازدید : 27
SSL (secure Socket Layer )

SSL )secure Socket Layer ) دارای سه فایل پاورپوینت ورد و پی دی اف •مقدمه •ssl چیست؟ •ملزومات یك ارتباط مبتنی بر پروتكل امنیتی ssl •قفل امنیت SSL •مكانیزم‌های تشكیل‌دهنده ssl •اجزای پروتكل SSL •شرکتهای تحت پوشش SSL در ایران

دانلود SSL (secure Socket Layer )

SSL (secure Socket Layer )
دسته بندی امنیت
فرمت فایل rar
حجم فایل 530 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14

SSL )secure Socket Layer )

دارای سه فایل پاورپوینت ورد و پی دی اف

•مقدمه
•ssl چیست؟
•ملزومات یك ارتباط مبتنی بر پروتكل امنیتی  ssl
•قفل امنیت SSL  
•مكانیزم‌های تشكیل‌دهنده ssl
•اجزای پروتكل SSL
•شرکتهای تحت پوشش SSL در ایران

 

<!--[endif]-->

SSL (secure Socket Layer )

دانلود SSL (secure Socket Layer )






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
SSL (secure Socket Layer ),

تاريخ : 16 مرداد 1395 | 22:18 | نویسنده : مهدی | بازدید : 30
رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی

مقاله فوق لیسانس هوش مصنوعی با عنوان رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی

دانلود رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی

رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی
دسته بندی هوش مصنوعی
فرمت فایل rar
حجم فایل 1742 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی +20 اسلاید انگلیسی+داده های همراه

چکیده:
در مکتوبی که پیش رو دارید، روشی برای طبقه بندی کالاهای موجود در فروشگاه های اینترنتی معرفی میگردد. این طبقه بندی بر اساس سلیقه مشتری و همچنین اطلاعات گرفته شده از دیگر موتور جستجوها پیرامون کالای مورد نظر بنا شده است. سلایق مشتری که به صورت زبانی درباره ی کالاها بیان شده (Linguistically defind) ، یا همان خواص محصول، مستقیما از مشتری دریافت می گردد. از طرف دیگر موتورهای جستجو اطلاعاتی پیرامون کالا و بر اساس نظر دیگر مشتریان جمع آوری می کنند. مجموع سلایق مشتری و اطلاعات موتور جستجوها به عنوان مقیاسی جهت آماده سازی اطلاعات جدید و رتبه بندی کالاها مطابق نیاز مشتری استفاده می شود. میانگین وزن دار شده (Weighted average) محصولات، که از اطلاعات پیشین و سلایق عنوان شده توسط مشتری بدست می آید به ما کمک می کند تا محصولات را در فروشگاه اینترنتی رتبه بندی کنیم.
کلمات کلیدی:

