خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه سوکر استار ارزان
بسکتبال
زیرمانیتوری مدیریتی
رزرو آنلاين هتل خارجي
فلنج
پایان نامه طراحی تابلو برق تبلیغاتی
<-BloTitle->
<-BloText->

عضویت در سایت
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
ادرس سایت یا وبلاگ : http://
سال تولد:
جنسیت :
وضعیت تاهل :
کشور : (کشور محل سکونت)
شهر :
آیدی یاهو :
کد امنیتی : *

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-TalarTitle-> <-TalarSub-> <-TalarHit-> <-Talarwriter->

تاريخ : 18 فروردين 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه طراحی تابلو برق تبلیغاتی

پایان نامه طراحی تابلو برق تبلیغاتی

دانلود پایان نامه طراحی تابلو برق تبلیغاتی

پایان نامه طراحی تابلو برق تبلیغاتی
 طراحی تابلو برق تبلیغاتی
تابلو برق تبلیغاتی
دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 556 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 69

پایان نامه طراحی تابلو برق تبلیغاتی

مقدمه

اصلی‌ترین نقطه قوت تابلوهای دیجیتال كه در تبلیغات مورد استفاده قرار می‌‌گیرند،این‌است كه می‌‌توانند پیام‌ها را به سرعت برحسب شرایط تغییر دهند و به عبارت بهتر، پیام‌ها را با شرایط فوری، انطباق دهند.

مزایای تابلوهای دیجیتالی را می‌‌توان به شرح زیر فهرست كرد:

- تبلیغات و پیام‌ها می‌‌توانند به سرعت تغییر كنند و مشتریان به این ترتیب می‌‌توانند در معرض تبلیغات جدید، مرتبط و منعطف قرار گیرند.

- تبلیغات مختلف می‌‌توانند به سرعت به روز شوند، بی‌‌آن‌كه نیازی به هزینه فیزیكی در قبال تغییر تبلیغ باشد.

- كاربرد اصلی تابلوهای تبلیغاتی شبكه دیجیتال (DSNS) در عرصه تبلیغات در نقطه خرید است. در چنین نقاطی تبلیغات‌كنندگان نیاز به این دارند كه كالاها و خدماتشان به طرزی پیوسته معرفی شود.

- انعطاف شبكه‌های تابلوهای دیجیتال باعث می‌‌شود تا تبلیغات نسبت به مشتریان مختلف از حساسیت لازم برخوردار باشد. به عنوان مثال با اتكا به این شبكه می‌‌توان زمان مورد نظر مشتری را برای خرید در نظر گرفت. تابلوهای تبلیغاتی پلاسما یا LED در مراكز كوچك و بزرگ خرید كه شلوغ هم هستند، نصب می‌‌شود و در فضاهای اداری فروشگاه‌ها به گونه‌ای قرار می‌‌گیرند تا زنان مسن در طول روز، مدیران جوان هنگام ناهار و 13 تا 19 ساله‌ها هم از ساعت چهار بعدازظهر به بعد با آن‌ها مواجه شوند.

- منافع تابلوهای تبلیغاتی شبكه‌ای دیجیتال فراتر از تبلیغات بوده و می‌‌تواند به عنوان یك ابزار آموزش در محل كار هم عمل كند، به گونه‌ای كه هم كاركنان و هم مشتریان بتوانند از رویدادهای در حال وقوع در فروشگاه خبردار شوند و هم فرضاً بدانند خرید خود را از چه مكانی دنبال كنند و یا كدامیك از راه‌های خروج از مراكز خرید خلوت‌تر است.

 

فهرست مطالب

 

چکیده ‌و

فصل اول. 1

کلیات.. 1

مقدمه. 2

تجارب كشورهای گوناگون. 3

بیلبورد. 4

انواع. 5

کاربرد ها 6

فصل دوم : 7

تابلو برق. 7

تابلو برق چیست؟ 8

تابلو های برق و اجزای آن. 8

برای تابلو ها دو نوع نقشه می کشند. 11

استانداردها و مراجع. 12

تهیه نقشه های اجرائی شامل.. 13

رنگ آمیزی.. 15

فصل سوم. 17

ارگونومی.. 17

الف) مقدمه ای در مورد تابلو روان. 18

ب) مشخصات پکیج آموزش ساخت تابلو روان. 18

آموزش ساخت تابلو روان. 20

مرحله دوم : مونتاژ تابلو روان. 27

مرحله سوم : آموزش کار با نرم افزار HD2010. 34

فصل چهارم. 44

بیلبورد. 44

مقدمه. 45

بیلبورد چیست ؟ 45

بیلبورد در ایران. 48

فصل چهارم. 56

بیلبورد. 56

نتیجه گیری.. 57

دانلود پایان نامه طراحی تابلو برق تبلیغاتی







ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه طراحی تابلو برق تبلیغاتی ,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *


<-BloTitle->
<-BloText->