سیستم های فازی

رده بندی کالا

رهیافت فازی

رتبه بندی

کمیت سنج زبانی

مقدمه:
در هر دو نوع فروشگاه کلاسیک و آنلاین، یک مشتری مشخصات مورد نظر خود را هنگام خرید کالا مطرح می کند. همزمان مایل است بداند نظر دیگر مشتریان در ارتباط با کالایی که وی قصد خرید ان را دارد چیست.
با این پروسه مشتری خواهد فهمید که انتخابش چه قدر با بهترین کالا فاصله دارد. (فاصله صفر وقتی مشتری بهترین انتخاب را دارد). مشتری انتظار دارد این رده بندی و پیشنهادات از طرف خود سیستم بازار الکترونیکی به وی داده شود. در این راه گرفتن اطلاعات، جهت دادن پیشنهاد، کار نسبتا دشواری است. 
این دشواری چند برابر می شود وقتی مشتری خواسته ها و سلایق خود را به صورت فازی بیان می کند. سیستم فروش الکترونیک نیاز دارد که در جهت هرچه مشتری مدارتر شدن، این اصطلاحات فازی را نمایش داده و ترکیب کند. یک مشکل دیگر در فروش الکترونیک بیرون کشیدن وزن های پنهان شده درون هر یک از خصوصیاتی است که مشتری بر اساس این وزن های ذهنی، قضاوت و رده بندی نهایی را می طلبد. اعلام این وزن های پنهان، فروش الکترونیکی را هر چه بیشتر بر روی خواست مشتری متمرکز می کند. اما بسیار دشوار است که این وزن ها در فروشگاه های الکترونیکی دریافت و تعریف شوند، زیرا درگیر کردن مشتری با جزئیات از جذابیت خرید خواهد کاست. مطلب بعدی به میزان محبوبیت کالای انتخاب شده بر می گردد. نهایتا سیستم نیاز دراد تمام موارد فوق را با هم ترکیب کرده و رده بندی نهایی را به مشتری اعلام کند.
در این گزارش ما با مشکل اول از طریق نمایش خواص کالا که توسط مشتری بیان می شود، به صورت مجموعه های فازی، روبرو می شویم. مسئله دوم با مفاهیم اپراتور OWA (Ordered Weighted Average) و کمیت سنج زبانی مدیریت می شود. اطلاعات سایر مشتریان از طریق اینترنت و با استفاده از موتورهای جستجو انجام می شود، و نهایتا از ترکیب تمام اطلاعات فوق جهت ارائه یک رده بندی مناسب و دادن اطلاعات جدید جانبی راجع به کالای مورد نظر استفاده خواهد شد.
در بخش 1، مروری بر کارهای انجام شده در این زمینه خواهیم داشت. در بخش 2، به شرح فواید مجموعه های فازی در نمایش یک کالا و کمیت سنج زبانی (Linguistic quantifier)، همراه با توضیح مختصری در ارتباط با اپراتور OWA می پردازیم. در بخش 3، ما به چگونگی رتبه بندی بر اساس اطلاعات گرفته شده از مشتری و همچنین موتورهای جستجو خواهیم پرداخت. در بخش 4، یک مثال عددی را در ارتباط با پروسه فوق از نظر می گذرانیم. مثالی که بررسی خواهد شد مربوط به کاری است که در مقاله مرجع بر روی داده ها انجام شده است. در بخش 5، پیاده سازی روش های رتبه بندی عنوان شده را بر روی داده های گرفته شده از پایگاه اینترنتی UCI، با تغییراتی که جزئیات آن شرح داده خواهد شد، انجام داده و نتایج حاصله را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.
فهرست
چکیده: 3
مقدمه: 3
1_ مروری بر کارهای قبلی: 4
2_ سفارشی کردن کالا: 6
2_1_ مفاهیم فازی در ویژگی های محصول: 6
2_2_ کمیت سنج زبانی (Linguistic Quantifier): 8
2_3_ اپراتور OWA: 9
3_ رتبه بندی محصولات: 9
3_1_ رده بندی از دیدگاه ویژگی های مورد نظر مشتری: 10
3_1_ رده بندی از دیدگاه موتورهای جستجو: 11
4_ رتبه بندی نهایی محصولات: 12
5_ مثال عددی: 13
5_1_ رتبه بندی ماشین ها از دیدگاه مشتری: 14
5_2_ رتبه بندی ماشین ها از دیدگاه مشتری: 14
6_ پیاده سازی روش: 16
6_1_ داده ها: 17
6_2_ مسئله و حل آن: 18
6_3_ بحث و نتیجه گیری: 19
مراجع: 20

دانلود رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی






ادامه ي مطلب

امتیاز : 2


طبقه بندی: ،
رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی,

تاريخ : 16 مرداد 1395 | 22:18 | نویسنده : مهدی | بازدید : 24
پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء ++c

پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء c همراه با اسلاید متن اصلی و ترجمه این موضوع §در این بخش شما خواهید آموخت §کلاس ها ، اشیاء ، توابع عضو ، عضوهای داده ای چه هستند §چگونه یک کلاس تعریف کنیم و از آن برای به وجود آوردن یک شیء استفاده کنیم §چگونه توابع عضو را در یک کلاس تعریف کنیم تا بتوانیم رفتار آن کلاس را پیاده سازی کنیم §چگونه

دانلود پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء ++c

پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء c
دسته بندی سی پلاس پلاس
فرمت فایل pptx
حجم فایل 3762 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 108

 پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء ++c

همراه با اسلاید متن اصلی و ترجمه این موضوع

§در این بخش شما خواهید آموخت :
§کلاس ها ، اشیاء ، توابع عضو ، عضوهای داده ای چه هستند .
§چگونه یک کلاس تعریف کنیم و از آن برای به وجود آوردن یک شیء استفاده کنیم .
§چگونه توابع عضو را در یک کلاس تعریف کنیم تا بتوانیم رفتار آن کلاس را پیاده سازی کنیم .
§چگونه عضوهای داده ای را در یک کلاس تعریف کنیم تا بتوانیم ویژگی های آن کلاس را پیاده سازی کنیم .
§چگونه یک تابع عضو از یک شی ء را برای انجام وظیفه اش فراخوانی کنیم .
§تفاوت های بین عضو های داده یک کلاس و متغیرهای عمومی یک تابع .
§چگونه از یک سازنده (constructor) برای اطمینان از اینکه اطلاعات مربوط به یک شیء در هنگام به وجود آوردن آن شیء مقدار دهی اولیه شده است ، استفاده کنیم .
§چگونه کلاسی طراحی کنیم که ظاهر آن مجزا از پیاده سازی اش باشد و امکان استفاده مجدد از آن تقویت شده باشد .

مقدمه

  1. 2 کلاس ها ، اشیاء ، توابع عضو ، عضوهای داده ای .
  2. 3 مروری بر مثال های بخش .
  3. 4 تعریف یک کلاس با استفاده از تابع عضو .
  4. 5 تعریف یک تابع عضو با استفاده از پارامتر .
  5. 6 عضوهای داده، توابع set و get.
  6. 7 مقداردهی اولیه به اشیاءبا استفاده از سازنده ( constructor) .
  7. 8 قرار دادن یک کلاس در یک فایل جدا برای استفاده مجدد .
  8. 9 جداکردن ظاهر از پیاده سازی .
  9. 10 معتبر سازی اطلاعات با استفاده از توابع set
  10. 11 (اختیاری) مطالعهء موردی در مهندسی نرم افزار : شناساندن کلاس ها در ATM (سند نیازمندی ها)
  11. 12 پایان

 

دانلود پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء ++c






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء ++,

بررسی مقایسه ی میزان اضطراب در بین مراجعین به فیزیوتراپی و افراد سالم در استان اردبیل سال 1390

پایان نامه کارشناسی روانشناسی بالینی بررسی مقایسه ی میزان اضطراب در بین مراجعین به فیزیوتراپی و افراد سالم در استان اردبیل سال 1390 مقدمه رابطه ی ذهن – بدن یک راه دوطرفه است اضطراب ، ترس ، خشم و سایر حالات هیجانی می تواند باعث تغییرات فیزیولوژیکی مثل گریه ، افزایش ضربان قلب و اسهال شود وقتی این تغییرات روی سلامت انسان تاثیر می گذارند

دانلود بررسی مقایسه ی میزان اضطراب در بین مراجعین به فیزیوتراپی و افراد سالم در استان اردبیل سال 1390

پایان نامه کارشناسی روانشناسی بالینی 
بررسی مقایسه ی میزان اضطراب در بین مراجعین به فیزیوتراپی و افراد سالم در استان اردبیل سال 1390
بررسی مقایسه ی میزان اضطراب
بررسی مقایسه ی میزان اضطراب در بین مراجعین به فیزیوتراپی
مراجعین به فیزیوتراپی و افراد سالم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 356 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 108

 پایان نامه کارشناسی روانشناسی بالینی 

بررسی مقایسه ی میزان اضطراب در بین مراجعین به فیزیوتراپی و افراد سالم در استان اردبیل سال 1390

مقدمه

 رابطه ی ذهن – بدن یک راه دوطرفه است اضطراب ، ترس ، خشم و سایر حالات هیجانی می تواند باعث تغییرات فیزیولوژیکی مثل گریه ،

افزایش ضربان قلب و اسهال شود. وقتی این تغییرات روی سلامت انسان تاثیر می گذارند ، در قلمرو طب روان تنی جای می گیرند.

اضطراب را در فارسی با واژه هایی چون دلهره ، نگرانی، تشویش، دلواپسی ، التهاب ، دلشوره، تنش، فشار و ... بیان کرده اند ؛

اضطراب هیجانی را در بر می گیرد که در درجات بالا بسیار ناخوشایند بوده و اغلب دستپاچگی ، بی قراری، هراس و بی تابی را دنبال دارد.

تقریبا هرکسی در طول عمر خو د موارد زیادی از این حالات را تجربه نموده است این حالات با بروز نگرانی و اینکه اتفاق ناگواری در آینده به وقوع خواهد پیوست همراه است (دکتر غلامرضا گرشاهین 1377)

اگر به تابلو بیماری های روانی و اختلالهای نوروتیک نگاه کنیم ، اضطراب را به عنوان مایه و ریشه ی آنها می یابیم و در تئوریهای مختلف روانشناسی از آن به عنوان ریشه ی مشکلات نام می برند.

نگرانی یا اضطراب واکنشی است طبیعی و لازم که در حقیقت جزئی از زندگی است و باعث یادگیری و رشد شخصیت و بالابردن میزان کارایی و هوشیاری و حتی تحریک فرد می شود، (میلانی فر- بهروز 1380)

همه گاهی مضطرب می شوند ، امتحان ، سابقه ی ورزشی ، ملاقات با فردی مهم و نگرانی درباره ی رابطه ای جدید، که این نگرانیها خواه بلند مدت درباره ی شغل باشد با نگرانیهای کوتاه مدت درباره یک ملاقات در روز خاص.

با اینکه همه ی این تجربیات ناراحت کننده هستند اما هیچ یک عملکرد نابهنجار محسوب نمی شوند، حتی احتمال دارد این گونه تجربیات جنبه های مفید هم داشته باشند.

اضطراب واکنش به تهدید خاص نبوده ویک «حالت عمومی و بادوام» روانی است اضطراب به شیئی خاصی معطوف نمی شود، اضطراب بیانگر ضعف همه جانبه ، بیهودگی و درماندگی است .

اضطراب معادلی برای فقدان خویش شود و او را به فردی تنیده ، تحریک پذیر و متروی و تاحدی از لحاظ روانی فلج تبدیل می کند و ممکن است اضطراب تاثیر زیانباری برکنش عقلانی فردبگذارد .

حالت اضطراب ممکن است باعث شود فرد چیزهایی را که می داشته یکباره فراموش کند، دچار لکنت و بند آمدن زبان شود و نتواند افکارش را منتقل کند، حالتی مانند تیرگی تفکر.

فهرست مطالب

عنوان  صفحه

 

مقدمه.. 10

بیان مسئله.. 13

هدف کلی.. 14

هدف جزئی.. 14

ضرورت واهمیت.. 15

فرضیه های تحقیق.. 17

تعاریف و مفاهیم.. 17

اضطراب  anxiety. 17

فیزیوتراپی   physiotherapy. 18

تعاریف اضطراب.. 21

انواع اضطراب.. 24

الف)  اختلال اضطراب جدایی:.. 24

2- اختلال اضطراب اجتنابی :.. 25

3-اختلال اضطراب مفرط :.. 26

ب- اختلال اضطراب شناور یافراگیر :.. 27

ج- اختلال اضطراب خصیصه ای – موقعیتی :.. 28

د-اضطراب تروماتیک :.. 30

علائم اضطراب.. 30

فاکتورهای روانی – اجتماعی.. 31

طبقه بندی اختلالات اضطرابی.. 34

اختلال های هراس.. 34

اختلال های هراسی.. 35

جمع هراسی.. 38

حالات اضطراب.. 39

اختلال وحشت زدگی.. 39

اختلال اضطراب فراگیر.. 40

اختلال وسواس فکری عملی.. 41

فشارهای پس آسیبی.. 42

شیوع اضطراب.. 43

مولفه های اضطراب.. 44

نظریه یادگیری شناختی – اجتماعی.. 44

نظریه های شناختی اضطراب.. 46

نظریه های رفتاری اضطراب.. 48

نظریه های بیولوژیکی اضطراب.. 49

نظریه فرویدی.. 52

نظریه نو فرویدی.. 55

فیزیوتراپی.. 56

تعریف فیزیوتراپی.. 58

تاریخچه  history. 60

آزمایشات فیزیکی physical examination. 61

مشاهده کلی  closerration. 61

مشاهده موضعی  inspection. 62

تست های عصبی – عضلانی  Neuromuscular tests. 64

1-فیزیوتراپیست صنعتی:.. 65

2-فیزیوتراپیست اعصاب و روان :.. 66

3-فیزیوتراپیست مدرسه .. 66

4-فیزیوتراپیست رزمی.. 67

فیزیوتراپی در ضایعات ارتوپدیک.. 68

روش تحقیق.. 82

جامعه اماری.. 82

شیوه نمونه گیری.. 82

حجم نمونه.. 83

ابزار جمع اوری اطلاعات.. 83

شیوه تجزیه و تحلیل داده ها.. 83

آمار توصیفی.. 85

آمار استنباطی.. 93

نتیجه گیری.. 99

نتایج به دست آمده مربوط به آمار استنباطی.. 100

محدودیت های تحقیق.. 101

پیشنهادات.. 102

فهرست منابع.. 104

 

دانلود بررسی مقایسه ی میزان اضطراب در بین مراجعین به فیزیوتراپی و افراد سالم در استان اردبیل سال 1390






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی مقایسه ی میزان اضطراب در بین مراجعین به فیزیوتراپی و افراد سالم در استان اردبیل سال 1390,